-
Liczba zawartości
227 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ziaaiz
- Urodziny 13.05.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Korsze
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czyszczenie turbiny, która nie łapie trybu awaryjnego
ziaaiz odpowiedział nakon9 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Powiem może nie poważnie, możecie się śmiać, ale to działa, aczkolwiek odczucie powinno być niewielkie w takich silnikach. Niemcy w czasie II ww testowali i zakładali ze skutkiem pozytywnym wtrysk wody w dolot. Zwiększało to raptownie moc silnika samolotowego. Działa to mniej więcej tak: kiedy w doładowawym i sprężonym silniku dowalamy paliwa, przesuwa się spalanie ku wcześniejszemu z efektem stukowym, wtedy pojawiają sie spore straty. Do tego powstaje problem z nadmiarem energii nie w postaci cisnienia, lecz temperatury, i daleko nie pojedziemy. Wtrysk wody zapobiega takiemu efektowi, przez co można znacznie dłużej wysilać silnik nie tracąc energii z paliwa i nie niszcząc go. Ogólnie przy dużej wilgotności dolotu, spalanie jest gładkie, diesle pracują znacznie ciszej i równiej, są nieco żwawsze, ale bez przesady, aby taka ilość wody jaka jest w powietrzu czyniła cuda. Jednak wpływ pozostaje. A tak na serio radzę sprawdzić przepływomierz powietrza. -
bodajże 10x1 krótki
-
poproś go, żeby pokazał Ci zapas.
-
[B5] FMIC montaż - fotostory
ziaaiz odpowiedział focusgr → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
tak ja to rozwiązałem, kołnierze gniotę sam -
b5 1.8t gotuje się, łapie temperature, wielka zagadka
ziaaiz odpowiedział djmca → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
dodam jedynie do tematu iż w starszych autach kolejność sprawdzania usterek jest podobna z naciskiem na 1. uszczelkę 2. pompę 3. chłodnicę Chłodnica często jest pomijana i dobrze, ale przy nowszych autach. Starsze mogą mieć zatkaną, więc również i ją należy uwzględniać w poszukiwaniach. -
ja brałem w intercarsie
-
PŁYN DO UKŁADU WSPOMAGANIA KIEROWNICZEGO
ziaaiz odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
mineralny G002 jest zalecany, napisane jest to na zbiorniku, ale go nie dostaniesz. Można podlać G002 syntetykiem lub G004 -
Opis sposobu wymiany koła pasowego alternatora
ziaaiz odpowiedział marhal → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Najpewniej to jakbyś zwalił pasek i sprawdził ręką. Trudno to wytłumaczyć, ja znam jak powinien poprawnie pracować napinacz. Najczęściej zestawienie objawów jest takie: skręcasz koła do końca i słychać piszczenie pompy wspomagania i w tym czasie napinacz mocno zaczyna drżeć. Jest to słyszalne już w kabinie. tutaj sobie obejrzyj na tubie jak działa napęd paska z rozwalonym sprzęgłem: /watch?v=4EXYP1CmL9Q -
Opis sposobu wymiany koła pasowego alternatora
ziaaiz odpowiedział marhal → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Koło pasowe najprościej sprawdzić tak: skręcić do oporu koła i w momencie dociskania zwrotnicy do odboju napinacz paska skacze jak głupi kiedy sprzęgło jest uszkodzone. Wtedy też może popiskiwać pasek. -
superb 2 lub jakieś audi
-
Pytanie: posiadając pin (przypięty do oryginalnych kluczy), czy jestem w stanie wyłączyć immo (passat B4) korzystając jedynie z opcji adaptacji ( VAG-com)? Commander nie czyta mi modeli przed 2000r.
-
brak tego uszczelniacza.
-
prosiłbym o numerek uszczelniacza czołowego pompy wtryskowej do afn'a
-
Chiński kabel VAG + commander 1.4 full - jego możliwości
ziaaiz odpowiedział polop_76 → na temat → Diagnostyka VAG
1,4 commander nie nadaje się do czytania wsadów poniżej 2000roku. Musisz mieć farta aby to sczytać w starszych autach. Po 2000 się udaje pobrać pin i ustawić przebieg. Ogólnie program jest uzupełnieniem do innych urządzeń, które nie są wstanie ustawiać przebiegów, czytać pinu czy kaować wpisu crash w poduszkach. Małe zastosowanie tego dziadostwa. -
PŁYN DO UKŁADU WSPOMAGANIA KIEROWNICZEGO
ziaaiz odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
G002 są mineralne i syntetyczne. Nie jestem przy aucie, ale myślę, że na zbiorniczku jest napisane: "USE ONLY MINERAL HYDRAULIC FLUID G002 000". Febi 06161 się nie nadaje, prędzej 06162