77Marek Zgłoś #661 Napisano 29 Kwietnia 2017 Musisz sprawdzić czy tloczek w calym zakresie pracuje. A jesli problem jest taki sam przy uzyciu haulca recznego to możliwe, że masz zapieczone łożysko w przekładni silniczka elektrycznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz1116 Zgłoś #662 Napisano 29 Kwietnia 2017 Dzięki za odpowiedź tloczek napewno pracuje w pelnym zakresie bo wymieniałem uszczelnienia a co do lozyska czy to mozliwe ze w obydwu zaciskach jest to samo? I nie wiem dlaczego by miała mieć na to wpływ wymiana tarcz i klockow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #663 Napisano 30 Kwietnia 2017 Raczej mało prawdopodobne żeby wymiana klocków miała na to wpływ. Jednak z tego co opisujesz ewidentnie wyglada na to że jednak klocek ociera o tarcze i ja grzeje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz1116 Zgłoś #664 Napisano 30 Kwietnia 2017 No dokładnie tak jest delikatnie ociera ale tak jak pisałem po odhamowaniu ham postojowego grzybek w środku tłoczka jest cofniety na tyle ze jak podważyłem lekko klocki śrubokrętem to było dobrze. Wydaje mi się że to chyba wina hydrauliki tylko nie wiem co czy abs czy pompa ham Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #665 Napisano 30 Kwietnia 2017 Klocki nigdy nie będą odstawać od tarczy, one muszą jej dotykać ale bez nacisku. Ściągnij koło, możesz nawet postawić go na jakimś kołku pod wahaczem i opuścić żeby stał równo jak z kołem. Naciskaj hamulec na odpalonym aucie, zaciągaj i puszczaj ręczny i sprawdzaj czy blokuje i kiedy. Jak odpuścisz nożny i ręczny a dalej trzyma i myślisz że to ciśnienie bo może wężyk spuchł i płyn się nie cofa to po prostu odkręć odpowietrznik i wtedy za tłoczkiem nie może już być żadnego ciśnienia, tarcz powinna się obracać luźno ale szuranie będzie słychać bo klocki zawsze dotykają. Tylko dlaczego to wszystko zaczęło się po wymianie tarcz i klocków... może pod koniec wcześniejszych klocków było to samo ale nie zwracałeś na to uwagi. Stare tarcze pewnie już na złomie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz1116 Zgłoś #666 Napisano 1 Maja 2017 Dzięki za odpowiedz kolego Bociekcc to wszystko co mi napisałeś to już mam sprawdzone przewody gumowe wymienione . Po odkreceniu odpowietrznikow nie było żadnego cisnienia a stare tarcze juz niestety na złomie. Ale czy nowa tarcza mogła by mieć jakiś wpływ na to nagrzewanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #667 Napisano 1 Maja 2017 Nowa tarcza różni się grubością. Może w tym nowym obszarze położenia klocków, dawno zresztą nieużywanym, jednak nie chodzą one wystarczająco luźno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz1116 Zgłoś #668 Napisano 2 Maja 2017 Tak jak pisałem wcześniej wymieniałem uszczelnienia tłoczka i chodzi lekko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #669 Napisano 2 Maja 2017 Zawsze jestem zdania że przyczyną są ostatnie zdarzenia lub to był szczyt kilku problemów. Robisz wszystko ale nie w tym kierunku bo poprawy brak. Coś tu nie poszło jak trzeba. Po puszczeniu hamulca nożnego tłoczek powinien się cofnąć i powinieneś to zobaczyć własnym okiem lub nawet poczuć kciukami. Naciskasz na tłoczek trzymając zacisk w ręku i ktoś naciska na hamulec, tłoczek lekko wychodzi i każesz puścić hamulec, tłoczek powinien się cofnąć z ok 1mm. Piszę to tak najprościej. Ogólnie to nie wierzę że coś z zaciskami, dwa na raz i to tylko po tarczach i klockach, do tego zregenerowałeś je i nic to nie dało.... tak jakby cofający tłoczek nie wystarczył do odpuszczenia, nie wiem... miękka tarcza z kompresją lub klocki.., wiesz jak to z częściami w teraźniejszym świecie, ale też nie ma co wszystkiego na to zwalać. No kurcze, nie jeden czyta i się zastanawia co tam u Ciebie się porobiło i to już po kilku mechanikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz1116 Zgłoś #670 Napisano 3 Maja 2017 No właśnie tak jest tloczek się cofa ale za mało klocki juz wymieniłem z ATE na delphi i to samo. Zastanawiam się nad tym co reguluje siłę hamowania na tylnej osi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #671 Napisano 24 Maja 2017 Co prawda nie o klocki ale o tarcze zapytam. We wlepce w książce nie mam kodu PR odnośnie tylnych hamulców, ani 1KU ani 1KW. Z przodu mam 1LH. Jak mogę rozpoznać rozmiar tarczy jaką mam z tylu zamontowaną? 282 czy 286? Tylko demontaż i pomiar czy jest inny sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #672 Napisano 24 Maja 2017 Co prawda nie o klocki ale o tarcze zapytam. We wlepce w książce nie mam kodu PR odnośnie tylnych hamulców, ani 1KU ani 1KW. Z przodu mam 1LH. Jak mogę rozpoznać rozmiar tarczy jaką mam z tylu zamontowaną? 282 czy 286? Tylko demontaż i pomiar czy jest inny sposób? Też miałem ten problem. Zadzwoniłem do ASO podalem nr nadwozia i się dowiedziałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #673 Napisano 25 Maja 2017 w razie wątpliwości wrzuć mi vin a pomogę. Pozdrówki Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #674 Napisano 5 Czerwca 2017 Witam mam do was pytanie Klocki z przodu bez problemu można wymienić nie podłączając komputera ? Natomiast z tyłu trzeba podpiąć do tego komputera? Klocki Bosch czy ATE? A tarcze hamulcowe jakie tak przy okazji pytam Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #675 Napisano 5 Czerwca 2017 Patrząc po ostatnich opiniach, nie tylko na tym forum, to bym wybrał TRW lub OEM. Jeśli ATE to ceramiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #676 Napisano 5 Czerwca 2017 kupiłem TRW i dziś lub jutro zmienię, i dokładnie policzę ile kilometrów zrobiłem na ATE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #677 Napisano 7 Czerwca 2017 Zgodnie z obietnicą podzielę się swoją opinią o Textar, które zakupiłem u naszego sprzedawcy ze Szczecina. Mam zamontowane tarcze + klocki na tył. Nic nie piszczy, a droga hamowania OK. Zamówiłem dziś komplet na przód - montaż na początku lipca (takie są kolejki w moim warsztacie w którym serwisuje auto). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Faster Zgłoś #678 Napisano 8 Czerwca 2017 Klocki Bosch czy ATE? A tarcze hamulcowe jakie tak przy okazji pytam Ja mam założone klocki zwykłe i tarcze firmy ATE. Normalne zużycie po 30 tyś km. Odnośnie procedury wymiany tylnych tarcz i klocków to jest wszystko opisane na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #679 Napisano 27 Czerwca 2017 klocki ate stare A PRZÓD ate nawet do połowy nie są zjechane wytrzymały 33tyś km teraz postawiłem tak jak na forum doradzili TRW I ZOBACZYMY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #680 Napisano 28 Czerwca 2017 [ATTACH=CONFIG]153806[/ATTACH] wytrzymały 33tyś km Czyli nic nie wytrzymały. Ja na ori mam przejechane 90kkm i nie wyglądają na takie żeby je wymieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach