slayer Zgłoś #321 Napisano 7 Października 2013 nie do końca masz racje ale nie ma sensu sie o to spierać ja mogę to porównać i nie ma różnicy tylko w znaczku Jeśli zauważyłeś inne różnice to chętnie poznam Twoje argumenty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janusz B6 Zgłoś #322 Napisano 8 Października 2013 najprościej to przy następnej wymianie kup sobie oryginalne klocki i sam zauważysz różnicę jak dla mnie są skuteczniejsze bardziej wydajne mniej brudzą felgi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slayer Zgłoś #323 Napisano 8 Października 2013 najprościej to przy następnej wymianie kup sobie oryginalne klocki i sam zauważysz różnicę jak dla mnie są skuteczniejsze bardziej wydajne mniej brudzą felgi Po wymianie na aftermarketowe w swoim Passacie, nie zauważyłem żadnej różnicy w skuteczności hamowania. To samo tyczy się moich poprzednich aut gdzie zawsze stosowałem zamienniki klocków tej samej firmy które szły na pierwszy montaż. Co więcej, na OE przejeżdzałem bardzo podobną ilość kilometrów jak na zamiennikach więc opcja wyższej trwałości OE do mnie nie przemawia. Jak już wspomniałem wcześniej, różnice były tylko w znaczku. Jeśli chodzi o pylenie to różnice są zauważalne ale dotyczy to sytuacji gdy zamontujesz nowe klocki. Zużyte OE/zamienniki brudzą felgę tak samo mocno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #324 Napisano 8 Października 2013 najprościej to przy następnej wymianie kup sobie oryginalne klocki i sam zauważysz różnicę jak dla mnie są skuteczniejsze bardziej wydajne mniej brudzą felgi W tych fabrykach tarcz i klocków, które miałem okazję odwiedzić produkty z tej samej linii trafiają na pierwszy montaż i na Aftermarket Po wymianie na aftermarketowe w swoim Passacie, nie zauważyłem żadnej różnicy w skuteczności hamowania. To samo tyczy się moich poprzednich aut gdzie zawsze stosowałem zamienniki klocków tej samej firmy które szły na pierwszy montaż. Co więcej, na OE przejeżdzałem bardzo podobną ilość kilometrów jak na zamiennikach więc opcja wyższej trwałości OE do mnie nie przemawia. Jak już wspomniałem wcześniej, różnice były tylko w znaczku. Jeśli chodzi o pylenie to różnice są zauważalne ale dotyczy to sytuacji gdy zamontujesz nowe klocki. Zużyte OE/zamienniki brudzą felgę tak samo mocno. No tu masz racje, ale skąd miałeś informację co akurat do Twojego auta poszło na pierwszy montaż ? Jakieś przykłady ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slayer Zgłoś #325 Napisano 8 Października 2013 Moje poprzednie auta miałem od nowości. Stąd wiem jakie klocki szły na pierwszy montaż Fajnie że piszesz o swoich doświadczeniach z fabryk. Dla mnie ta wiedza jest oczywista ale niektórzy myślą, że jest inaczej. Ja wolę nie przepłacać za części tylko z tego powodu że jedna ma znaczek producenta samochodu a druga nie. Jeśli ktoś chce kupować klocki OE w ASO to jego sprawa i jego pieniądze. Śmieszą mnie tylko opowiadania że są lepszej jakości, mniej pylą, mają dłuższą żywotność niż aftermarketowe z tej samej linii produkcyjnej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #326 Napisano 8 Października 2013 Dokladnie...niech w ASO beda normalne ceny to i klientow beda mieli wiecej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janusz B6 Zgłoś #327 Napisano 8 Października 2013 a tu sie mylicie że na pierwszy montaż i na afretmarket są robione na tej samej lini skoro nawet klocki oe robione przez trw różnią się nie tylko samym znaczkiem wystarczy wziąść do reki i porównać a sie można przekonać że to całkiem odrębna linia podukowala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #328 Napisano 18 Października 2013 jaki powino sie stosowac plyn hamulcowy do naszych aut dot 4 czy 5 albo 5.1 czy tez taki organiki dot 4 LV i jak jest z ich mieszaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #329 Napisano 18 Października 2013 w zalaczniku na temat plynu plyn.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bargi01 Zgłoś #330 Napisano 20 Listopada 2013 Panowie mam pytanie jak jest z tymi klockami na przód do passata b6 tyle jest tych symboli 5k0, 3c0, itp czy spotkał się ktoś z różnymi rodzajami czy jest wiele typów. Muszę kupić i znalazłem na allegro takie: http://allegro.pl/klocki-passat-b6-golf-v-octavia-superb-oryginal-i3723580796.html Moje pytanie to czy na pewno bedą odpowiadały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suhotnik Zgłoś #331 Napisano 21 Listopada 2013 jaki powino sie stosowac plyn hamulcowy do naszych aut dot 4 czy 5 albo 5.1 czy tez taki organiki dot 4 LV i jak jest z ich mieszaniem Ja naczytałem się, że nieodpowiedni płyn rozpuszcza gumowe elementy i w ogóle takie tam i wymieniłem płyn w serwisie. Zapłaciłem jakieś grosze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #332 Napisano 21 Listopada 2013 Zaczęły mi piszczeć klocki hamulcowe, niedługo potem zaświeciła się kontrolka "check brake pads" przejechałem jeszcze z 3000 km i wymieniłem klocki na TRW. Piszczenie nie zniknęło (na nowych klockach zrobiłem narazie 2000 km), ktoś wie ocb? Piszczy w końcowej fazie, jak się wolno podjeżdża, aż do zatrzymania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #333 Napisano 21 Listopada 2013 http://allegro.pl/klocki-passat-b6-g...723580796.htmlwyglądają na pasujące do b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #334 Napisano 22 Listopada 2013 Zaczęły mi piszczeć klocki hamulcowe, niedługo potem zaświeciła się kontrolka "check brake pads" przejechałem jeszcze z 3000 km i wymieniłem klocki na TRW. Piszczenie nie zniknęło (na nowych klockach zrobiłem narazie 2000 km), ktoś wie ocb? Piszczy w końcowej fazie, jak się wolno podjeżdża, aż do zatrzymania. Najprawdopodobniej problem z montażem, byłeś przy montażu ? Mechanik oczyścił porządnie jarzmo i przesmarował ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #335 Napisano 23 Listopada 2013 Najprawdopodobniej problem z montażem, byłeś przy montażu ? Mechanik oczyścił porządnie jarzmo i przesmarował ? Ja bym sprawdzić czy na tarczach nie ma rantu. to jest raczej przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #336 Napisano 23 Listopada 2013 Ja bym sprawdzić czy na tarczach nie ma rantu. to jest raczej przyczyna Też bym stawiał na ranty na tarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulawyMarian Zgłoś #337 Napisano 29 Listopada 2013 witam czy może mi ktoś doradzić które tarcze będą pasowały do mojego passata na obu aukcjach pisze ze 3C2 2005> ale różnią się one wielkością nie chce zamawiać w ciemno bo później problemy z odsyłanie itd dodatkowe koszty jeśli trzeba podam VIN http://allegro.pl/show_item.php?item=3710232803 oraz http://allegro.pl/show_item.php?item=3679564966 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #338 Napisano 29 Listopada 2013 wentylowane na tył??? pierwsze widzę... (chodzi o drugi link) wydaje mi się ze to są przednie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #339 Napisano 30 Listopada 2013 witam czy może mi ktoś doradzić które tarcze będą pasowały do mojego passata na obu aukcjach pisze ze 3C2 2005> ale różnią się one wielkością nie chce zamawiać w ciemno bo później problemy z odsyłanie itd dodatkowe koszty jeśli trzeba podam VIN http://allegro.pl/show_item.php?item=3710232803 oraz http://allegro.pl/show_item.php?item=3679564966 Podaj numer nadwozia, sprawdzę co tam siedzi Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulawyMarian Zgłoś #340 Napisano 30 Listopada 2013 TARCZE+KLOCKI FERODO P+T PASSAT B6 1.9 2.0 312mM zamówiłem takie pisałem do sprzedawcy odpisał ze będą pasować firma chyba porównywalna do Zimermana czy gorszej jakości są? Boscha chyba gorsze no cóż okaże się w praniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach