tomek1`
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tomek1`
- Urodziny 09.05.1980
Informacje osobiste
-
Imię
tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
sheffield
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
-
Rok produkcji
2001
-
Przewody skrzyni automat vw passat b5
tomek1` odpowiedział tomek1` → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dziękuje wszystkim za pomoc kupiłem dziś u dilera 100f, bo klejenie nic nie dało a używanych nie moglem dostać ,Teraz muszę tylko dolać olej JAK SPRAWDZIĆ STAN OLEJU Jeszcze raz dziękuje.............. -
Jak sprawdzić stan oleju w automatycznej skrzyni biegów
tomek1` odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
podłącze się pod temat też mam problem z poziomem oleju miałem wyciek oleju i chciał bym teraz dolać ale nie wiem jak sprawdzić poziom co sie stanie jak wleje za dużo ------Passat b5 2.0l benzyna 115k -
Przewody skrzyni automat vw passat b5
tomek1` odpowiedział tomek1` → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ile kosztuje przekładka -
Przewody skrzyni automat vw passat b5
tomek1` odpowiedział tomek1` → na temat → Silnik, skrzynia biegów
-
Przewody skrzyni automat vw passat b5
tomek1` odpowiedział tomek1` → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie są inne .Czym można zakleić tą stalowo rurkę bo przy zapalonym silniku kapie olej a nie mogę dostać takiej nigdzie a jest mi potrzebny samochód , bylem w salonie i dali mi zdjęcie tej rurki kupiłem ja na eBay i okazało sie ze jest inna [ona jest z tym gumowy wężem ] POMÓŻCIE MI PROSZĘ -
Witam wszystkich fanów vw . Mam problem z automatyczną skrzynio biegów wycieka mi olej z przewodu stalowego ,czy da sie jakoś to zakleić czy trzeba kupić nowy i ile to kosztuje .Jak mogę to sam naprawić bylem dziś w salonie jak mi powiedzieli ile to kosztuje to mi ręce opadły dwie rurki stalowe 800zl .Czy da się jakoś ta rurkę zakleić ,szukałem używanej ale nie znalazłem są to te rurki które wychodzą ze skrzyni do chłodnicy przy chłodnicy są złączone z gumowym przewodem POMOCY
-
Jutro jadę na warsztat zobaczymy co zdziałają
-
jak nie oryginalny wszystko było zamawiane w salonie VW
-
Ma ktoś morze jakiś pomysł co sie mogło stać ,a propo tego oleju to wleli mi ATF ,a co się stanie jak doleje za dużo oleju Patrycjusz napisałeś- Więc jeśli silnik pracuje i mamy już właściwy zakres temperatur (sprawdzamy vagiem w blokach pomiarowych-jak mogę to sprawdzić bez vaga
-
Zrobili tak jak pisze Patrycjusz odkręcili misę wyczyścili zakręcili i wleli olej . nie sprawdzali potem poziomu ,Całego oleju nie da się wymienić bo trzeba było by wyjmować skrzynie ,ale czemu dzieje się tak tylko np; z rana ,przez takie stukanie morze coś rozwalić ponieważ wchodzi w obroty a potem zaskakuje z szarpnięciem[ [porównywał bym to do zwykłej skrzyni jak by wcisnąć sprzęgło przy obrotach i urwała by się linka coś takiego ]
-
Prawdo podobnie był to czerwony jutro się dowiem a co do opiłków to nie wiem ,ale przed wymiano mi to się stało ,wleli mi 3l oleju.Morze jest go za mało
-
Witam mam problem z automatem przy zimnym silniku jak ruszam to jest ok ale jak zatrzymuje się po przejechaniu 200met i ruszam to obroty rosną i nagle jest takie uderzenie i samochód rusza , jak przejadę około 30kil to jest już ok myślałem ze brakuje oleju, bylem na warsztacie i wymienili mi olei filtr i uszczelkę [zamawiali w salonie VW] i przez parę dni było ok ale problem powrócił
-
U mnie też ubywał płyn po rozgrzaniu się silnika ale tylko wtedy jak go zgasiłem to trochę ciekło i tak za każdym razem okazało się ze jest dziurawa chłodnica . Dziś kopiłem nowo chłodnice i na warsztacie mi wymienili ale pech bo nowa też okazała się dziurawa jutro jadę wymienić ciekawe ile terasy zapłacę za wymianę bo wsunie dwa razy rozbierali :doh
-
jest to przewód od odmy