Skocz do zawartości

ziaaiz

  • Liczba zawartości

    227
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ziaaiz

  • Urodziny 13.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Korsze

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Powiem może nie poważnie, możecie się śmiać, ale to działa, aczkolwiek odczucie powinno być niewielkie w takich silnikach. Niemcy w czasie II ww testowali i zakładali ze skutkiem pozytywnym wtrysk wody w dolot. Zwiększało to raptownie moc silnika samolotowego. Działa to mniej więcej tak: kiedy w doładowawym i sprężonym silniku dowalamy paliwa, przesuwa się spalanie ku wcześniejszemu z efektem stukowym, wtedy pojawiają sie spore straty. Do tego powstaje problem z nadmiarem energii nie w postaci cisnienia, lecz temperatury, i daleko nie pojedziemy. Wtrysk wody zapobiega takiemu efektowi, przez co można znacznie dłużej wysilać silnik nie tracąc energii z paliwa i nie niszcząc go. Ogólnie przy dużej wilgotności dolotu, spalanie jest gładkie, diesle pracują znacznie ciszej i równiej, są nieco żwawsze, ale bez przesady, aby taka ilość wody jaka jest w powietrzu czyniła cuda. Jednak wpływ pozostaje. A tak na serio radzę sprawdzić przepływomierz powietrza.
  2. poproś go, żeby pokazał Ci zapas.
  3. tak ja to rozwiązałem, kołnierze gniotę sam
  4. dodam jedynie do tematu iż w starszych autach kolejność sprawdzania usterek jest podobna z naciskiem na 1. uszczelkę 2. pompę 3. chłodnicę Chłodnica często jest pomijana i dobrze, ale przy nowszych autach. Starsze mogą mieć zatkaną, więc również i ją należy uwzględniać w poszukiwaniach.
  5. ziaaiz

    wtryskiwacze od t4 0,216mm

    ja brałem w intercarsie
  6. mineralny G002 jest zalecany, napisane jest to na zbiorniku, ale go nie dostaniesz. Można podlać G002 syntetykiem lub G004
  7. Najpewniej to jakbyś zwalił pasek i sprawdził ręką. Trudno to wytłumaczyć, ja znam jak powinien poprawnie pracować napinacz. Najczęściej zestawienie objawów jest takie: skręcasz koła do końca i słychać piszczenie pompy wspomagania i w tym czasie napinacz mocno zaczyna drżeć. Jest to słyszalne już w kabinie. tutaj sobie obejrzyj na tubie jak działa napęd paska z rozwalonym sprzęgłem: /watch?v=4EXYP1CmL9Q
  8. Koło pasowe najprościej sprawdzić tak: skręcić do oporu koła i w momencie dociskania zwrotnicy do odboju napinacz paska skacze jak głupi kiedy sprzęgło jest uszkodzone. Wtedy też może popiskiwać pasek.
  9. ziaaiz

    Pin do immo

    Pytanie: posiadając pin (przypięty do oryginalnych kluczy), czy jestem w stanie wyłączyć immo (passat B4) korzystając jedynie z opcji adaptacji ( VAG-com)? Commander nie czyta mi modeli przed 2000r.
  10. prosiłbym o numerek uszczelniacza czołowego pompy wtryskowej do afn'a
  11. 1,4 commander nie nadaje się do czytania wsadów poniżej 2000roku. Musisz mieć farta aby to sczytać w starszych autach. Po 2000 się udaje pobrać pin i ustawić przebieg. Ogólnie program jest uzupełnieniem do innych urządzeń, które nie są wstanie ustawiać przebiegów, czytać pinu czy kaować wpisu crash w poduszkach. Małe zastosowanie tego dziadostwa.
  12. G002 są mineralne i syntetyczne. Nie jestem przy aucie, ale myślę, że na zbiorniczku jest napisane: "USE ONLY MINERAL HYDRAULIC FLUID G002 000". Febi 06161 się nie nadaje, prędzej 06162
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności