krzysiek_507 Zgłoś #41 Napisano 27 Października 2012 Na Twoim miejscu zalałbym castrolem. Nie odczujesz żadnej różnicy między tym, a orginalnym. Oleju wchodzi z tego co pamiętam 3,5l. Ja po prostu lałem dopóki nie zobaczyłem, że jest pełno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #42 Napisano 27 Października 2012 cos mi sie wydaje ze 3,5 litra to za duzo,ma ktos moze informacje ile wchodzi oleju do skrzyni frk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #43 Napisano 27 Października 2012 2,4 albo 2,6. Dokładnie nie pamietam, ale obstawiałbym 2,4. Ja proponowałbym oryginał, chociaż jest bardzo drogi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #44 Napisano 27 Października 2012 2,4 litra polecam fuchs'a jest o połowę tańszy niż oryginał, a najprawdopodobniej różni się tylko opakowaniem. Co nie zmienia faktu że skrzynia pracuje na nim bardzo dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur1981 Zgłoś #45 Napisano 27 Października 2012 (edytowane) kup 2l i w zupełności wystarczy ja wczoraj zalałem i weszło jakieś 1,9l castrola, wlewałem olej do momentu aż zaczął wylewać się korkiem - skrzynia odżyła. Edytowane 27 Października 2012 przez artur1981 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #46 Napisano 27 Października 2012 kup 2l i w zupełności wystarczy ja wczoraj zalałem i weszło jakieś 1,9l castrola, wlewałem olej do momentu aż zaczął wylewać się korkiem - skrzynia odżyła. To pojeździj troche i uzupełnij , ja dolewałem chyba na trzy razy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur1981 Zgłoś #47 Napisano 27 Października 2012 tak zrobię jak piszesz. po jakim czasie dolewałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #48 Napisano 27 Października 2012 a chyba na drugi dzień chodzi tylko o to żeby olej się wszędzie dostał, na początku nie weszło więcej jak 2 litry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur1981 Zgłoś #49 Napisano 27 Października 2012 a chyba na drugi dzień chodzi tylko o to żeby olej się wszędzie dostał, na początku nie weszło więcej jak 2 litry w poniedziałek mam trasę ok 300km chyba nie powinno nic się dziać po powrocie sprawdzę stan oleju. Przy jakim przebiegu wymieniałeś u siebie olej? ja wymieniałem 1 raz a naleciałem 314tys. ---------- Dodano o 01:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:57 ---------- w poniedziałek mam trasę ok 300km chyba nie powinno nic się dziać po powrocie sprawdzę stan oleju. Przy jakim przebiegu wymieniałeś u siebie olej? ja wymieniałem 1 raz a naleciałem 314tys. a i jeszcze mogę pochwalić się że jeżdźę jeszcze na oryginalnym sprzęgle i mam nadzieję że jeszcze dlugo pojeżdźę bo ładnie śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #50 Napisano 27 Października 2012 Przy jakim przebiegu wymieniałeś u siebie olej? ja wymieniałem 1 raz a naleciałem 314tys. Ja mam nową skrzynie , niestety 6-biegowa skrzynia w pasku to nie jest cud techniki i siadają tam łożyska... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur1981 Zgłoś #51 Napisano 27 Października 2012 (edytowane) Ja mam nową skrzynie , niestety 6-biegowa skrzynia w pasku to nie jest cud techniki i siadają tam łożyska... odpukać u mnie nic jak na razie nie dzieje się. aczkolwiek u szwagra 2003 rok padła skrzynia świeżo jak sprowadził go z niemiec przebieg 210tys. oczywiście z fałszywą książką serwisową, jak okazało się po sprawdzeniu tego samochodu u mojego znajomego w serwisie vw pasek ten miał naleciane prawie 600tys. cholerne turasy cofają zegary. podejrzewam że większość sprowadzanych passatów oscyluje w przebiegu 500tys. dlatego tak sypią się. ja kupiłem swego w salonie i nie mam tych problemów o ktorych pisze sie na forum a mam najechane już sporo. Edytowane 27 Października 2012 przez artur1981 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek_507 Zgłoś #52 Napisano 28 Października 2012 Łożyska siadają na prawdę przy około 200tyś. Takie już są. Jeśli ktoś miał przykładowo 400tyś i dopiero zaczynają wyć to może miał wcześniej już naprawianą skrzynie. Koledzy, wystąpiła pomyłka z mojej strony bo wcześniej napisałem, że wchodzi około 3,5l oleju. Pamiętam, że wlewałem 4 opakowania po 0,5l i ponad połowę 5-tego. Łącznie wyszło około 2,3l. Wcześniej myślałem, że weszły 4 opakowania litrowe, ale sprawdziłem w garażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #53 Napisano 28 Października 2012 dokładnie moje łożyska poleciały przy 190 000, mam auto z książką, teczką faktur i wszystko pokrywa się z wpisami w bazie ASO, zresztą sprowadzałem osobiście i nie po kosztach . Niestety taki urok tych skrzynek. Napewno nie dotyczy to każdej skrzyni, ale to bardzo częsta usterka. Piątki latają raczej bezawaryjnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur1981 Zgłoś #54 Napisano 29 Października 2012 a jak wasze sprzęgła trzymają sie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #55 Napisano 29 Października 2012 Ja wymieniałem komplet sprzęgła i koło dwumasowe ale z racji tego że 95% przebiegu robię w mieście, bardziej profilaktycznie. Stare sprzęgło było jeszcze ok, dwumas delikatnie postukiwał po rozgrzaniu, ale trzeba było się wsłuchać i tylko ja to słyszałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek_507 Zgłoś #56 Napisano 29 Października 2012 U mnie 210tyś przebiegu i żadnych problemów ze sprzęgłem. Żadnego ślizgania itd. Dwumasu też nie słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur1981 Zgłoś #57 Napisano 30 Października 2012 u mnie na 6 biegu jest poślizg od 2000obr. skacze na 2200. i dalej już trzyma na niższych biegach ok. zastanawiam się czy już wymieniać czy jeszcze poczekać. Jak sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek_507 Zgłoś #58 Napisano 30 Października 2012 Jaki masz przebieg? Poślizg następuje przy zmianie biegu czy przykładowo jedziesz sobie 6-tką od 1500 obr, gaz w podłoge i gdy wejdzie na 2000 wtedy następuje poślizg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #59 Napisano 30 Października 2012 Mysle o wymianie oleju u siebie i chyba wleje castrola.Mam takie pytanie ile potrzeba oleju do passata 3b5 19tdi avf 4 motion czyli skrzynia 6 manual i tylny dyfer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur1981 Zgłoś #60 Napisano 31 Października 2012 Jaki masz przebieg? Poślizg następuje przy zmianie biegu czy przykładowo jedziesz sobie 6-tką od 1500 obr, gaz w podłoge i gdy wejdzie na 2000 wtedy następuje poślizg? 314 tys - tak jak piszesz wrzucam na 6 bieg gaz w podłogę gdy wejdzie na 2000 obr jest poślizg i obroty skoczą do 2200 i dalej jest ok. ---------- Dodano o 15:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:18 ---------- Mysle o wymianie oleju u siebie i chyba wleje castrola.Mam takie pytanie ile potrzeba oleju do passata 3b5 19tdi avf 4 motion czyli skrzynia 6 manual i tylny dyfer. kup 2 l później sprawdź stan może jeszcze wejść jakieś 0,5l ---------- Dodano o 15:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:20 ---------- dzisiaj byłem u gościa od sprzęgieł i stwierdził że tylko nabić nową tarczę i dalej będzie latał. koszt regeneracji tarczy 120zł + koszt wyjęcia skrzyni i jej diagnostyka 200zł możliwa wymiana synchronizatora 2 biegu bo czepia koszt 350zł. czyli regeneracja sprzęgła + wymiana synchronizatora 2 biegu w skrzyni + robocizna =670zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach