wzlociq Zgłoś #121 Napisano 11 Listopada 2014 No ok ale dlaczego pomaga odłączenie czujnika temperatury paliwa i wtedy jest ok. Co to ma do rozrusznika? Wiesz co wydaje mi się zebyś kupił jakąś używkę do DSG 001123036, 02E911023L wsadził i sprawdził czy dobrze działa. Jak nie to szukać dalej problemu zawsze możesz odesłać do sprzedającego i byś miał pewność. Co do tego ma rozrusznik tego nie wiemy ale dla Chłopaków też pomogło także warto spróbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #122 Napisano 11 Listopada 2014 Trzeba będzie spróbować bo już limit pomysłów i cierpliwości się powoli wyczerpuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #123 Napisano 11 Listopada 2014 Ja miałem podobnie po dłuższym postoju problemy z odpalaniem jedz do jakiegoś warsztatu gdzie sprawdzą cieśninie jakie podaje pompa vacum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #124 Napisano 11 Listopada 2014 No ok ale dlaczego pomaga odłączenie czujnika temperatury paliwa i wtedy jest ok. Co to ma do rozrusznika? A sprawdzałeś czy wskazanie czujnika jest prawidłowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #125 Napisano 11 Listopada 2014 To znaczy był zakładany też drugi nowy i tak samo odpalał kiepsko na nowym i starym a po odpięciu wtyczki palił od razu na starym jak i na nowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregos Zgłoś #126 Napisano 11 Listopada 2014 Do wzlociq. Zaczekaj z tą radością do czasu aż temperatura spadnie. Bo przy 15 stopniach w + nigdy problemów nie ma i nie było. Mnie zastanawia jedna rzecz; wszyscy podajemy ten sam objaw tzn. auto odpala gorzej przy temp. poniżej 10 stopni C i dłuższym postoju, czyli mamy ten sam problem, a znalazłem w tym temacie różne rozwiązania tej usterki tj. nieszczelny dolot, pompa paliwa, i rozrusznik.....a i jeszcze cofanie paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #127 Napisano 12 Listopada 2014 Zaczekaj z tą radością do czasu aż temperatura spadnie. A ja bym koleg nie był takim pesymistą. Sam wymieniałem rozrusznik 1,5 roku temu, przeżyłem poprzednią zimę beż najmniejszych kłopotów. Więcej optymizmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #128 Napisano 12 Listopada 2014 Dzwoniłem do fachowca od rozruszników, wytłumaczyłem w czym rzecz, że chcę swój stary 10-zębowy wymienić na taki sam tylko na 11 zębów i stwierdził, że jest to technicznie niemożliwe i tego nie zrobi ze względu na to, że rozstaw zębów będzie już inny i się to nie spasuje z kołem zębatym. Nie mieliście rzeczywiście żadnych problemów z wymianą/zamianą? Jestem laikiem w tych sprawach i nie byłem w stanie go przekonać ani wytłumaczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #129 Napisano 12 Listopada 2014 Nie mieliście rzeczywiście żadnych problemów z wymianą/zamianą? Jestem laikiem w tych sprawach i nie byłem w stanie go przekonać ani wytłumaczyć. Robiłem wymianę rozrusznika dwa miesiące temu, bez problemu, zapala jak nowy. Rozrusznik 02E911023L z 11 zębami pasuje idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #130 Napisano 12 Listopada 2014 stary 10-zębowy wymienić na taki sam tylko na 11 zębów i stwierdził, że jest to technicznie niemożliwe Zerknij kolego do ETKI a tam wyraźnie jest napisane, że po którymś tam roku nastąpiła zmiana i teraz wsadzają z "L". Sam też nie wiem jak to jest wykombinowane ale fakt, faktem pasuje jak ulał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #131 Napisano 12 Listopada 2014 Dziękuję Wam za wyjaśnienie ale tak czy tak chyba będę musiał poszukać jakiegoś innego speca od tych spraw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #132 Napisano 12 Listopada 2014 Dziękuję Wam za wyjaśnienie ale tak czy tak chyba będę musiał poszukać jakiegoś innego speca od tych spraw. życzę powodzenia :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #133 Napisano 12 Listopada 2014 (edytowane) chyba będę musiał poszukać jakiegoś innego speca od tych spraw Poczytaj sobie mój post nr.46 i sam się weź za robote a przekonasz się, że to bułka z masłem:ok Do admina: jeśli można i zasłużyłem na to, to proszę mój post nr.46 dołączyć do działu Warsztat Edytowane 12 Listopada 2014 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #134 Napisano 14 Listopada 2014 Mam jeszcze pytanie do kolegów, którzy wymieniali rozruszniki w swoich autach. Z tego co jest wiadome to rozrusznik o numerze 02E 911 023 H został zastąpiony bodajże od 01.10.2008 modelem 02E 911 023 L i pytanie czy każdy rozrusznik od tego roku jest 11 zębowy, chodzi mi oczywiście o Boscha. Mam tu taką aukcję i wydaje mi się, że powinien być ok, chociaż ilości zębów nie widać. http://allegro.pl/vw-passat-cc-tiguan-5n-rozrusznik-02e911023l-cbab-i4712696906.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #135 Napisano 14 Listopada 2014 czy każdy rozrusznik od tego roku jest 11 zębowy Jeżeli jest z "L" to musi mieć 11 zębów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #136 Napisano 14 Listopada 2014 Dziękuję, to już w sumie wszystko jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregos Zgłoś #137 Napisano 15 Listopada 2014 Dobra ja też zamawiam.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #138 Napisano 15 Listopada 2014 Temperatura spada w Suwałkach w nocy był przymrozek po wymianie rozrusznika stwierdzam ze problem z odpaleniem zażegnany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson2210 Zgłoś #139 Napisano 15 Listopada 2014 passat b6 2007r 170km silnik BMR problem z odpalaniem po dluzszym postoju -niewazne czy jest 10 c czy 0 c moze to problem z ustawieniem rozrzadu ? pokazuje na wolnych obrotach 3.37 na vcds -czy tak moze byc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #140 Napisano 15 Listopada 2014 No u mnie był rozrząd przesunięty o 4 % i w ten sam dzień był wymieniony rozrusznik. Mechanik mówił ze to też moze być spowodowane złym ustawieniem rozrządu. Po dwóch zabiegach problem znikł :lol2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach