slayer Zgłoś #401 Napisano 5 Kwietnia 2014 Jeśli nie ma się właściwych narzędzi to po co zabierać się za naprawę? Obrobione gniazdo i problem gotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #402 Napisano 5 Kwietnia 2014 Spróbuję sprostować: torx T50 za mały, a T60 za duży.Skoro zapakowałeś M14 to ten właściwy:-) Subtelności widać na obrazkach: [ATTACH=CONFIG]117107[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]117108[/ATTACH] Torx ............................. Spline tu masz klucz i będziesz miał bez problemu. http://allegro.pl/klucz-nasadowy-trzpieniowy-spline-m14-1-2-i4080741628.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #403 Napisano 5 Kwietnia 2014 Spoko.Zapodalem zestaw. Kupowanie nonejmow uważam za ryzykowne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #404 Napisano 18 Kwietnia 2014 Panowie borykam się z problemem jakie tarcze wybrać na przód. Tyle ile użytkowników tyle teorii. Moje B7 ma przejechane 26000 tyś km i tarcze zaczęły delikatnie bić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #405 Napisano 18 Kwietnia 2014 Panowie borykam się z problemem jakie tarcze wybrać na przód.Tyle ile użytkowników tyle teorii. Moje B7 ma przejechane 26000 tyś km i tarcze zaczęły delikatnie bić. ATE , TRW , Zimmerman co nie założysz to będziesz zadowolony:) ja osobiście mam ATE zestaw i nie narzekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BICHEK Zgłoś #406 Napisano 8 Maja 2014 Ja mam przejechane 20.000 tys. I wyczuwam delikatne bicia coś jest nie tak z tymi tarczami. We wszystkich poprzednich autach robiłem min. 50 tys na tarczach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #407 Napisano 8 Maja 2014 Ja mam przejechane 20.000 tys. I wyczuwam delikatne bicia coś jest nie tak z tymi tarczami. We wszystkich poprzednich autach robiłem min. 50 tys na tarczach no ja w moim mam przejechane 26.000 tyś i też coś nie tak z nimi było. założyłem zestaw tarcze EBC HIGH CARBON BLADE i klocki EBC REDSTUFF jestem bardzo zadowolony hamulce są jak brzytwa zero wibracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #408 Napisano 9 Maja 2014 Panowie borykam się z problemem jakie tarcze wybrać na przód.Tyle ile użytkowników tyle teorii. Moje B7 ma przejechane 26000 tyś km i tarcze zaczęły delikatnie bić. Auto z 2012 r i już po gwarancji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #409 Napisano 9 Maja 2014 Ja mam przejechane 20.000 tys. I wyczuwam delikatne bicia coś jest nie tak z tymi tarczami. We wszystkich poprzednich autach robiłem min. 50 tys na tarczach może coś z piastami? 2013 to masz pewnie gwarancje jeszcze, więc do serwisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BICHEK Zgłoś #410 Napisano 9 Maja 2014 może coś z piastami?2013 to masz pewnie gwarancje jeszcze, więc do serwisu Byłem dziś w serwisie, i tarcze do wymiany ale na wymianę gwarancyjną nie mam co liczyć. Rozmawiałem ze znajomym który pracuje w VW to nie pierwszy przypadek z tarczami i nikt nic nie wskórał. I tak nie byłem zadowolony z jakości ich hamowania wiec założę to co mi pasuje. I celuje w zestaw, ebc turbo groove+ ferodo ds performance, co myślicie o takim zestawie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #411 Napisano 10 Maja 2014 Rozmawiałem ze znajomym który pracuje w VW to nie pierwszy przypadek z tarczami i nikt nic nie wskórał.Co najmniej dziwne podejście do tematu. Popsuło się na gwarancji to mają usunąć. Gdyby mnie tak zbyli to pierwsze kroki bym skierował do Rzecznika Konsumentów(jest przy każdym Urzędzie Miasta/Powiatu)Przecież palnikiem, ani młotkiem nie krzywiłeś tarcz dla przyjemności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #412 Napisano 10 Maja 2014 Co najmniej dziwne podejście do tematu. Popsuło się na gwarancji to mają usunąć. Gdyby mnie tak zbyli to pierwsze kroki bym skierował do Rzecznika Konsumentów(jest przy każdym Urzędzie Miasta/Powiatu)Przecież palnikiem, ani młotkiem nie krzywiłeś tarcz dla przyjemności. ostatnio rozmawiałem z kolegą z salonu mercedesa. Nowe S klasy mają jakąś wadę i krzywią się tarcze po małym przebiegu. Wszystko wymieniają na gwarancji, już kilka sztuk robili. Także trochę dziwne podejście VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #413 Napisano 10 Maja 2014 ale są też zawsze części których zuzycie traktowane jest jako eksploatacyjne, które nie podlegają gwarancji. np. pióra wycieraczek, klocki hamulcowe, paski klinowe, filtry itp... czy tarcze należą do tej grupy nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #414 Napisano 10 Maja 2014 to co polskim aso często jest nie wymieniane w ramach gwarancji w DE jest wymieniane od ręki bez gadania. Pompa SBC w Polsce w mercedesie jest wymieniana za 6000zł a w DE robili to w gratisie, płaciło się wyłącznie za płyn hamulcowy. Jak masz możliwość przekręć do serwisu choćby w Berlinie i zapytaj czy taką usterkę robią w ramach bezpłatnych akcji naprawczych vw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #415 Napisano 11 Maja 2014 (edytowane) Byłem dziś w serwisie, i tarcze do wymiany ale na wymianę gwarancyjną nie mam co liczyć. Rozmawiałem ze znajomym który pracuje w VW to nie pierwszy przypadek z tarczami i nikt nic nie wskórał.I tak nie byłem zadowolony z jakości ich hamowania wiec założę to co mi pasuje. I celuje w zestaw, ebc turbo groove+ ferodo ds performance, co myślicie o takim zestawie??? Kolego ja miałem ten sam przypadek,byłem w ASO i stwierdzili że tarcze do kosza się nadają,reklamacje chciałem zrobić to chcieli mi auto uziemić na miesiąc i jeszcze nie dawali gwarancji że coś wskórają,dałem se z tym spokój szkoda nerwów. Ja też mam zestaw EBC u siebie i pamiętaj producent zastrzega sobie że przez pierwsze 500 mil musisz delikatnie obchodzić się z hamulcami. Tarcze ebc turbo groove i klocki redstuff mam założone w drugim aucie ma ponad 200 km i dają rade. Edytowane 11 Maja 2014 przez sajmon24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #416 Napisano 12 Maja 2014 W weekend zmienialem klocki hamulcowe z tyłu. Kupowałem na allegro poprzednie razem z przednimi u tego samego sprzedawcy firmy ATE i niestety tylne byly jakieś podroby bo po 20tys zrobily sie blachy a przednie w doskonalej kondycji mozna powiedziec ze prawie nie ruszone. Za pomoca kompa wlaczylem otwarcie zaciskow wpisujac 007 zdjalem kola wymienilem klocki i po zlozeniu zapomnialem wpiac jednej kostki od lewego kola elektrycznej. (wypinalem ją bo wygodniej było wsunac tloczek) wywalilo Napięcie zasilania lewego silnika hamulca postojowego (V282). Przerwa w obwodzie. Nie da sie bledu skasowac po wpietej wtyczce i nie dziala. Drugi silnik normalnie dziala Zdjąłem kolo i wpialem mu zasilanie 12 v aby zobaczyc czy silnik sprawny i normalnie zaciaga i odpuszcza zaciski takze silnik normalnie sprawny i pracuje.. ktos orientuje sie co moze byc? ma ktos moze numer kostki tej co wchodzi do silnika bo wpadłem na pomysl aby podłączyć na chwile prawy silnik do lewej kostki w celu sprawdzenia. Z góry dzieki za sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #417 Napisano 12 Maja 2014 Za pomoca kompa wlaczylem otwarcie zaciskow wpisujac 007 zdjalem kola wymienilem klocki i po zlozeniu zapomnialem wpiac jednej kostki od lewego kola elektrycznej. (wypinalem ją bo wygodniej było wsunac tloczek) wywalilo Napięcie zasilania lewego silnika hamulca postojowego (V282). Przerwa w obwodzie. Nie da sie bledu skasowac po wpietej wtyczce i nie dziala. Drugi silnik normalnie dziala Zdjąłem kolo i wpialem mu zasilanie 12 v aby zobaczyc czy silnik sprawny i normalnie zaciaga i odpuszcza zaciski takze silnik normalnie sprawny i pracuje.. ktos orientuje sie co moze byc? ma ktos moze numer kostki tej co wchodzi do silnika bo wpadłem na pomysl aby podłączyć na chwile prawy silnik do lewej kostki w celu sprawdzenia. Z góry dzieki za sugestie. masz autohold?? nacisnij ze dwa razy, jak nie pomoze to adaptacje trzeba zrobic i powinno byc ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #418 Napisano 12 Maja 2014 Mam autohold.. po adaptacji chodzi mi tylko prawa strona a lewa nie i dodatkowo strasznie wyje ze jest blad. jak nie mam zrobionej adaptacji to przynajmniej moge prowadzic bo nic nie wyje tylko dyskoteka:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #419 Napisano 12 Maja 2014 Mam autohold.. po adaptacji chodzi mi tylko prawa strona a lewa nie i dodatkowo strasznie wyje ze jest blad. jak nie mam zrobionej adaptacji to przynajmniej moge prowadzic bo nic nie wyje tylko dyskoteka kurcze walczylem z takim samym problemem po regeneracji silniczka w czwartek i po adaptacji wszystko poszło jak trzeba;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #420 Napisano 12 Maja 2014 A odpinałeś klemy? U mnie było tak ze jak naprawiłem obudowę silniczka i ją zamontowałem wszystko ładnie chodziło, błędy znikły same. Pomyślałem zrobię adaptację i po zrobieniu kaplica, gong błędy i żaden z zacisków nie działa, spróbowałem kasować błędy komputerem bez powodzenia, odpiąłem klemy na 15min po tej operacji wszystko wróciło do normy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach