11rafal Zgłoś #461 Napisano 13 Lipca 2014 Witam ! mam ogromy problem . Mam pełen komplet bixenon , instalacja , czujniki wszystko ,z tym ze instalacja jest oryginalna , i nie mam pojecia jaki kolor i pin gdzie panowie pomozcie ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #462 Napisano 18 Lipca 2014 Witam ! mam ogromy problem . Mam pełen komplet bixenon , instalacja , czujniki wszystko ,z tym ze instalacja jest oryginalna , i nie mam pojecia jaki kolor i pin gdzie panowie pomozcie ! Kolego miernik w rączki z jednej strony do kabelka a z drugiej w kostce szukasz. I sobie opisz kable i będziesz wiedział. Ja właśnie też tak zrobiłem i juz samopoziomowanie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adis Zgłoś #463 Napisano 27 Sierpnia 2014 Witam, a ja mam pytanie dotyczące poziomowania lamp zwykłych soczewkowych w passacie B5 FL USA. Na jakiej zasadzie działa poziomowanie w tych autach, ponieważ nie posiadam ręcznej regulacji wysokości świateł, a przecież jakoś muszą być regulowane? Jeśli są regulowane poprzez samopoziomowanie tak jak w xenonach, to czy te czujniki będą pasowały do lamp xenonowych w przypadku zmiany ze zwykłych na xenon? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #464 Napisano 30 Sierpnia 2014 Witam, a ja mam pytanie dotyczące poziomowania lamp zwykłych soczewkowych w passacie B5 FL USA. Na jakiej zasadzie działa poziomowanie w tych autach, ponieważ nie posiadam ręcznej regulacji wysokości świateł, a przecież jakoś muszą być regulowane? Jeśli są regulowane poprzez samopoziomowanie tak jak w xenonach, to czy te czujniki będą pasowały do lamp xenonowych w przypadku zmiany ze zwykłych na xenon?Pozdrawiam Kolego sprawdź czy masz wogóle silniczki w lampach to pierwsza rzecz. Jeżeli są to zobacz czy masz czujnik z przodu z lewej strony przypiety do wahacza. Bo z tego co się orientuje to na rynek usa wogóle nie mają regulacji. Ale mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #465 Napisano 30 Sierpnia 2014 Cześć ! W zeszłym roku miałem problem z samopoziomowaniem bixenonu. Niestety nie udało mi się go rozwiązać. Teraz powracam do tematu przy okazji wymiany odbłyśników. Pozwolę sobie zacytować samego siebie z przed roku i z innego pokrewnego tematu :manga "Cześć! Kupiłem sobie interfejs i po sprawdzeniu autka wywaliło mi błąd, że mam nie ustawione ksenony, coś jak u kolegi : Cytat Zamieszczone przez dwachleby Zobacz posta wywaliło właśnie 1539. próbowałem adaptować zgodnie z instrukcją i "wchodzisz w grupę 55-xenon range, następnie wybierasz 04-"Basic settings" wchodzisz w kanał 001, "tu zasadzie nie mogę nic zrobić bo w kanale 001i 002 jest error....... radek Z tego co udało mi się wyczytać dochodzę do wniosku, że problemem są napięcia na czujnikach. Mam autko na gwincie , a czujniki wskazują 2,60 przód i 1,60 tył. Napięcia ładnie się zmieniają podczas bujania autem. Co może być przyczyną braku możliwości skasowania błędu? Czy napięcia na czujnikach faktycznie powinny zawierać się w zakresie ok. 1,9-3,3V. Jeśli tylko w tym leżał by problem to czy ustawienie odpowiedniego napięcia na zasadzie podniesienia tyłu czy przodu lewarkiem pozwoli na skasowanie błędu? Jeśli tak, to ja się to ma do późniejszego samopoziomowania? A co gdyby np. ustawić czujnik na zasadzie obniżenia czy podwyższenia blaszki wiercąc i nitując wyżej / niżej? Co o tym myślicie? Dodam, że po przekręceniu kluczyka światła idą do dołu (słychać wtedy głośne chrobotanie ), a potem wracają do wcześniejszej pozycji ( bez odpalania silnika). Swiecą myślę całkiem nieźle, nie za blisko, nie za daleko , ale ten błąd nie daje mi spokoju! Pomóżcie proszę Aha i dodam jeszcze, że ostatnio przez przypadek zrobiłem zwarcie w kiierunkowskazach. Nie mając zapasowego bezpiecznika wyjąłem bezpiecznik 8 (symbol telefonu) jak się później okazało ten bezpiecznik jest też od samopoziomu. Jeździłem tak parę dni. Mogło to coś namieszać?" i... "No i kupa! Podniosłem tył na lerwarku osiągając tym samym trochę ponad 2,6 przód i 2,4 tył i błędu nijak skasować nie idzie nie mam już pojęcia co jest grane." i... "Podniosłem tył i w pierwszej kolejności próbowałem skasować błąd niewyregulowanych świateł, bo bez tego nie można dokonać adaptacji. Niestety błąd po wykasowaniu momentalnie powraca (kasuję błąd, światła idą dół - góra i błąd powraca)" A to link do tematu sprzed roku ...http://forum.vw-passat.pl/threads/44995-xenony-dziwny-objaw-z-regulacja-wysokosci/page2 Macie jakieś pomysły co może być przyczyną i jak usunąć usterkę? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adis Zgłoś #466 Napisano 2 Września 2014 (edytowane) Kolego sprawdź czy masz wogóle silniczki w lampach to pierwsza rzecz. Jeżeli są to zobacz czy masz czujnik z przodu z lewej strony przypiety do wahacza. Bo z tego co się orientuje to na rynek usa wogóle nie mają regulacji. Ale mogę się mylić. No i miałeś rację, nie ma regulacji w żaden sposób ani elektrycznej ani manualnej, jedynie na śrubkach... Pozostaje mi założyć oryginalny xenon z poziomowaniem, który właśnie kompletuję Tylko pytanko czy czujniki poziomowania z passata B5 FL europa będą pasowały do B5 FL USA 4Motion? Widzę, że jesteś z Milicza to kawałek ode mnie, potrafiłbyś mi pomóc w tym? Edytowane 2 Września 2014 przez adis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #467 Napisano 2 Września 2014 No i miałeś rację, nie ma regulacji w żaden sposób ani elektrycznej ani manualnej, jedynie na śrubkach... Pozostaje mi założyć oryginalny xenon z poziomowaniem, który właśnie kompletuję Tylko pytanko czy czujniki poziomowania z passata B5 FL europa będą pasowały do B5 FL USA 4Motion? Widzę, że jesteś z Milicza to kawałek ode mnie, potrafiłbyś mi pomóc w tym? Będą pasować z tym ze tylny czujnik z mocowaniem musisz mieć od 4 motion. Oczywiscie służę pomocą. Odezwij się na pw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #468 Napisano 7 Września 2014 Cześć! No i wreszcie sukces! Samopoziomowanie działa :jupi Podłączyłem pasia do kompa i wyszły 2 błędy. Brak adaptacji i czujnik lewy przód. Okazało się, że przerwał się jeden z kabelków czujnika. Po usunięciu usterki przeprowadziłem adaptację, ustawiając wcześniej ręcznie odpowiednie napięcia poprzez wypięcie ramion czujników. O dziwo adaptacja się powiodła, czego nie dało się zrobić ostatnio :hmm Teraz samopoziomowanie działa i to przy napięciach 1,72 przód i 1,68 tył Mam nadzieję, że samopoziomowanie działa tak jak powinno mimo tych wartości. Mam też do Was pytanie, czy wiecie może gdzie się można zaopatrzyć w przeguby kulowe m6, ale takie z uszczelniaczami ? Chcę w przyszły weekend dorobić sobie ramiona i ustawić odpowiednie napięcia na czujnikach. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #469 Napisano 7 Września 2014 Poszukaj w niemczech na eBayu u nas ciężki temat to znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz861 Zgłoś #470 Napisano 12 Września 2014 Czy można zamontować lampy bixenon w miejsce zwykłych chodzi o wtyczki iinstalacje ? Czy musi byc poziomowanie i spryski czy tylko jedno z dwoch bo narazie kruho z kasą na spryski i zderzak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #471 Napisano 13 Września 2014 Da się zamontować kostki do lamp są takie same. Różnica jest w układzie regulacji lamp w zwykłych masz pokrętło a w bixenonie samopoziomowanie. W każdym z tych układów jest inny silniczek regulacyjny. Także jeśli chcesz żeby to miało ręce i nogi to samopoziomowanie by się przydało. A ja spryski zamontowałem w zwykłym zderzaku bo też nie było kasy na wymianę zderzaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz861 Zgłoś #472 Napisano 13 Września 2014 czyli jak bixenon podłącze pod wtyczki od zwykłych lamp będą świecić? czy aby działało samopoziomowanie to trzeba jakieś kable od auta do lamp ciągnąć? jeszcze jedna rzecz mam oryginalną wiązkę od sterownika który jest umieszczony z tyłu i mógł by ktoś opisać jak to podłączyć żeby nic nie zjarać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #473 Napisano 13 Września 2014 czyli jak bixenon podłącze pod wtyczki od zwykłych lamp będą świecić? czy aby działało samopoziomowanie to trzeba jakieś kable od auta do lamp ciągnąć?jeszcze jedna rzecz mam oryginalną wiązkę od sterownika który jest umieszczony z tyłu i mógł by ktoś opisać jak to podłączyć żeby nic nie zjarać. A czytałeś cały temat od początku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #474 Napisano 13 Września 2014 Co bedzie czytal tyle stron, jak mozna zasmiecac glupimy pytaniami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #475 Napisano 29 Września 2014 Panowie a ma ktoś może zdjęcie lub rysunek ja jest zamontowany tylny czujnik w wersji 4 motion ? Jak wygląda cięgno i mocowanie do zawieszenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KubaS1888 Zgłoś #476 Napisano 20 Października 2014 Panowie naprowadzicie Mnie na prawidłowy tor? Zamiast ruchu lamp słyszę tylko głośne terkotanie i lampy nawet nie drgną.Na co zwrócić uwagę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #477 Napisano 20 Października 2014 Wyjąć silniczki, zobaczyć wtedy czy chodzą. Czy w 3BG na sterowniku 4Z7 poziomowanie odbywa się dynamicznie? W tygodniu zakładam do siebie i zastanawiam się, czy nie zakupić tegoż sterownika i jakichś silniczków do niego i zaadaptować to do reflektorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #478 Napisano 20 Października 2014 Czy w 3BG na sterowniku 4Z7 poziomowanie odbywa się dynamicznie? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #479 Napisano 20 Października 2014 no to teraz pozostaje dobranie jakichs silniczkow i do dziela:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #480 Napisano 21 Października 2014 Zamiast ruchu lamp słyszę tylko głośne terkotanie i lampy nawet nie drgną. Wyjąć silniczki, zobaczyć wtedy czy chodzą. Jak terkocze to znak że chodzą. Nie pamiętam jak tam jest czy to zębatka czy coś innego ale podczas skanowania Vagiem w poszukiwaniu błędów w sterowniku poziomowania lampy terkoczą jak dojadą do skrajnej pozycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach