sajmon24 Zgłoś #361 Napisano 21 Grudnia 2013 Niestety aktualnie jestem w PL zabrałem się za to i wywnioskowałem ze potrzebuje 7 imbus i 21 najlepiej jakaś hokejkę próba płaskim kluczem nie powiodła się spróbuje jeszcze młotkiem śrubę opukać może puści no ta śruba od jarzma potrafi nerwów napsuć,ja mam przedłużka na nasadkę i prawie wszystkie śruby idą a jak nie to palnik i jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #362 Napisano 29 Grudnia 2013 Podepnę się pod temat bo nie chcę zakładać nowego wątku - czy ktoś z Was zmieniał VCDS-em siłę hamowania? Chciał bym się do tego zabrać ale nie wiem gdzie co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #363 Napisano 10 Lutego 2014 A co myślicie o połączeniu tarcz hamulcowych Zimmermana (mogę mieć je w dobrej cenie) z klockami ATE ceramicznymi??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #364 Napisano 10 Lutego 2014 A co myślicie o połączeniu tarcz hamulcowych Zimmermana (mogę mieć je w dobrej cenie) z klockami ATE ceramicznymi??? będzie ok:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #365 Napisano 11 Lutego 2014 A co myślicie o połączeniu tarcz hamulcowych Zimmermana (mogę mieć je w dobrej cenie) z klockami ATE ceramicznymi??? Jeśli tarcze nie będą nacinane to OK. Przy klockach, w których spieki ceramiczne są używane jako lepik materiału ciernego (popularnie zwanymi klockami ceramicznymi) nie powinno używać się tarcz nacinanych. Lepik niestety osiada w nacięciach dużo bardziej niż lepik z grafitem. Może (ale nie musi) powodować to "pływanie" klocka po tarczy co będziesz odczuwał jako drgania na kierownicy. Zresztą w instrukcji montażu klocków stoi to wyraźnia napisane. Pees - teoria, ja jeżdżę na Power Disc ATE + ceramika i nic się nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #366 Napisano 11 Lutego 2014 Power Disc ATE + ceramika i nic się nie dzieje z ciekawosci zadowlony jestes z Power Disc? bo jeszcze zadne pozytywnej opini od klientow nie slyszalem, wszyscy mówili że za wiele nie odczuliw porównani do gładkich tarcz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #367 Napisano 11 Lutego 2014 z ciekawosci zadowlony jestes z Power Disc? bo jeszcze zadne pozytywnej opini od klientow nie slyszalem, wszyscy mówili że za wiele nie odczuliw porównani do gładkich tarcz To samo z naszymi klientami, wzrost skuteczności niezauważalny a trochę spadek komfortu bo lubią pohałasować, sam w dwóch samochodach też testowałem i uważam, że nie warto. Jedynie dla efektu wizualnego. Jeśli poprawa skuteczności to tylko Zimmermann Sport no ale tu już cena rośnie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #368 Napisano 11 Lutego 2014 z ciekawosci zadowlony jestes z Power Disc? bo jeszcze zadne pozytywnej opini od klientow nie slyszalem, wszyscy mówili że za wiele nie odczuliw porównani do gładkich tarcz nie wydaje mi się, żeby dało się w jakikolwiek sposób odczuć różnicę. Na innym aucie mam teraz Brembo Max i to samo - hamuje tak samo jak na seryjnych, zwykłych wentylowanych. Aleeee, na innym aucie, z fabrycznie słabym, przegrzewającym się układem hamulcowym założone mam PowerStop wiercone, nacinane i klocki kewlarowe i efekt zauważalny - mogę 3x wyhamować z wysokich prędkości bez utraty skuteczności, wcześniej pod koniec pierwszego hamowania już była wata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankie Zgłoś #369 Napisano 19 Lutego 2014 (edytowane) Nie chcę zakładać nowego wątku, więc dopytam tutaj. Miałem komunikat o awarii hamulca postojowego, tradycyjnie zapalone dwie kontrolki i ding ding ding na okrągło. Zgłębiłem temat na forum, wyszło na to że trzeba zdjąć silniczki z przekładnią napędzające trzpień hamulca postojowego. Jako że awaria wystąpiła szczęśliwie przy odpuszczaniu hamulca, nie było problemów z jazdą a w dalszej konsekwencji po odkręceniu śrub w zacisku, ze zdjęciem zacisku z tarczy (bez użycia komputera). Zeszły bez użycia. Obudowy napędów hamulca mam właśnie w klejeniu, a przy okazji demontażu wyszło na to, że muszę wymienić klocki. Potwierdzam wcześniejsze obserwacje Kolegów - zużywają się bardzo niesymetrycznie. Mam w domu VAG CANa więc nie będzie problemu z późniejszą kalibracją, ale mam taki problem: Na jednym z filmików i w którymś z postów jest napisane, że należy na starcie włączyć i wyłączyć hamulec postojowy przed dalszym procedowaniem a następnie puścić procedurę na komputerze. Pojawia się problem, bo nie mam pewności, związany w zasadzie z załączeniem hamulca postojowego w sytuacji gdy zaciski sobie wiszą w powietrzu nie doprowadzę do kompletnego wypchnięcia tłoczka. PYTANIE: Czy uruchamiając procedurę w VAG CANie, jego pierwszą operacją będzie maksymalne ściągnięcie tłoczka aby zrobić miejsce pod nowe klocki ? Czy też będzie próbował wpierw zacisnąć zacisk (czyli wysunąć tłoczek) a dopiero później odpuścić aby zrobić miejsce pod nowy, grubszy klocek ? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Edytowane 19 Lutego 2014 przez frankie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #370 Napisano 24 Lutego 2014 Witam, Dzis na przegladzie Pan mi ladnie pokazal rysy na przednich tarczach i powiedzial ze nie moze byc tak. Faktycznie byly rowki i z racji tego ze chyba nie byly wymieniane od nowosci to mam pytanie czy 160tys km przejechane na tarcze to duzo czy malo? Klockow jeszcze zostalo z 0.5 cm, wiec i tak bede wymienial... Po lekturze watku zestaw ATE na przod wydaje sie ok...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #371 Napisano 24 Lutego 2014 Witam, Dzis na przegladzie Pan mi ladnie pokazal rysy na przednich tarczach i powiedzial ze nie moze byc tak. Faktycznie byly rowki i z racji tego ze chyba nie byly wymieniane od nowosci to mam pytanie czy 160tys km przejechane na tarcze to duzo czy malo? Klockow jeszcze zostalo z 0.5 cm, wiec i tak bede wymienial... Po lekturze watku zestaw ATE na przod wydaje sie ok...? Numerek nadwozia podeślij Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #372 Napisano 24 Lutego 2014 160 to dużo. Ate jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Derski Zgłoś #373 Napisano 28 Lutego 2014 Witam. Mam takie pytanie. Muszę zmienic klocki hamulcowe z tyłu, byłem w częściach i ponoć są dwie radzaje klockow na tyl do mojego modelu. moge gdzies sie dowiedziec który rodzaj bedzie do mnie pasowal czy tylko moge sie dowiedziec w aso? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #374 Napisano 1 Marca 2014 Witam. Mam takie pytanie. Muszę zmienic klocki hamulcowe z tyłu, byłem w częściach i ponoć są dwie radzaje klockow na tyl do mojego modelu. moge gdzies sie dowiedziec który rodzaj bedzie do mnie pasowal czy tylko moge sie dowiedziec w aso? Podaj numer nadwozia auta to sprawdzę jakie są u Ciebie i prześlę ofertę Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Derski Zgłoś #375 Napisano 1 Marca 2014 Poszło na PW. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #376 Napisano 15 Marca 2014 Ktoś moze wyjaśnić, dlaczego klocki są ścięte? Tzn środek stanowi 1 płaszczyznę a 2 boczne segmenty są skośnie ścięte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #377 Napisano 15 Marca 2014 to ciekawe pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RadekZ Zgłoś #378 Napisano 25 Marca 2014 (edytowane) Witam. W jaki sposób sprawdzić jaki model klocków mam kupić bo widzę, że do mojego samochodu jest kilka rodzajów ale różnią się one między sobą? Wg czego szukać? Chodzi mi o klocki na przód. Edytowane 25 Marca 2014 przez RadekZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #379 Napisano 25 Marca 2014 wg VIN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RadekZ Zgłoś #380 Napisano 25 Marca 2014 wg VIN OK A to można sprawdzić na jakiejś stronie internetowej czy trzeba gdzieś dzwonić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach