Skocz do zawartości

DarkFace

  • Zawartość

    222
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DarkFace

  • Urodziny 26.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. DarkFace

    Prosba o analize korekci i czasów wtrysków

    Czy mógłby ktoś odpowiedzieć na moje pytanie
  2. Mam problem z brakiem mocy od dołu. Czasami trzęsie budą i przy odpaleniu tez zatrzęsie budą. Odczuwalne większe spalanie.
  3. Borykam sie z brakiem mocy od dołu obrotów zwłaszcza po nocy. Czasami trzęsie budą i zauważalnym tez większe spalaniem, Proszę o pomoc dołączam korekty wtrysków i czasy wtrysków.
  4. ja po kupieniu kabla z Ali musiałem parę kabli pozamieniać ale nie pamiętam których.
  5. DarkFace

    szarpanie silnikiem

    wtryski do regeneracji . musisz podłączyć kompa pod auto bo bez tego się nie obejdzie
  6. DarkFace

    Nie można wejść do grupy "000" silnika

    Grupy 000 niema w B6 a kąt wyprzedzenia jest w grupie 004.
  7. Nie, Najlepiej termometr laserowy lub na podczerwień, przykładasz do kolanka z prawej strony silnika obok czujnika temperatury wody i to wszystko i masz realne wskazania
  8. A jak sprawdziłeś ze czujnik pokazuje prawdziwą temperaturę? termostat WAHLER-a jest najlepszy i go zostaw. a wentylatory nie chodzą cały czas?
  9. masz wilgoć w pancerzu linki łączącej klamkę z zamkiem i jak jest mroź to zamarza linka na otwartym zamku i nie zamkniesz drzwi.
  10. czy ktoś mógł by pomóc !!
  11. DarkFace

    Reanimacja blokady kolumny kierownicy

    a ma być z dwóch
  12. Mam pytanie do tych co próbowali zmieniać kąt miedzy 180 a 225 stopni. jaka jest różnica na który mniej pali, większa moc i cichsza praca? czy w ogolę powinna być różnica w zmianie kąta? Wiem że 180 stopni to oryginalne serwisowe ustawienie ale na innych forach zdarza się ze niektórzy ustawiają na 225 i jest niby poprawa.
  13. DarkFace

    Reanimacja blokady kolumny kierownicy

    czy dałeś cynę z dwóch stron płytki od strony microsłicza i od drugiej, bo to ma być przylutowane z dwóch i ma być prosto przymocowany względem płytki.
  14. DarkFace

    Reanimacja blokady kolumny kierownicy

    źle przeprowadzona reanimacja. zimny lut, źle złożony, itp
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności