Matifcb Zgłoś #121 Napisano 29 Września 2012 Witam mirnikiem pomierzylem oba lusterka i tak: opór na matach ( wlozylem konce miernika w kółeczka ktore byly na tych blaszkach wystajacych od mat) Lewa mata przy nastawieniu miernika na 200 ( przed dotknieciem kabelkami maty miernik pokazywal "1 ,") gdy dotknalem nic sie nie zmienilo. Gdy ustawilem miernik na 2K ( przed dotknieciem kabelkami maty miernik pokazywal "1,") gdy dotknalem 4,35 Gdy nastawilem miernik na 200K pokazywalo 0,45. Prawa mata adekwatnie przy ustawieniu 200 wynik na mierniku 154 przy ustawieniu 2K miernik ,154 przy ustawieniu 20K wynik 0,14. Napiecie przy wlaczonym wlaczniku i grzaniu lusterek z lewej ( nastawienie odpowiednio 2,20,200) wynik 1 11,75 117 z prawej ( nastawienie odpowiednio 2, 20, 200) wynik 1 11,77 117 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #122 Napisano 29 Września 2012 Przepalone maty, tak jak pisane w 1 poście (inne wartości rezystancji). Napięcie jest ok. I napięcie sprawdzaj na zakresie 20 jeśli pokazuje Ci się 1 na mierniku to mierzona wartość przewyższa wybraną skalę/zakres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matifcb Zgłoś #123 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) dzis doszły do mnie maty z allegro http://allegro.pl/mata-grzewcza-podgrzewacz-do-lusterek-gb-8s-gb-10s-i2669041104.html strasznie cieniutkie aż sie zdziwilem. Mierzylem sobie rezystecje z tym symbolem Ohm. Nastawiając na 200 zakres i pozawałowy mi 16 wynik nieraz 15,9 a na drugiej 12,6 (odpowiednio prawa mala i lewa duza) czy tak ma być ? jaki jest numer/nazwa klucza ktory odkreci te 3 srubki do rpzelozenia kabli ? chyba ten mechanizm trzeba odkrecic a nie mam klucza takiego Edytowane 1 Października 2012 przez Matifcb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #124 Napisano 4 Października 2012 Ja nic nie przekładałem, przewierciłem zgodnie z wtykami nowych mat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #125 Napisano 27 Października 2012 Po co przekładać te kable? Wystarczy przylutować dodatkowe przewody do mat, a drugie końce tych przewodów połączyć z kablami w lusterku. Na to izolacja termokurczliwa i po zawodach. Ja tak zrobiłem i grzeją jak piec. Poza tym, końcówki na przewodach w lusterku i tak były w zapłakanym stanie i z przewodnością mogło być słabo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #126 Napisano 30 Października 2012 a czy można kupić takie maty oryginalne??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zimny Zgłoś #127 Napisano 4 Listopada 2012 Posiadam paska z 98 roku i sprawdziłem miernikiem napięcie w kablach i ku mojemu zdziwieniu było ono bez włączonego ogrzewania tylnej szyby, a wiele osób pisało że żeby włączyć ogrzewanie lusterek musi być dodatkowo włączone ogrzewanie tylnej szyby. Więc u mnie z pewnością są spalone maty, skoro jest napięcie, a nie grzeją. Podejrzewam, że poprzedni właściciel jeździł cały czas na włączonym ogrzewaniu lusterek i je po prostu zjarał Zakupiłem już maty ale w sklepie były tylko standardowe, a sa mniej więcej wielkości jak na moje małe boczne lusterko. Będę musiał chyba od strony kierowcy jednak zamówić tą mate GB10S. W przyszłą sobotę jak znajdę czas to myślę, że z tym powalczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andhen83 Zgłoś #128 Napisano 9 Listopada 2012 (edytowane) Witam... Mi oba lusterka nie grzały... Zamówiłem nowe wkłady i super grzeją :-) ale mam pytanie następukące :-) Po wymianie ustawiłem sobie prawe lusterko potem lewe i wszystko ładnie ale potem poprawilem lewe lusterko bo zle ustawilem troszke, a tu patrze prawe tez sie przestawilo??? Jak ustawiam prawe lewe jest nie ruchome a jak ustawiam lewe to prawe tez sie przestawia ( slychac oba silniczki ) passek przed liftem.. Wczesniej nie zauwarzylem tego i nie jestem pewien czy tak bylo przed wymiana wkladow czy po wymianie. Dodam że pierwszy byl montowany lewy wklad ( wczoraj ) i tez wczoraj to zauwarzylem a prawy dzisiaj byl zakladyny ( był zamówiony na dzisiaj ) Edytowane 9 Listopada 2012 przez andhen83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #129 Napisano 10 Listopada 2012 To jest normalny objaw... Także bez paniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andhen83 Zgłoś #130 Napisano 11 Listopada 2012 To jest normalny objaw... Także bez paniki. Czyli po prostu tak ma być ( a ja po prostu wcześniej nie zwróciłem na to uwagi ) ??? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #131 Napisano 13 Listopada 2012 świetny manual:) także polecam maty GB-8S(prawe) i GB-10S(lewe lusterko) pasują idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #132 Napisano 11 Stycznia 2013 witam mam nowe maty lecz po podłączeniu nie grzeja, sprawdzam miernikiem a tam 0.18V no i jest problem bo nie wiem co dalej rozebrałem tapicerke i wygląda na to ze tam sterowane jest to z kostki od silniczka szyby jesli sie nie myle może jakis schemat ktos posiada lub jakieś inne propozycje ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #133 Napisano 11 Stycznia 2013 a gałkę od ustawiania luster masz napewno w pozycji grzania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #134 Napisano 11 Stycznia 2013 a gałkę od ustawiania luster masz napewno w pozycji grzania? tak jest ustawiona na grzanie i prad na stykach 0.18V wynosi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #135 Napisano 11 Stycznia 2013 To jest od 3BG czyl iB5 polift, ale kiedys komus podawalem i pisal ze kolory sie zgadzaja i piny u niego w B5. W skrocie mam kolory i albo to jest bialy, lbo czarny zasilajacy, a brazowy to masa. Do lusterka kierowcy pin 29 brazowy, a pin 17 zasilajacy bialy/lub czarny. Od strony pasazera zasilanie to tez pin 17, a masa 28pin Kolory prawe i lewe lustro sa te same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #136 Napisano 11 Stycznia 2013 To jest od 3BG czyl iB5 polift, ale kiedys komus podawalem i pisal ze kolory sie zgadzaja i piny u niego w B5.W skrocie mam kolory i albo to jest bialy, lbo czarny zasilajacy, a brazowy to masa. Do lusterka kierowcy pin 29 brazowy, a pin 17 zasilajacy bialy/lub czarny. Od strony pasazera zasilanie to tez pin 17, a masa 28pin Kolory prawe i lewe lustro sa te same. kolego na której kości te piny opisałeś ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #137 Napisano 14 Stycznia 2013 Nie mam zadnego opisu ktora to wtyczka, ani ile moze miec pinow, ani koloru:( Musisz lunkac na kolor przewodu i jak taki znajdziesz t ozobaczyc, czy wchodzi pod numer pinu jak podalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #138 Napisano 15 Stycznia 2013 być może jakaś inna propozycja by to obejść i dać na nowo prąd pod ten oryginalny włącznik do grzania ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek_kam Zgłoś #139 Napisano 25 Stycznia 2013 Panowie przeglądajac forum w poszukiwaniu mojego grzania w lusterkach naczytalem sie sporo i metoda prób i błędów problem rozwiązany ,na lusterkach nie było napięcia i o dziwo po wymianie obu wkładów grzanie wróciło koszt 2 wkładów 34,50 euro tak wiec na przyszłość piersze wymienić wkłady . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #140 Napisano 26 Stycznia 2013 Witam Znalazłem w końcu temat z lusterkiem. Odpadło mi (dosłownie) samo szkło. Pozostało coś takiego: Jakaś czarna folia. Mam pytanie, mam ją sciągnąć prze wymianą szkła czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach