elmer83 Zgłoś #561 Napisano 29 Marca 2015 Panowie podłączyłem wczoraj przewód prędkości pod czujnik ABS i nic:/ Prędkość w Vag-u 0km/h Czy ktoś wie gdzie znajduje się sterownik ESP i Abs?? Podobno tam trzeba szukać sygnału prędkości:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #562 Napisano 29 Marca 2015 Ja się podłączyłem pod sygnał gala przy przekaźniku wycieraczek i chodzi normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #563 Napisano 30 Marca 2015 Ja się podłączyłem pod sygnał gala przy przekaźniku wycieraczek i chodzi normalnie. A sprawdzałeś vag-iem czy w bloku pomiarowym pokazuje prawidłową prędkość?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #564 Napisano 30 Marca 2015 Co znaczy prawidłową? Bo trzeba wziąć pod uwagę ze licznik przeklamuje o kilka km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #565 Napisano 30 Marca 2015 To, że pdpinając się pod licznik uzyskałem efekt taki, że jadę faktycznie 50 a pokazuje w blokach w xenon range 12... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #566 Napisano 31 Marca 2015 No właśnie:/ Jeżeli sterownik xenonów nie zna prawdziwej prędkości, to i nie zna przyspieszenia. Zna ktoś miejsce umiejscowienia sterownika ABS,ESP?? tam trzeba szukać sygnału prędkości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #567 Napisano 2 Kwietnia 2015 Jeżeli ktoś ma problem ze znalezieniem miejsca, gdzie należy się wpiąć po V-Signal, to proszę, ja dziś podłączałem i zrobiłem zdjęcia: http://forum.vw-passat.pl/threads/144408-1-8T-250-KM-by-Przemas-18-quot-RS6-V-Signal-instrukcja-)?p=2231280&viewfull=1#post2231280 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #568 Napisano 3 Kwietnia 2015 Dzięki, jutro działam z tym:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #569 Napisano 3 Kwietnia 2015 Dzięki, jutro działam z tym:) A Ty masz u siebie poziomowanie statyczne czy dynamiczne z FL-a? bo w statycznym jest inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #570 Napisano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Jak już Ci pisałem, mam dynamiczne w przedlifcie. Nie wiem kto Ci nagadał o tej kostce w prawym słupku i tym kablu, ale u mnie też to jest i działa:) Dzięki. Swoją drogą, w prawym słupku mam 2 wiązki obcięte i zakończone ori taśmą, chyba to są tzw. przewody zapasowe:P Kostka szara to u mnie tylko gniazdo z 2 przewodami, wtyczki do niego żadnej nie ma. Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez polonez15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #571 Napisano 4 Kwietnia 2015 Jak już Ci pisałem, mam dynamiczne w przedlifcie. Nie wiem kto Ci nagadał o tej kostce w prawym słupku i tym kablu, ale u mnie też to jest i działa:) Dzięki. Swoją drogą, w prawym słupku mam 2 wiązki obcięte i zakończone ori taśmą, chyba to są tzw. przewody zapasowe:P Kostka szara to u mnie tylko gniazdo z 2 przewodami, wtyczki do niego żadnej nie ma. No i git cieszę się że mogłem pomóc P.S. pomyśl o tym włączniku dla mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #572 Napisano 10 Kwietnia 2015 Jeżeli ktoś ma problem ze znalezieniem miejsca, gdzie należy się wpiąć po V-Signal, to proszę, ja dziś podłączałem i zrobiłem zdjęcia: http://forum.vw-passat.pl/threads/14...=1#post2231280 Dzięki za opis. Ja rozbierałem tą osłonę słupka A z prawej ale na schemacie niemieckim jest opis "schwarz" czyli szukałem czarnej 10pin wtyczki, której tam nie ma:/ Jak wrócę z wakacji na pewno podłącze według twojego schematu i dam znać. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #573 Napisano 10 Kwietnia 2015 Dzięki za opis. Ja rozbierałem tą osłonę słupka A z prawej ale na schemacie niemieckim jest opis "schwarz" czyli szukałem czarnej 10pin wtyczki, której tam nie ma:/Jak wrócę z wakacji na pewno podłącze według twojego schematu i dam znać. Jeszcze raz dzięki. Nie wiem kolego jaki masz schemat ale jak ja patrzę na swój to widzę, że tam pisze 10-pinowa SZARA kostka lub 15-pinowa CZARNA kostka pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #574 Napisano 11 Kwietnia 2015 Wiecie co, mam już dość swojego poziomowania.... Musiałem wymienić przewody idące ze sterownika do silniczków, no i teraz żeby było zabawniej to test robi się w górę a nie w dół... Czy możliwe jest, że tak się stało przez robiona adaptację z napięciem na jednym z czujników 1.5v? Druga sprawa - czy może ktoś napisać jak zachowuje się napięcie na czujnikach w momencie obciążania auta? Chodzi mi o to, czy obciążając tył/przód napięcie na czujniku spada czy rośnie... Bo montując czujniki jak w manualu działało odwrotnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #575 Napisano 12 Kwietnia 2015 Musiałeś pomylić kable. Przy silniczkach zamień piny w kostce 1 z 4 I 2 z 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniel Zgłoś #576 Napisano 12 Kwietnia 2015 witam mam taki problem że padły mi czujniki poziomowania xenonów o nr4B0907503 i moje pytanie brzmi czy mogę założyc czujniki o innym numerze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #577 Napisano 12 Kwietnia 2015 Musiałeś pomylić kable. Przy silniczkach zamień piny w kostce 1 z 4 I 2 z 3 No właśnie dziwna sprawa bardzo bo podpinałem na stówę tak jak było:) Ale pozamieniam piny cewek i powinno grać. witam mam taki problem że padły mi czujniki poziomowania xenonów o nr4B0907503 i moje pytanie brzmi czy mogę założyc czujniki o innym numerze? Zakładaj od BMW, muszą mieć taki sam kształt i będą śmigać a są duzo nowsze do wzięcia w dobrej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #578 Napisano 20 Kwietnia 2015 Jak tam kolego chodzi wszystko? Doszedles do ładu co i jak z tymi silniczkami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #579 Napisano 20 Kwietnia 2015 Tak, wsio jest OK, tylko jedna sprawa mnie irytuje... Robię adaptację, wszystko jest ok. nadmienię, że u mnie sygnał odpalenia silnika i sygnał włączonych świateł są zmostkowane pod światła, i jest coś takiego: Po adaptacji światła robią test, ustawiają się na położeniu neutralnym. Pojadę, przejadę się, ustawiam auto na równej powierzchni, zaznaczam linię padania światła. Wyłączam je, uruchamiam ponownie, self-test no i każdorazowo światła ustawiają się o tę samą wartość wyżej, by później podczas jazdy znów ustawić się jak wcześńiej...Zastanawiam się czy to nie wina tego, że adaptuje je tak jakby na odpalonym silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #580 Napisano 6 Maja 2015 Wpadł mi w ręce taki silniczek. Oryginalnie jest montowany na zewnątrz lampy wiec mógłby się nadawać do b5 przed liftem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach