09tp Zgłoś #701 Napisano 19 Lipca 2016 Panowie jestem w trakcie montażu u siebie w 3B poziomowania dynamicznego. Wiązka wykonana , czujniki zamontowane silniczki z bmw , mam problem jak dopasować główkę silniczka z bmw do tylniej części odbłyśnika. Silniczki pasują P&P do mocowania lampy. Dokładniej chodzi mi o wielkość główki i trzpienia (ramienia ) silniczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #702 Napisano 26 Lipca 2016 Papier scierny i jedziesz musisz zmniejszyc strdnicr o okolo 2 mm. Mozesz tez uzyc szlifierki ale bardzo delikatnie i wykonczyc papierem. Ogolne mi znajomy na tokarce robił Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hunter78 Zgłoś #703 Napisano 5 Sierpnia 2016 Panowie, jak sprawdzić czy czujniki są sprawne ? Po włączeniu świateł nic się nie dzieje. Zero jakiegokolwiek ruchu. Czy to wina czujnika ? Jeśli tak którego ? Przedni czy tylni? I jak się do tego zabrać ? Pomóżcie Proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #704 Napisano 6 Sierpnia 2016 A auto masz przed liftem czy po? Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hunter78 Zgłoś #705 Napisano 6 Sierpnia 2016 VW B5 FL 2004 rok 1,9 TDI 4Motion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #706 Napisano 7 Sierpnia 2016 VW B5 FL 2004 rok 1,9 TDI 4Motion No to zmień w opisie samochodu z Passata 3B na 3BG i zaznacz odpowiedni model silnika (AVF?). Ja czujniki sprawdzałem w ten sposób, że mierzyłem napięcia w kabelkach podczas ruszania ramieniem czujnika. Ale na początek możesz podłączyć VCDS i sprawdzić błędy-jeśli czujnik jest uszkodzony, to powinien być błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #707 Napisano 9 Sierpnia 2016 Panowie, jak sprawdzić czy czujniki są sprawne ?Po włączeniu świateł nic się nie dzieje. Zero jakiegokolwiek ruchu. Czy to wina czujnika ? Jeśli tak którego ? Przedni czy tylni? I jak się do tego zabrać ? test sampoziomowania nie działa po włączeniu świateł tylko po odpaleniu silnika niezależnie czy masz włączone czy wyłączone światła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #708 Napisano 9 Sierpnia 2016 test sampoziomowania nie działa po włączeniu świateł tylko po odpaleniu silnika niezależnie czy masz włączone czy wyłączone światła Dokładnie, czyli jak chcesz cos zobaczyć, to najpierw włącz światła a dopiero później odpal auto, to powinieneś wtedy zauważyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #709 Napisano 9 Sierpnia 2016 Wystarczy odpalić silnik i od razu załączyć światła. A dla tych co lubią się upajać self testem za każdym razem wystarczy przepiać przewód od sygnału alternatora do sygnału załączonych świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hunter78 Zgłoś #710 Napisano 10 Sierpnia 2016 Po podłączeniu do komputera pokazuje mi taki błąd: 00776 â Level Control System Sensor; Left Front (G78) 31-00 â Open or Short to Ground P.S. zamieścił bym zdjęcie, ale nie wiem jak dodać. - - - - - aktualizacja - - - - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #711 Napisano 10 Sierpnia 2016 Jeśli instalacja od przedniego czujnika jest ok to stawiał bym na uwalony ten że czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #712 Napisano 11 Sierpnia 2016 Koledzy pytań kilka, bo przerabiam właśnie wiązkę ori samopoziomowania na wersje krótszą i łatwiejszą. Jakie miejsce jest najlepsze, żeby wyjść z kablami z obudowy komputera na komorę silnika? Lecicie z reguły tą gumową szeroką przelotką czy dorzucacie nową w innym miejscu obudowy? Kabli do przełożenia sporo więc zaślepka za przekaźnikami odpada wg mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hunter78 Zgłoś #713 Napisano 11 Sierpnia 2016 Podłączyłem komputer do auta. Wszedłem w ustawienia, tryb serwisowy. Zmieniłem kod i podniosłem światła do góry. I pokazuje już dwa błędy. Ale przynajmniej normalnie oświetla drogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #714 Napisano 18 Sierpnia 2016 Tylny czujnik pokazuje mi 0,53 V i bujając autem nic się nie zmienia. Czyli przypuszczam, że może być uwalony? Przód to prawie 2,0V, o ten się nie martwię, auto -3cm w dole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #715 Napisano 18 Sierpnia 2016 Skoro pokazuje wartość to zapewne łącznik pękł etc. Zazwyczaj padnięty czujnik pokazuje 0.01v. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #716 Napisano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) jutro jeszcze sprawdzę w którą stronę ramie jest skierowane edit: założyłem ramię w przeciwną stronę jednak żeby samopoziomowanie zadziałało i tak musiałem dogiąć ramie czujnika z tyłu. Teraz nie pokazuje błędów. Jednak poziomowanie nadal nie startuje. Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez Krzych_MetFuk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #717 Napisano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Koledzy, prośba o poradę. Jedyny problem jaki mam to brak self testu po starcie silnika. Napięcia to 1.9V i 1.7V. Procedura przeszła bezproblemowo, lampy regulowałem sam, od czasu do czasu na output teście da się przejść wszystkie kroki ale z reguły pokazuje error: not available. Z kolei przy kasowaniu błędów, lampy opadają i się unoszą. Więc mechanicznie wewnątrz jest ok. W czym szukać przyczyny? Podniosłem całą lewą stronę auta, zrobiłem adaptację ponownie (już z voltami z zakresu), jednak po starcie nadal nie bangla. Podczas adaptacji adjust headlighst nie słychać żeby cokolwiek się działo w lampach. Czy powinno się zmienić na 'adjusted' czy coś? W kolejnym ekranie grupy 002 pokazuje Reg Position/Learned. Wywalałoby błąd lampy gdyby z którąś było coś nie halo? Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez Krzych_MetFuk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #718 Napisano 20 Sierpnia 2016 Wywalałoby błąd. W ustawieniach poziomu nie muszą chodzić. Napięcie bez obciążenia na prostej nawierzchni ustaw na minimum 2,3V a nie poniżej 2V. Będzie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #719 Napisano 20 Sierpnia 2016 Wywalałoby błąd. W ustawieniach poziomu nie muszą chodzić. Napięcie bez obciążenia na prostej nawierzchni ustaw na minimum 2,3V a nie poniżej 2V. Będzie działać. Dzięki. Zamiast doginać ramiona będę szukał tych do obniżonych aut. Mam nadzieję że pomoże :ok Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #720 Napisano 20 Sierpnia 2016 Nic nie szukaj. Kup na ebay przegub kulowy z osłoną neoprenową ( mit dichtkappe) i z pręta m6 zrób sobie łączniki na żądaną długość. Ja już ponad 2 lata tak mam i śmigają do tej pory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach