polonez15 Zgłoś #581 Napisano 6 Maja 2015 Zacnie wygląda, od czego to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #582 Napisano 6 Maja 2015 W211 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #583 Napisano 6 Maja 2015 Ja póki co swoje zabezpieczyłem dość mocno przed działaniem warunków atmo więc póki co koniec modów w tej kwestii:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #584 Napisano 9 Maja 2015 Mam jedną prośbę - czy może ktoś podać informacje: przedni czujnik - przy naciskaniu na auto napięcie czujnika spada czy rośnie tylni czujnik- to samo co wyżej no i jak są zamontowane czujniki, tj. czy wtyczką do przodu czy tyłu, bo moje coś trochę nie tak jak powinny działają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #585 Napisano 9 Maja 2015 (edytowane) przedni czujnik - przy naciskaniu na auto napięcie czujnika spada czy rośnietylni czujnik- to samo co wyżej Dla obu czujników, podczas lewarowania auta napięcia rosną, przy dociskaniu spadają. :ok no i jak są zamontowane czujniki, tj. czy wtyczką do przodu czy tyłu, bo moje coś trochę nie tak jak powinny działają... Jeśli dobrze ciebie zrozumiałem, to wtyczki od czujników są skierowane na przód auta. :ok P.S. Tu masz fotki z montażu moich czujników: http://forum.vw-passat.pl/threads/111203-TDI-Bia%C5%82y-Variat-by-vipereeek-Phoenix-On-Board-!?p=2218768&viewfull=1#post2218768 Pozdro. Edytowane 9 Maja 2015 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #586 Napisano 10 Maja 2015 No właśnie bardzo dobrze mnie zrozumiałeś, dzięki. W takiej sytuacji coś mam nie halo, w tygodniu to obadam ale jak dobrze kojarzę to gdy założyłem właśnie w ten sposób to działały odwrotnie niż powinny.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #587 Napisano 7 Czerwca 2015 Witam! Panowie potrzebuję wiedzieć jakie piny są potrzebne do wtyczek z lamp przednich. Przejrzałem cały wątek ale nie znalazłem numeru części (pinu). Znalazłem tylko do wtyczek sensorów i sterownika. Proszę o pomoc pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #588 Napisano 7 Czerwca 2015 Witam!Panowie potrzebuję wiedzieć jakie piny są potrzebne do wtyczek z lamp przednich. Przejrzałem cały wątek ale nie znalazłem numeru części (pinu). Znalazłem tylko do wtyczek sensorów i sterownika. Proszę o pomoc pozdro Może tutaj znajdziesz http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Pins+und+alles+was+dazu+gehoert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #589 Napisano 7 Czerwca 2015 na pewno kiedyś się przyda ale musiałbym znać wymiary pina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #590 Napisano 7 Czerwca 2015 99% taki sam jak w kostce ISO radia. Panowie, mam prośbę do kogoś, kto ma ori samopoziom dynamiczny. Chodzi mi o sprawdzenie czegoś takiego: Odpalasz, swiatla sie testuja. Jedziesz w droge, pare dziur itp. żeby zawiecha pracowała. Podjeżdżasz pod ścianę, zaznaczasz jak świecą światła. Wyłączasz światła i silnik, odpalasz na nowo silnik, włączasz światła i sprawdzasz, czy świecą tak samo jak przed wyłączeniem czy wyzej. Pilnie potrzebuję takiego info... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #591 Napisano 9 Czerwca 2015 99% taki sam jak w kostce ISO radia. Panowie, mam prośbę do kogoś, kto ma ori samopoziom dynamiczny. Chodzi mi o sprawdzenie czegoś takiego: Odpalasz, swiatla sie testuja. Jedziesz w droge, pare dziur itp. żeby zawiecha pracowała. Podjeżdżasz pod ścianę, zaznaczasz jak świecą światła. Wyłączasz światła i silnik, odpalasz na nowo silnik, włączasz światła i sprawdzasz, czy świecą tak samo jak przed wyłączeniem czy wyzej. Pilnie potrzebuję takiego info... Świecą tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #592 Napisano 9 Czerwca 2015 Dzięki. No i tu mam zagwozdkę... Zamówiłem inny sterownik, jak nadal będzie to samo to czeka mnie znowu dochodzenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #593 Napisano 11 Czerwca 2015 Sorry za dubel posta. Zmieniłem sterownik, nadal bez zmian. Zacząłem testować wszystkie kodowania po kolei i bingo! 00040 - Audi A6 C5 i wszystko gra i buczy! Zmiana kodowania spowodowała inne przeliczanie czujnik/silnik krokowy, w dodatku na kodowaniu Passata B5 miałem na starcie wysterowanie silników rzędu 76 %, natomiast na kodowaniu Audi 46%. Problem był w tym, że ciągnęło silniki za bardzo, ramię już się opierało o obudowę a sterownik dalej je ciągnął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #594 Napisano 3 Lipca 2015 Witam. W końcu będę zakładał samopoziom i mam pewne wątpliwości. Jeździłem jakiś czas bez samopoziomu lampy były ustawione na stacji diagnostycznej i diagnosta dosyć sporo kręcił regulacją. Pytanie czy podczas testu (góra dół) nic nie pęknie w lampie, bo chyba jest jakiś określony zakres regulacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #595 Napisano 4 Lipca 2015 NIe pęknie bo regulacja ręczna a silniczek to dwa inne elementy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #596 Napisano 11 Lipca 2015 Podłączyłem dzisiaj samopoziom i niby wszystko ok ale, test robi mi się dwa razy, pierwszy raz po włączeniu zapłonu i drugi po włączeniu silnika. Co mogłem podłączyć nie tak? Niby wszystko jak z schematach a jednak. Jako ciekawostkę dodam że lampy ruszyły zanim jeszcze podpiełem VAGa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #597 Napisano 15 Lipca 2015 Na 99% masz napięcie z któregoś czujinka poza zakresem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielwb3 Zgłoś #598 Napisano 18 Sierpnia 2015 Witam Panowie udało mi się zakupić oryginalną wiązkę oraz czujniki teraz czeka mnie montaż moje pytanie czy miałby ktoś schemat tej wiązki ? lub gotowy schemat gdzie się podłączać ? Mój Passat seryjnie nie był wyposażony w ksenony dostał nowe lampy i teraz czas na samopoziomowanie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #599 Napisano 18 Sierpnia 2015 Prościej się nie da. :ok http://postimg.org/image/mqhrlpbjx/ Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
09tp Zgłoś #600 Napisano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam jestem właśnie w trakcie montażu samopoziomowania pasywnego wszystko jest opisane super. instalację położyłem oraz zamontowałem na przednim wahaczu czujnik pozostało mi założyć drugi czujnik na tył oraz połączyć instalacje ze sterownikiem, no i tutaj pojawiają się schody ... czujnik na tył z blaszkami mocującymi 11 i 14 . Jeśli ktoś montowałby u siebie poziomowanie dynamiczne i posiadał czujnik na tył z rysunku niżej z blaszkami nr 12 i 13 z chęcią wymieniłbym się albo kupił kompletny . Proszę o kontakt priv . Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez 09tp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach