Robiin30 Zgłoś #701 Napisano 9 Sierpnia 2017 Moze mieć znaczenie ze mam płyn hamulcowy w zbiorniku na minimum? Mogę normalnie dolać dot 4 czy musze wymienić cały płyn z odpowietrzaniem itd.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #702 Napisano 9 Sierpnia 2017 Moze mieć znaczenie ze mam płyn hamulcowy w zbiorniku na minimum? Mogę normalnie dolać dot 4 czy musze wymienić cały płyn z odpowietrzaniem itd.? możesz dolać ale kontroluj poziom, bo to nie jest normalne. Jeśli będzie schodzić poziom to musisz sprawdzić cały układ na nieszczelność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darko81 Zgłoś #703 Napisano 12 Sierpnia 2017 (edytowane) Ta kontrolka z butem wyświetla się tylko w tedy jak masz skrzynie DSG ( nie wiem jak jest w B6 z manualną skrzynią byc może jest to sygnalizacja problemu z hamulcem ) Podepnij kompa i sprawdź błedy. Co do płynu hamulcowego to najpierw sprawdź zawartość wody w płynie ( oczywiście miernikiem do tego wskazanym ) następnie zdejmij koła i posprawdzaj klocki od wewnętrznej strony oraz tak jak kolega 77Marek napisał przeczyść jarzma. Edytowane 12 Sierpnia 2017 przez Darko81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #704 Napisano 12 Sierpnia 2017 O ile dobrze pamiętam, to w manualu ta kontrola zapali się, jak chcesz ruszyć autem a masz zaciągnięty ręczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirzol Zgłoś #705 Napisano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Podzielę się opinią o Trw , które zakupiłem u naszego Kolegi z forum ze Szczecina. Mam zamontowane tarcze + klocki na tył. TRW. Nic nie piszczy, a droga hamowania OK. Przesyłka ekspresowa, szybka i profesjonalna obsługa. Przed instalacją sprawdźcie czy macie nasadkę M14 torx (odkręcamy jarzmo szczęk hamulcowych - bez tego nie zmienicie tarcz), straciłem trochę czasu na zlokalizowaniu takiej w okolicy gdy auto już było rozebrane na kobyłkach . Klucze do B7: 13 grzechotka 15 T30 bit gwiazda ? M14 torx (12 ramienny) VCDS do cofnięcia hamulca el. Ścisk z śruby i blaszki do cofnięcia tłoczka (wcześniej na kompie) Mechanik amator ze mnie Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez pirzol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #706 Napisano 15 Sierpnia 2017 To tarcze i klocki wymieniłeś w końcu na Textar czy na TRW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirzol Zgłoś #707 Napisano 15 Sierpnia 2017 Sorki, TRW . Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blackszczecin Zgłoś #708 Napisano 16 Sierpnia 2017 Zielona kontrolka "buta" zapala się w manualu,jak chcesz ruszyć,przy zaciągnietym ręcznym,a NIE masz zapiętych pasów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #709 Napisano 16 Sierpnia 2017 Czyli tak jak mówiłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnowak02 Zgłoś #710 Napisano 14 Września 2017 Czeka mnie wymiana przednich tarcz hamulcowych śr 312mm. Spoglądałem na klocki hamulcowe i są jeszcze grube. Zastanawiam się nad modelem ATE 24.0125.0158 oraz TRW 4464S. Czy pomimo grubych klocków hamulcowych wymieniając tarcze też należy wymienić klocki hamulcowe? Te tarcze ate pokrywane są jakąś szarą powłoką bo nie widać aby się one świeciły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #711 Napisano 14 Września 2017 Powłoka się zetrze po kilku hamowaniach, tak samo ma Zimermann. Ja bym wymienił tarcze i klocki na nowe, a obecne klocki zostawił jak nowe padną i potem do już używanej tarczy założył. Stare klocki na nowe tarcze trochę nie bardzo imho... oczywiście można, ale jak klocek ma już jakieś rowki od starej tarczy to mu chwilę zajmie aby się dotarł i hamował 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromek Zgłoś #712 Napisano 26 Września 2017 W swoim Passacie mam założone na przodzie klocki ATE, a na tyle Kamoka, oba zestawy sprawują się bardzo dobrze, mimo dużych przebiegów i zróżnicowanych warunków jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #713 Napisano 27 Września 2017 Ja przeszedłem na Trw. Mniej pylą niż Ate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snajper9mm Zgłoś #714 Napisano 10 Października 2017 Dnia 13.08.2017 o 00:26, prezess7 napisał: O ile dobrze pamiętam, to w manualu ta kontrola zapali się, jak chcesz ruszyć autem a masz zaciągnięty ręczny. dokladnie, poniewaz aby odpuscil reczny trzeba trzymac pedal hamulca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrmizera82 Zgłoś #715 Napisano 18 Listopada 2017 No to powiem Ci kolego, że ja właśnie z tego powodu przeszedłem z Boscha na TRW a teraz na ATE, bo u mnie te mniej pylą. To samo tyczy się Kamoki, które bardzo dobrze się sprawują na tyle. Miałem kiedyś Mikodę, a te dopiero pyliły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maicatlo Zgłoś #716 Napisano 7 Grudnia 2017 Dnia 27.09.2017 o 00:03, gromek napisał: W swoim Passacie mam założone na przodzie klocki ATE, a na tyle Kamoka, oba zestawy sprawują się bardzo dobrze, mimo dużych przebiegów i zróżnicowanych warunków jazdy. gromek też mam okazję jeździć na zestawie od kamoki i nie ma się do czego doczepić. Jak za te pieniądzę to mogę smiało polecić każdemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromek Zgłoś #717 Napisano 8 Grudnia 2017 Dnia 7.12.2017 o 11:56, maicatlo napisał: gromek też mam okazję jeździć na zestawie od kamoki i nie ma się do czego doczepić. Jak za te pieniądzę to mogę smiało polecić każdemu No to może czasami warto na siłę, nie przepłacać. Zobaczymy jak będą się sprawować na dłuższą metę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #718 Napisano 15 Grudnia 2017 Jako że zjadło mi od środka klocki (ate ceramic) i przez brak czyszczenia dziurek w zimmermanach sportach (od zewnatrz czyste ale od wewnatrz zabite pylem/brudem) poszła wymiana na zwykłe tarcze ate i klocki ate ceramic. Roznica juz jest kolosalna w jakości hamowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speedy1953 Zgłoś #719 Napisano 24 Stycznia 2018 Witam Czy któryś z doświadczonych kolegów podpowie jakie numery klocków firmy ATE będą pasowały do mojego Paska . Chyba czas na wymianę z tyłu i przodu . Nr VIN WVWZZZ3CZCE153857 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #720 Napisano 25 Stycznia 2018 Dnia 15.12.2017 o 14:07, artmin napisał: Jako że zjadło mi od środka klocki (ate ceramic) i przez brak czyszczenia dziurek w zimmermanach sportach (od zewnatrz czyste ale od wewnatrz zabite pylem/brudem) poszła wymiana na zwykłe tarcze ate i klocki ate ceramic. Roznica juz jest kolosalna w jakości hamowania. Klocki ceramiczne to nie najlepszy pomysł do tarcz perforowanych lub nacinanych, raz, że przez dodatek transferowy się po prostu z nimi nie sprawują dobrze a dwa, że tarcze modyfikowane zakłada się po to by poprawić skuteczność hamulców natomiast klocki ceramiczne tą skuteczność mają niższą od tradycyjnych więc samo przez siebie to mówi, że się tego nie łączy na zdrowy rozsądek Czyli albo chcemy poprawić skuteczność hamulców i zakładamy tarcze modyfikowane (najlepiej perforowane) i do tego dobre klocki (tradycyjne) albo zależy nam na czystych felgach i do naszego stylu jazdy skuteczność hamulców jest mocno zadowalająca wtedy stosujemy gładkie tarcze właśnie z klockami ceramicznymi 11 godzin temu, speedy1953 napisał: Witam Czy któryś z doświadczonych kolegów podpowie jakie numery klocków firmy ATE będą pasowały do mojego Paska . Chyba czas na wymianę z tyłu i przodu . Nr VIN WVWZZZ3CZCE153857 Przód 312mm PR 1ZM Tył 282mm PR 1KW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach