SZYLO Zgłoś #221 Napisano 7 Września 2015 (edytowane) Pilnie potrzebuje pomocy, czas nagli, czy Przekladnia VAG 1k1423055M 1K1423055MX obsługuje PLA 2.0 ?? zmiana na 3 gen wiąże się z wymianą wspornika silnika ? czy wszystkie przekładnie 3 gen. obsługują pla ? Edytowane 8 Września 2015 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #222 Napisano 16 Września 2015 W ELSIE piszę że w Passacie CC sterownik od PDC znajduje się za zegarami , czy to możliwe? To w takim razie gdzie jest buzzer tylny z tyłu czy też gdzieś z przodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #223 Napisano 2 Października 2015 (edytowane) Kupiłem promocyjnie 7 nowych czujników PDC 1S0 919 275 C za 35 euro i teraz pytanie bo w ELSA pokazuje ze można zastosować 10 takich czujników albo 8 ?? Edytowane 2 Października 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #224 Napisano 2 Października 2015 Tak w Audi lub w Tuaregu które mają 6 czujników z przodu bo 4 to mało. To nie są czujniki do naszych paszczurów wg wszelkich znaków na niebie i ziemi. Jak masz 10 to te 2 dodatkowe z przodu są zupełnie inne więc Twoja wersja nie pasuje. Ale powiem Ci, że z miłą chęcią bym je sprawdził bo czasem piszą jedno a 2 wychodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dantefu Zgłoś #225 Napisano 2 Października 2015 (edytowane) Cześć mam fabryczną działającą instalację parkowania. Wszystko ładnie 'pika'. Posiadam stary moduł PDC (3c0 919 283C), a chce wymienić na OPS (3c8 919 475A). Mam bramkę CAN 3c0 907 530 E. Rozumiem że nie wystarczy tylko przepięcie modułu. Dlatego chciałbym się upewnić czy dobrze myślę: 1) przy module PDC z brązowej wtyczki (T16) usuwamy piny 3, 7 i 14 ( i można spokojnie podpinać moduł? ) 2) przy bramce CAN musimy usunąć pin 2 z niebieskiej wtyczki (T-20e) 3) z brazowej wtyczki (moduł PDC) < do niebieskiej (bramka CAN) 3.1) [CAN High] pin6 < pin16 3.2) [CAN Low] pin15 < pin6 (czy do tego jest potrzebny osobne kable?) 4) kodowanie VCDS Czy będzie to działać? Jestem zielony w temacie i brak mi pewności... Pozdrawiam. Edytowane 2 Października 2015 przez dantefu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #226 Napisano 2 Października 2015 (edytowane) dantefu w związku, że poprawiłeś post to i ja poprawię, 2 pina z GTW nie trzeba wypinać skoro wypinasz w module, nie pamiętam na pamięć dokładniej rozpiski pinów, ale mniej więcej tak to idzie, ogólnie przepinasz zasilanie wypinasz sygnał z gatewaya i zmieniasz rodziaj linii can na wysokości nóg pasażera, najlepiej jak masz Xenon to się podpinasz tam. Problem z głowy. Szylo przekładnia to jedno ale do PLA 2.0 potrzebujesz pompy ABS 3AA a to już gruba sprawa na przekładni 3 gen i starej pompie (jeśli obsługuje) uruchomisz PLA 1.5. Ludzie to wszystko jest na forum! Wystarczy przeczytać parę tematów aby zdobyć wiedzę, jeżeli jest ktoś na tyle leniwy, że nie chce czytać to niech się za to nie bierze bo takie mody wymagają masy pracy i cierpliwości. Edytowane 2 Października 2015 przez Beni0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dantefu Zgłoś #227 Napisano 2 Października 2015 dantefu w związku, że poprawiłeś post to i ja poprawię, 2 pina z GTW nie trzeba wypinać skoro wypinasz w module, nie pamiętam na pamięć dokładniej rozpiski pinów, ale mniej więcej tak to idzie, ogólnie przepinasz zasilanie wypinasz sygnał z gatewaya i zmieniasz rodziaj linii can na wysokości nóg pasażera, najlepiej jak masz Xenon to się podpinasz tam. Problem z głowy. Dzięki za szybką odpowiedź, czyli mam to uznać za dobre zrozumienie tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #228 Napisano 2 Października 2015 Nie mam przy sobie rozpiski ale ogólnie tak. Tylko uważaj na piny żebyś nie spalił albo modułu albo Gatewaya Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dantefu Zgłoś #229 Napisano 2 Października 2015 (edytowane) Najbardziej się obawiam spalenia. Podpierałem się głównie na opisie ze strony <klik> oraz załącznikiem z jednego wpisu [link do obrazka] inne przydatne materiały: http://www.carsystems.home.pl/instrukcje/Passat%20B6%20PDC.pdf Edytowane 2 Października 2015 przez dantefu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #230 Napisano 2 Października 2015 (edytowane) Piotr, ja wiem ze ABS do wymiany, pompa 3AA już zamówiona (wiem że trzeba przedłużyć wiązkę elektryczną), moduł komfortu 3AA już mam, sterownik recznego tak samo zamówiony, pytanie bo ja już głupieję, w ETKA czujniki PDC do passata 2012 r to 1S0 919 275 C a ty piszesz że to nie do passata ? To po c....a jest ta ETKA skoro wprowadza w błąd ? Chyba że tobie się coś pomieszało ? Według ETKI 1S0918 275 C 10 x 1T0 919 297 A x 2 Łącznie 12 czujników do PLA 2.0 Edytowane 2 Października 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #231 Napisano 2 Października 2015 Po co piszesz przecież ci nie powie, jak etka przewiduje to tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #232 Napisano 2 Października 2015 czujnik 1S0919275C jest do Passata B7 przód, tył i tył boczne, a 1T0919297A przednie boczne. czujnik 3C0919275S jest do Passata B6 przód i tył, w gryllu 3C0919275AD lub 1T0919275. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #233 Napisano 2 Października 2015 Damian zastanawiam się jak ogarniesz abs i epb pod cr w aucie z pd? masz jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #234 Napisano 2 Października 2015 (edytowane) Sławek rozwiń trochę co ma ABS do cr albo pd ? Co ma system wtryskowy do ABSu ? Przepraszam że podam tutaj jako przykład Mirosława (szczetke) on ma silnik PD i PLA 2.0 ?? Edytowane 2 Października 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #235 Napisano 2 Października 2015 Dasz radę zakodować do padaki pomkę 3AA? Jesteś pewien, że Mirek ma pomkę 3AA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #236 Napisano 2 Października 2015 (edytowane) Nie wiem, wiem że ma PLA 2.0 to i 3aa pewnie ? Bede testował, przed wymianą wszystkiego podłącze tylko ABS i zobacze czy komunikuje się z ECU Edytowane 2 Października 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #237 Napisano 2 Października 2015 Jeżeli ma PLA 2.0 to musi mieć 3AA. Jakby ci się udało zakodować daj znaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #238 Napisano 2 Października 2015 BKP i BMR można, reszta nie wiadomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #239 Napisano 2 Października 2015 O to zajebiście, ważne info, tylko co ja sobie teraz zakoduje :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #240 Napisano 2 Października 2015 O to zajebiście, ważne info, tylko co ja sobie teraz zakoduje :hmm Chodzi o pompę abs 3aa, plus benzyniaki tez mozna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach