Skocz do zawartości
Domely

Klocki hamulcowe w B6

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie ma się właściwych narzędzi to po co zabierać się za naprawę? Obrobione gniazdo i problem gotowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuję sprostować: torx T50 za mały, a T60 za duży.

Skoro zapakowałeś M14 to ten właściwy:-) Subtelności widać na obrazkach:

 

[ATTACH=CONFIG]117107[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]117108[/ATTACH]

 

Torx ............................. Spline

tu masz klucz i będziesz miał bez problemu.

http://allegro.pl/klucz-nasadowy-trzpieniowy-spline-m14-1-2-i4080741628.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko.Zapodalem zestaw.

Kupowanie nonejmow uważam za ryzykowne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie borykam się z problemem jakie tarcze wybrać na przód.

Tyle ile użytkowników tyle teorii.

Moje B7 ma przejechane 26000 tyś km i tarcze zaczęły delikatnie bić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie borykam się z problemem jakie tarcze wybrać na przód.

Tyle ile użytkowników tyle teorii.

Moje B7 ma przejechane 26000 tyś km i tarcze zaczęły delikatnie bić.

ATE , TRW , Zimmerman co nie założysz to będziesz zadowolony:)

ja osobiście mam ATE zestaw i nie narzekam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przejechane 20.000 tys. I wyczuwam delikatne bicia coś jest nie tak z tymi tarczami. We wszystkich poprzednich autach robiłem min. 50 tys na tarczach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam przejechane 20.000 tys. I wyczuwam delikatne bicia coś jest nie tak z tymi tarczami. We wszystkich poprzednich autach robiłem min. 50 tys na tarczach

no ja w moim mam przejechane 26.000 tyś i też coś nie tak z nimi było.

założyłem zestaw tarcze EBC HIGH CARBON BLADE i klocki EBC REDSTUFF jestem bardzo zadowolony hamulce są jak brzytwa zero wibracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie borykam się z problemem jakie tarcze wybrać na przód.

Tyle ile użytkowników tyle teorii.

Moje B7 ma przejechane 26000 tyś km i tarcze zaczęły delikatnie bić.

Auto z 2012 r i już po gwarancji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam przejechane 20.000 tys. I wyczuwam delikatne bicia coś jest nie tak z tymi tarczami. We wszystkich poprzednich autach robiłem min. 50 tys na tarczach

może coś z piastami?

2013 to masz pewnie gwarancje jeszcze, więc do serwisu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może coś z piastami?

2013 to masz pewnie gwarancje jeszcze, więc do serwisu

 

Byłem dziś w serwisie, i tarcze do wymiany ale na wymianę gwarancyjną nie mam co liczyć. Rozmawiałem ze znajomym który pracuje w VW to nie pierwszy przypadek z tarczami i nikt nic nie wskórał.

I tak nie byłem zadowolony z jakości ich hamowania wiec założę to co mi pasuje.

I celuje w zestaw, ebc turbo groove+ ferodo ds performance, co myślicie o takim zestawie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozmawiałem ze znajomym który pracuje w VW to nie pierwszy przypadek z tarczami i nikt nic nie wskórał.
Co najmniej dziwne podejście do tematu. Popsuło się na gwarancji to mają usunąć. Gdyby mnie tak zbyli to pierwsze kroki bym skierował do Rzecznika Konsumentów(jest przy każdym Urzędzie Miasta/Powiatu)Przecież palnikiem, ani młotkiem nie krzywiłeś tarcz dla przyjemności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co najmniej dziwne podejście do tematu. Popsuło się na gwarancji to mają usunąć. Gdyby mnie tak zbyli to pierwsze kroki bym skierował do Rzecznika Konsumentów(jest przy każdym Urzędzie Miasta/Powiatu)Przecież palnikiem, ani młotkiem nie krzywiłeś tarcz dla przyjemności.

ostatnio rozmawiałem z kolegą z salonu mercedesa. Nowe S klasy mają jakąś wadę i krzywią się tarcze po małym przebiegu. Wszystko wymieniają na gwarancji, już kilka sztuk robili. Także trochę dziwne podejście VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale są też zawsze części których zuzycie traktowane jest jako eksploatacyjne, które nie podlegają gwarancji.

np. pióra wycieraczek, klocki hamulcowe, paski klinowe, filtry itp... czy tarcze należą do tej grupy nie wiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co polskim aso często jest nie wymieniane w ramach gwarancji w DE jest wymieniane od ręki bez gadania.

Pompa SBC w Polsce w mercedesie jest wymieniana za 6000zł a w DE robili to w gratisie, płaciło się wyłącznie za płyn hamulcowy.

Jak masz możliwość przekręć do serwisu choćby w Berlinie i zapytaj czy taką usterkę robią w ramach bezpłatnych akcji naprawczych vw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem dziś w serwisie, i tarcze do wymiany ale na wymianę gwarancyjną nie mam co liczyć. Rozmawiałem ze znajomym który pracuje w VW to nie pierwszy przypadek z tarczami i nikt nic nie wskórał.

I tak nie byłem zadowolony z jakości ich hamowania wiec założę to co mi pasuje.

I celuje w zestaw, ebc turbo groove+ ferodo ds performance, co myślicie o takim zestawie???

Kolego ja miałem ten sam przypadek,byłem w ASO i stwierdzili że tarcze do kosza się nadają,reklamacje chciałem zrobić to chcieli mi auto uziemić na miesiąc i jeszcze nie dawali gwarancji że coś wskórają,dałem se z tym spokój szkoda nerwów.

Ja też mam zestaw EBC u siebie i pamiętaj producent zastrzega sobie że przez pierwsze 500 mil musisz delikatnie obchodzić się z hamulcami.

Tarcze ebc turbo groove i klocki redstuff mam założone w drugim aucie ma ponad 200 km i dają rade.

Edytowane przez sajmon24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W weekend zmienialem klocki hamulcowe z tyłu. Kupowałem na allegro poprzednie razem z przednimi u tego samego sprzedawcy firmy ATE i niestety tylne byly jakieś podroby bo po 20tys zrobily sie blachy a przednie w doskonalej kondycji mozna powiedziec ze prawie nie ruszone.

 

Za pomoca kompa wlaczylem otwarcie zaciskow wpisujac 007 zdjalem kola wymienilem klocki i po zlozeniu zapomnialem wpiac jednej kostki od lewego kola elektrycznej. (wypinalem ją bo wygodniej było wsunac tloczek) wywalilo Napięcie zasilania lewego silnika hamulca postojowego (V282). Przerwa w obwodzie.

Nie da sie bledu skasowac po wpietej wtyczce i nie dziala. Drugi silnik normalnie dziala

Zdjąłem kolo i wpialem mu zasilanie 12 v aby zobaczyc czy silnik sprawny i normalnie zaciaga i odpuszcza zaciski takze silnik normalnie sprawny i pracuje..

ktos orientuje sie co moze byc? ma ktos moze numer kostki tej co wchodzi do silnika bo wpadłem na pomysl aby podłączyć na chwile prawy silnik do lewej kostki w celu sprawdzenia. Z góry dzieki za sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za pomoca kompa wlaczylem otwarcie zaciskow wpisujac 007 zdjalem kola wymienilem klocki i po zlozeniu zapomnialem wpiac jednej kostki od lewego kola elektrycznej. (wypinalem ją bo wygodniej było wsunac tloczek) wywalilo Napięcie zasilania lewego silnika hamulca postojowego (V282). Przerwa w obwodzie.

Nie da sie bledu skasowac po wpietej wtyczce i nie dziala. Drugi silnik normalnie dziala

Zdjąłem kolo i wpialem mu zasilanie 12 v aby zobaczyc czy silnik sprawny i normalnie zaciaga i odpuszcza zaciski takze silnik normalnie sprawny i pracuje..

ktos orientuje sie co moze byc? ma ktos moze numer kostki tej co wchodzi do silnika bo wpadłem na pomysl aby podłączyć na chwile prawy silnik do lewej kostki w celu sprawdzenia. Z góry dzieki za sugestie.

masz autohold?? nacisnij ze dwa razy, jak nie pomoze to adaptacje trzeba zrobic i powinno byc ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam autohold.. po adaptacji chodzi mi tylko prawa strona a lewa nie i dodatkowo strasznie wyje ze jest blad. jak nie mam zrobionej adaptacji to przynajmniej moge prowadzic bo nic nie wyje tylko dyskoteka:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam autohold.. po adaptacji chodzi mi tylko prawa strona a lewa nie i dodatkowo strasznie wyje ze jest blad. jak nie mam zrobionej adaptacji to przynajmniej moge prowadzic bo nic nie wyje tylko dyskoteka

kurcze walczylem z takim samym problemem po regeneracji silniczka w czwartek i po adaptacji wszystko poszło jak trzeba;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A odpinałeś klemy? U mnie było tak ze jak naprawiłem obudowę silniczka i ją zamontowałem wszystko ładnie chodziło, błędy znikły same. Pomyślałem zrobię adaptację i po zrobieniu kaplica, gong błędy i żaden z zacisków nie działa, spróbowałem kasować błędy komputerem bez powodzenia, odpiąłem klemy na 15min po tej operacji wszystko wróciło do normy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności