Skocz do zawartości

dantefu

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dantefu

  • Urodziny 03.08.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2009
  1. Ja rozumiem to tak: z wtyczki T16(moduł PDC) < do wtyczki 'niebieskiej' T20(bramka CAN) [CAN High] pin6 < pin16 [CAN Low] pin15 < pin6 Ale niech to ktoś potwierdzi...
  2. Najbardziej się obawiam spalenia. Podpierałem się głównie na opisie ze strony <klik> oraz załącznikiem z jednego wpisu [link do obrazka] inne przydatne materiały: http://www.carsystems.home.pl/instrukcje/Passat%20B6%20PDC.pdf
  3. Dzięki za szybką odpowiedź, czyli mam to uznać za dobre zrozumienie tematu
  4. Cześć mam fabryczną działającą instalację parkowania. Wszystko ładnie 'pika'. Posiadam stary moduł PDC (3c0 919 283C), a chce wymienić na OPS (3c8 919 475A). Mam bramkę CAN 3c0 907 530 E. Rozumiem że nie wystarczy tylko przepięcie modułu. Dlatego chciałbym się upewnić czy dobrze myślę: 1) przy module PDC z brązowej wtyczki (T16) usuwamy piny 3, 7 i 14 ( i można spokojnie podpinać moduł? ) 2) przy bramce CAN musimy usunąć pin 2 z niebieskiej wtyczki (T-20e) 3) z brazowej wtyczki (moduł PDC) < do niebieskiej (bramka CAN) 3.1) [CAN High] pin6 < pin16 3.2) [CAN Low] pin15 < pin6 (czy do tego jest potrzebny osobne kable?) 4) kodowanie VCDS Czy będzie to działać? Jestem zielony w temacie i brak mi pewności... Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności