chagi Zgłoś #21 Napisano 30 Października 2013 wyłącz antywirusa i dopiero wtedy odpal program Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #22 Napisano 30 Października 2013 Antywirusa nawet odinstalowałem i dalej się nie łączy Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #23 Napisano 31 Października 2013 to moze zainstaluj od nowa commandera na wyłączonym antywirusie, tez miałem problem z tym programem i całe zamieszanie robił antywirus. Program masz spakowany? jesli tak to rozpakowuj rowniez na wył antywirusie. Jesli nie pojdzie to daj maila to wysle ci moj na 100% działający Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #24 Napisano 31 Października 2013 Rozumiem że po kliknięciu open chanel po chwili się wiesza? Opcje portu zmieniałeś czy są domyślne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #25 Napisano 31 Października 2013 Opcji portu nie zmieniałem, są domyślne. Z kombi się łączy ale z motorem pokazuje że nie odpowiada i tak w kółko a jak chcę coś wtedy kliknąć to się wiesza nawet przy próbie wyłączenia Co trzeba zmienić z portem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #26 Napisano 1 Listopada 2013 sprawdz w menadżerze urządzen czy port przypisany do twojego kabla jest taki sam jak w programie, jesli nie to pozmieniaj na takie same. Jak nie bedziesz wiedział jak zmienic to sciagnij sobie jakas instrukcje vag commandera i tam powinna byc opisana zmiana portu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #27 Napisano 1 Listopada 2013 Jakby port był inny to by się chyba w ogóle nie łączył... Ale ok, sprawdzę na wszelki wypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #28 Napisano 1 Listopada 2013 Jakby port był inny to by się chyba w ogóle nie łączył... Oczywiście, że tak. Podeślij mi maila na PW to Ci coś wyślę bo nie chce mi się pisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #29 Napisano 2 Listopada 2013 Kabla nie instalowałem w ogóle, system go widział od razu może dlatego że mam zainstalowane sterowniki do KKL. Z instrukcji wynika że jak się połączę z 1-kombi to są to zegary? Tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #30 Napisano 2 Listopada 2013 system go widział od razu może dlatego że mam zainstalowane sterowniki do KKL. Sterowniki KKL nie mają na commandera wpływu. 1-kombi to są to zegary? Tak? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #31 Napisano 2 Listopada 2013 No ale czy są tp te same sterowniki do interfejsu? W odometer po zczytaniu eepromu w kombi mam zero a skoro to zegary to chyba powinno być to co na liczniku, czy źle myślę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #32 Napisano 2 Listopada 2013 No ale czy są tp te same sterowniki do interfejsu?W odometer po zczytaniu eepromu w kombi mam zero a skoro to zegary to chyba powinno być to co na liczniku, czy źle myślę? To znaczy że licznika też ci nie odczytuje poprawnie. Jeśli masz dobrze ustawiony typ licznika,to albo kabelek ,albo wina softu (1.4 china )lubi się wieszać i nie czytać poprawnie. Poszukaj sprawdzonej wersji 2.5 ,chłopaki tu na forum mają. Chodzi bez zarzutu z kablem 1.4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #33 Napisano 2 Listopada 2013 To poszukam 2,5 jutro i sprawdzę. Mam jeszcze od jednego z kkolegów stabilnego 1,4 to sprawdzę na nim. A może ma ktoś dobrą wersję 2,5 żeby mi wysłać na maila? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #34 Napisano 2 Listopada 2013 (edytowane) U mnie też się nie chce tak łączyć ze sterownikiem bo program się wiesza. Nie klikaj open chanel. Spróbuj tak: wybierz Connection Type - K-Line, w Special function będziesz miał aktywne dwa przyciski Instrument/Immobilizer (zegary) i Engine Control Unit (sterownik silnika). Jak klikniesz któraś funkcję wybierasz odpowiedni typ i powinieneś się połączyć. Czyli robisz wszystko tak samo tylko nie klikasz open chanel. Edytowane 17 Listopada 2013 przez lancer83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #35 Napisano 2 Listopada 2013 (edytowane) Mi się wiesza jak wybieram 1-motor i pokazuje że sterownik nie odpowiada. Przy połączeniu kombi w engine Control unit mogę wejść ale i tu i w instrument pokazuje 0 w odometer. Edytowane 2 Listopada 2013 przez Kajtek82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #36 Napisano 22 Listopada 2013 1,4 commander nie nadaje się do czytania wsadów poniżej 2000roku. Musisz mieć farta aby to sczytać w starszych autach. Po 2000 się udaje pobrać pin i ustawić przebieg. Ogólnie program jest uzupełnieniem do innych urządzeń, które nie są wstanie ustawiać przebiegów, czytać pinu czy kaować wpisu crash w poduszkach. Małe zastosowanie tego dziadostwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawko200 Zgłoś #37 Napisano 2 Grudnia 2013 Witam !Jestem świeżym posiadaczem interfejsu VAG K-CAN COMMANDER 3.6.Oczywiście ,aby poduczyć sie trochę obsługi sprawdzałem go na swoim drugim aucie (A3 2002 rok).Perwszą rzeczą jaka przyszło mi do głowy to sprawdzenie czy mam prawdziwy przebieg itp.Lecz napotkałem pewien problem z wyborem licznika w celu odczytania Eeprom.... .Po prostu niewiem który licznik (Change choice IPC) wybrać .Z rozwiniętej listy było ich tam może z 10 ...moja praca na tym etapie zakończyła się .Czy możecie napisać jak sprawdzić bądź po czym poznać jaki mam wybrać właściwy "swój"licznik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #38 Napisano 2 Grudnia 2013 Co powiecie na temat kabelka VAG dash CAN 5.17 ? Używa ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #39 Napisano 2 Grudnia 2013 Perwszą rzeczą jaka przyszło mi do głowy to sprawdzenie czy mam prawdziwy przebieg itp.Lecz napotkałem pewien problem z wyborem licznika w celu odczytania Eeprom.... A co Ty chcwesz sprawdzać oryginalny przebieg w liczniku?? Przecież taki Ci pokarze jak na blacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawko200 Zgłoś #40 Napisano 2 Grudnia 2013 A co Ty chcwesz sprawdzać oryginalny przebieg w liczniku??Przecież taki Ci pokarze jak na blacie. No ok to niech pokaze jak na blacie ,ale tu chodzi o to jaki wybrać licznik ?Jak sprawdzic który mam wybrać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach