vipereeek Zgłoś #501 Napisano 18 Lutego 2015 Czy sterownik od regulacji świateł trzeba montować w bagażniku??Czy nie można go zamontować w okolicach skrzynki bezpieczników?? To tylko sterownik, montuj gdzie ci wygodnie. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #502 Napisano 18 Lutego 2015 Witam Czy sterownik od regulacji świateł trzeba montować w bagażniku?? Czy nie można go zamontować w okolicach skrzynki bezpieczników?? JA mam u siebie sterownik od poziomowania zamocowany w miejscu, jak otworzysz osłonę bezpieczników i spojrzysz troszkę głębiej to na tej blasze jest otwór z przylutowaną nakrętką. I do niego mam właśnie przymocowany sterownik poziomowania Więc do tyłu poszło tylko 3 kable do czujnika, a nie np. 20 z całej wiązki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #503 Napisano 19 Lutego 2015 Więc do tyłu poszło tylko 3 kable do czujnika, a nie np. 20 z całej No właśnie o to mi chodzi:) BEz sensu jest takie kombinowanie. Pytałem bo dziwiło mnie czemu jest w bagażniku. Myślałem, że może jest jakiś dodatkowy czujnik w samym sterowniku ( np. żyroskop) Dzięki za odpowiedz. A jakich silniczków użyliście ? Z jakiego auta?? Na forum audi wyczytałem że pasują od BMW, ale nie wiem od której. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #504 Napisano 19 Lutego 2015 silniczków czy czujników?Jeśli to drugie to bmw e60 ma te same czujniki. Sprawdzone u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #505 Napisano 19 Lutego 2015 mi udało się kupić całe czujniki z mocowaniami ori ale sprawdzałem alledrogo codziennie przez miesiąc i w miarę tanio kupiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #506 Napisano 20 Lutego 2015 Ja już mam prawie wszystko Potrzebuje blaszki montażowej do przedniego czujnika i jednej wtyczki do czujnika. Resztę gratów już mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #507 Napisano 21 Lutego 2015 Jeśli masz oryginalne lampy bixenon to nie pasują z bmw. Są inne. Jeżeli masz przerobione zwykle lampy to podejda z bmw. Jak byś potrzebował silniczki to pisz na pw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #508 Napisano 23 Lutego 2015 Hej mam przerobione lampy. Silniczki mam oryginalne i od BMW. Gdyby ktoś potrzebował silniczków oryginalnych to proszę się odezwać na pw. Czy ktoś z Was wie gdzie kupić lub ma zwymiarowaną blaszkę montażową przód?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #509 Napisano 23 Lutego 2015 Panowie to czujniki czy silniczki podejdą od e60? Czy te prowadniki od bmw też podejdą do passata? Chce założyć u siebie i zaczynam zbierać graty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #510 Napisano 23 Lutego 2015 Panowie to czujniki czy silniczki podejdą od e60? Czujniki na wahacz na 100% bo mam jeden u siebie założony. Z wyglądu jest identyczny do tego montowanego w pasku (p.s. ford, mazda i mercedes z tej samej epoki też miały te same czujniki ale od BMW można najświeższy dostać) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #511 Napisano 23 Lutego 2015 Czujniki na wahacz na 100% bo mam jeden u siebie założony.Z wyglądu jest identyczny do tego montowanego w pasku (p.s. ford, mazda i mercedes z tej samej epoki też miały te same czujniki ale od BMW można najświeższy dostać) czyli spokojnie mogę szukać od bmw a co z centralką i tymi cięgnami? też będą dobre? BTW. tylko że ja mam 1997 rok auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #512 Napisano 23 Lutego 2015 A to kurcze przepraszam. Ja pisałem o polifcie. Jak w 3b jest nie mam pojecia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #513 Napisano 23 Lutego 2015 A to kurcze przepraszam. Ja pisałem o polifcie. Jak w 3b jest nie mam pojecia. No właśnie a nie chcę ponosić niepotrzebnych kosztów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #514 Napisano 23 Lutego 2015 A to kurcze przepraszam. Ja pisałem o polifcie. Jak w 3b jest nie mam pojecia. Mam taką centralke na zbyciu jak chcesz do 3b. Mam również kostki do tych centralek jak by ktoś robił instalacje samemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #515 Napisano 23 Lutego 2015 A to kurcze przepraszam. Ja pisałem o polifcie. Jak w 3b jest nie mam pojecia. jak przejżeli byście fen wątek od początku oraz na na stronie passatplus.de to wiedzieli byście, że zamontowanie czujników jest takie same w B5 przed jak i poliftowym, jest tylko inny sterownik oraz wiązka do podłączenia samopoziomowania co do blach i cięgien to raczej z bmw nie będą pasować, ale same czujniki owszem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #516 Napisano 24 Lutego 2015 Siwy przewód DIAGNOSESTECKER PIN7 Zlącze OBDPodłaczamy się w pin 7 we wtyczce diagnostycznej Mam Pytanie. Czy to na pewno jest siwy przewód ?? Ja w swojej wiązce nie mam siwego, a i na schemacie jest on zielono/brązowy (gn/ro) - - - - - aktualizacja - - - - - Siwy przewód DIAGNOSESTECKER PIN7 Zlącze OBDPodłaczamy się w pin 7 we wtyczce diagnostycznej Mam Pytanie. Czy to na pewno jest siwy przewód ?? Ja w swojej wiązce nie mam siwego, a i na schemacie jest on zielono/brązowy (gn/ro) Ogólnie trochę mi się ten opis z schematem który umieściłeś nie zgadza. Rozumiem że ty opisujesz przewody wiązki którą kupiłeś. Czy mógłbyś opisać gdzie mają iść przewody nazywając numery pinów w kosce sterownika ?? Ponieważ ja chciałbym zrobić wiązkę samodzielnie. NIe rozumiem też czemu w schemacie są dwa przewody czało-czarne. Jeden z pinu 11 a drugi z 13 u mnie pin 11 jest pusty:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #517 Napisano 24 Lutego 2015 http://forum.vw-passat.pl/threads/20871-Po-jakim-czasie-załącza-się-u-was-samopoziomowanie-reflektorów?highlight=samopoziomowanie Panowie czy to prawda że system nie dziala od razu podczas jazdy pod górkę? To troche lipa bo ja wlasnie po to montuje system:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #518 Napisano 24 Lutego 2015 Panowie czy to prawda że system nie dziala od razu podczas jazdy pod górkę? To troche lipa bo ja wlasnie po to montuje system:-( U mnie mogę zauważyć gołym okiem, jak po 1-2 sekundach granica światła "opuszcza się albo podnosi" po wjechaniu np na nierówność drogi. Ale w 3BG jest poziomowanie dynamiczne, nie wiem jak jest w 3B... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmer83 Zgłoś #519 Napisano 25 Lutego 2015 Panowie zrobiłem mały rekonesans i proszę o potwierdzenie moich wniosków. Na poniższym zdjęciu opisałem numery w wtyczce z opisami wiązki którą montował kris22bln. Proszę potwierdźcie czy moje ustalenia są OK. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie przewodu Niebieski przewód na T10B PIN1Ten kabel podłaczamy w skrzynce komputera w czarnej kostce t10b na pin1,Klema 61 ( daje sygnał na załaczenie samopoziomowania przy odpaleniu ) Z tego co się doczytałem jest to przewód, który idzie do alternatora. Czy trzeba rozkręcać skrzynkę komputera by podłączyć ten przewód?? Czy nie ma nigdzie w kabinie sygnału z alternatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #520 Napisano 25 Lutego 2015 (edytowane) http://forum.vw-passat.pl/threads/20871-Po-jakim-czasie-załącza-się-u-was-samopoziomowanie-reflektorów?highlight=samopoziomowaniePanowie czy to prawda że system nie dziala od razu podczas jazdy pod górkę? To troche lipa bo ja wlasnie po to montuje system:-( W b5 jest poziomowanie statyczne. Korekcja odbywa się po zmianach nacisku na os po kilku sekundach. Np jedziesz autem zabierasz z tyłu pasażerów to światła opuszcza się dopiero po kilku sekundach. W b5 fl jest juz dynamiczne które działa praktycznie odrazu jak jest zmiana nacisku na os. Panowie zrobiłem mały rekonesans i proszę o potwierdzenie moich wniosków.Na poniższym zdjęciu opisałem numery w wtyczce z opisami wiązki którą montował kris22bln. [ATTACH=CONFIG]128829[/ATTACH] Proszę potwierdźcie czy moje ustalenia są OK. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie przewodu Z tego co się doczytałem jest to przewód, który idzie do alternatora. Czy trzeba rozkręcać skrzynkę komputera by podłączyć ten przewód?? Czy nie ma nigdzie w kabinie sygnału z alternatora? Przy liczniku masz sygnał ładowania z alternatora. Ale do 3b jest nie potrzebny ten sygnał tylko do 3bg Tu masz opis dla obu sterowników. Pin 11 dla sterownika 4z7 dotyczy audi a6 Edytowane 25 Lutego 2015 przez bidzio1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach