pemek2610 Zgłoś #621 Napisano 20 Września 2015 witam.piszcie po kolei od czego zaczac pozdrawiam Najlepiej to od podłączenia komputera i zczytanie błędów (o ile jakieś są) pomiar napięć na czujnikach też zrobisz pod kompem pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pinio17 Zgłoś #622 Napisano 21 Września 2015 A w mojej sprawie ktos pomoże? Rozpiski po kolorach kostki t20 sterownika? Chyba ze ma ktos na sprzedasz taka kostke z 4 cm kabli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pinio17 Zgłoś #623 Napisano 5 Października 2015 Chyba kupie jeszcze jeden sterownik z ori kostka:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #624 Napisano 5 Października 2015 Chyba kupie jeszcze jeden sterownik z ori kostka Po co Ci jeszcze jeden sterownik? Nie sugeruj się kolorami kabli bo te były rożne, w temacie masz opisaną kostkę po numerach pinow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #625 Napisano 8 Października 2015 pomoże ktoś co może być przyczyną że jeden żarnik nie odpala czasami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #626 Napisano 10 Października 2015 pomoże ktoś co może być przyczyną że jeden żarnik nie odpala czasami? Co to ma wspólnego z tematem? Ciężko poszukać? Przyczyn może być wiele. Podłączenia, palnik, przetwornica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #627 Napisano 12 Października 2015 Tyle ma wspólnego że są to dokładane bixenony wieć zawsze mogłem coś spartolić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #628 Napisano 12 Października 2015 Tyle ma wspólnego że są to dokładane bixenony wieć zawsze mogłem coś spartolić. Pozdrawiam koledze Marcinowi przypuszczam, że chodziło o to, iż temat jest o poziomowaniu xenonów a nie ich w tym wypadku uruchamianiu się. Tak jak pisał, żarnik, przetwornica, podłączenie.. Na początek zamień żarniki i zobacz czy problem nadal występuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #629 Napisano 15 Października 2015 Mam juz zamiar kupic ponizsze zestawiki i je zregenerowac. Tylko prosze o informacje czy to co jest na zdjeciach to jest calosc potrzebna do montazu w B5 Kombi?? Chodzi mi tylko o montaz czujnikow samopoziomu. Sa rozne wsporniki i wydaje mi sie, ze te ktore znalazlem i sa widoczne na zdjeciach sa wlasnie do B5, tylko prosze o potwierdzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #630 Napisano 15 Października 2015 koledzy powiedzcie mi taką rzecz. Chce założyć u siebie dynamiczne sterowanie. Mam centralkę od fla a wtyczkę do niej od przedlifta. Ile musze kabelków dołożyć by wszystko działało? Czytałem ze jeden jest od spalonej żarówki więc mi on chyba nie będzie potrzebny prawda? I jeszcze jedno pytanie: Dobrze widziałem że do tej wtyczki idą takie same piny jak do wtyczek od liczników? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #631 Napisano 15 Października 2015 Mam juz zamiar kupic ponizsze zestawiki i je zregenerowac. Tylko prosze o informacje czy to co jest na zdjeciach to jest calosc potrzebna do montazu w B5 Kombi?? Chodzi mi tylko o montaz czujnikow samopoziomu. Sa rozne wsporniki i wydaje mi sie, ze te ktore znalazlem i sa widoczne na zdjeciach sa wlasnie do B5, tylko prosze o potwierdzenie do kompletu potrzebny Ci jeszcze jest sterownik samopoziomowania spis wszystkich potrzebnych części znajdziesz tutaj: http://www.passatplus.de/umbauteile/lwr/ co do blach to są inne do różnych wersji zawieszeń koledzy powiedzcie mi taką rzecz. Chce założyć u siebie dynamiczne sterowanie. Mam centralkę od fla a wtyczkę do niej od przedlifta. Ile musze kabelków dołożyć by wszystko działało? oj widzę, że ktoś nie odrobił lekcji i nie przeczytał dokładnie pierwszego wątku są tam schematy i można na nich sprawdzić iloma pinami obsadzona jest wtyczka sterownika w FLu (celowo nie napiszę by kolega sprawdził sam Czytałem ze jeden jest od spalonej żarówki więc mi on chyba nie będzie potrzebny prawda? prawda Dobrze widziałem że do tej wtyczki idą takie same piny jak do wtyczek od liczników? jak najbardziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #632 Napisano 15 Października 2015 Wlasnie czytałem ale jakos nie moge tego ogarnac. W weekend na spokojnie poczytam jeszcze raz. Za inne odpowiedzi podziękował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #633 Napisano 15 Października 2015 do kompletu potrzebny Ci jeszcze jest sterownik samopoziomowaniaspis wszystkich potrzebnych części znajdziesz tutaj: http://www.passatplus.de/umbauteile/lwr/ co do blach to są inne do różnych wersji zawieszeń Mi chodzi tylko o blachy bo reszte mam. Widze na portalach aukcyjnych rozne blachy i komplety no i wlasnie sie roznia miedzy soba. Dlatego chcialbym, aby ktos mi potwierdzil czy te dwa zestawy ktore wczesniej podalem przypasuja do Passat B5 kombi z normalnym zawieszeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #634 Napisano 16 Października 2015 I nadal nie wiem po przeczytaniu pierwszego posta niestety jak co połączyć ale może kiedyś się dowiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #635 Napisano 16 Października 2015 (edytowane) Wrzucam rozpiske pinow Opis pinów do sterownika samopoziomowania nr 4B0 907 357 PIN1: niebieski / biały sygnał prędkości PIN2: zielony / czerwony sygnał diagnostyczny (zielony) PIN3: fioletowy / biały Pin4 przedni czujnik PIN 4: fioletowy / brązowy Pin4 tylny czujnik PIN5: żółty pin 4 (pin 3 przedlift) pokrętło (żółty) - sygnał włączonych świateł Pin6: brązowy / biały PIN3 (pin 4 przedlift) pokrętło (brązowy / biały) sygnał regulacji silniczków Pin8: szary PIN1 tylny czujnik PIN9 = fioletowy / czarny PIN1 przedni czujnik PIN10: brązowy masa (zacisk 31) PIN11 = fioletowy / czerwony PIN5 przedni czujnik Pin12 = fioletowy / niebieski PIN5 tylny czujnik Pin17: Żółty / Zielony Bezpiecznik gniazdo nr 10 Pin20: brązowy masa Podłączenie: Sygnał prędkości można znaleźć w kostce radia lub klimatronika (biały z niebieskim paskiem), Linia K (sygnał diagnostyczny) w kostce klimatronika lub przy liczniku, lub przy immo.(zielony z czerwonym lub fioletowym lub brązowym paskiem {różnie w różnych miejscach}), sygnał włączonych świateł (żółty) i sygnał regulacji silniczków (brązowy z biały paskiem) w kostce od pokrętła regulacji świateł. Trzeba dołożyć piny w skrzynce bezpieczników na gniazdo nr 10 (należy pociągnąć + po zapłonie do gniazda i przez bezpiecznik 10 A podłączyć do sterownika) i podłączyć mase(brązowy) zacisk z lewej strony. W kostce od pokrętła regulacji zostały jeszcze 3 przewody, interesuje nas przewód brązowy z niebieskim paskiem - masa dla silniczków regulacji. - ten przewód musimy podłączyć do masy na stałe Mam sterownik 4Z0, moze ktos chetny na zamiane za 4B0 ?? Edytowane 16 Października 2015 przez McBoss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #636 Napisano 16 Października 2015 Mam 4B0 jak coś, możesz uderzyć priv. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #637 Napisano 18 Października 2015 Wrzucam rozpiske pinow Mam sterownik 4Z0, moze ktos chetny na zamiane za 4B0 ?? Tez mam 4b0 jak byś chciał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #638 Napisano 18 Października 2015 Jednak zostawiam 4Z0, silniczki @bidzio1 dopasujesz do moich lamp to bede mial dynamiczny samopoziom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #639 Napisano 18 Października 2015 No i bardzo dobra decyzja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #640 Napisano 21 Lutego 2016 Koledzy czy wszystkie podzespoły będą pasować z lifta do przed lifta? czy wszystko jest plug and play. Planuje taką przeróbkę i łatwiej mi chyba będzie znaleźć polifta tako dawcę części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach