Skocz do zawartości

chagi

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O chagi

  • Urodziny 13.02.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. moim zdaniem to przestawiony rozrzad a mechanik nie przyznał sie bo musiałby to zrobic w ramach reklamacji, wymyslił inna awarie i skasował cie za wszystko tym bardziej ze sam powiedziałes że na mechanice sie nie znasz a on ton szybko wyłapał.
  2. FL ma inny pedał gazu i jak dobrze pamietam mają inne otwory czujnika stopu i sprzegła, stelaż powinien byc ten sam
  3. lubicie sobie zycie utrudniac, całą skrzynie odkreca sie z kanału długimi przeduzkami. Do dolnych srub trzeba lekko podlewarowac skrzynie i wszystko sie ładnie wykreca.
  4. sprawdz w menadżerze urządzen czy port przypisany do twojego kabla jest taki sam jak w programie, jesli nie to pozmieniaj na takie same. Jak nie bedziesz wiedział jak zmienic to sciagnij sobie jakas instrukcje vag commandera i tam powinna byc opisana zmiana portu.
  5. to moze zainstaluj od nowa commandera na wyłączonym antywirusie, tez miałem problem z tym programem i całe zamieszanie robił antywirus. Program masz spakowany? jesli tak to rozpakowuj rowniez na wył antywirusie. Jesli nie pojdzie to daj maila to wysle ci moj na 100% działający
  6. wyłącz antywirusa i dopiero wtedy odpal program
  7. podcisnienie sprawdzałem, na wyjsciu z pompy -0,9 a na gruszce przy turbo -0.7
  8. Witam, błąd 17965 wystepuje sporadycznie, najczesciej przy dłuzszej jezdzie z wiekszymi predkościami natomiast podczas robienia logów dynamicznych łapał za kazdym pomiarem aż zapalił sie check, po wykasowaniu dalej było ok, nie złapał błędu ani razu. Sztange w turbinie sprawdzałem strzykawką, chodzi bez problemu nie zacina sie. Według mnie nie jezdzi tak jak powinien, brak mu dynamiki, nie czuc momentu jak zaczyna pompowac turbina. Zrobiłem kpl logów, moze w nich bedzie widzac gdzie wystepuje problem, w logach dynamicznych do grupy czwartej przy 4 tys łapał tryb awar. błąd 17965 dynamiczne Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 007) Log (0 - 013) Log (0 - 018) Log (0 - 023) BS Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 011) Dynamiczne Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Log (0 - n/a)
  9. całkiem mozliwe ze tu jest problem bo przy zapalaniu po nocy zawsze jest dym a po chwili ustaje
  10. od czego zacząc poszukiwania nieszczelnosci, przewody czy bardziej pompa vacum? Taka nieszczelnosc ma wpływ na odpalanie?
  11. czyli jak mam w pewnej chwili 6 to znaczy ze w układzie jest powietrze? Jesli tak to z kąt moze sie ono brac?
  12. Witam zlogowałem grupe 18 podczas odpalania i zastanawiam sie czy te 8,6 i 2 to normalne czy cos nie tak (same dwojki były na włączonym zapłonie), dodatkowo prosze tez o wyjasnienie co oznacza pozycja trzecia w grupie 1, u mnie jest -35,7 CF, silnik AVF Log (0 - 018,018)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności