grabson7 Zgłoś #241 Napisano 7 Grudnia 2016 Też mam star&stop, co prawda w B6 ale potwierdzam, że przy zmianie akumulatora nic nie kodowałem. Słyszałem kiedyś, że takie numery (kodowanie) tylko przy systemie odzyskiwania energii z hamowania (KERS). Niech ktoś potwierdzi lub zaprzeczy bo powtarzam tylko słyszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabson7 Zgłoś #242 Napisano 7 Grudnia 2016 kers ? to nie formuła1 w passatch występuje system rekupercji energii hamowania, czyli odzyskiwania energii ... Nie no wiem, że to nie F1, tak nazwałem system żeby przybliżyć mniej wiecej o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam 1 Zgłoś #243 Napisano 7 Grudnia 2016 Passat BlueMotion Technology odzyskuje energię wytworzoną podczas hamowania, a następnie magazynuje ją w specjalnej baterii lub zużywa do bieżących zadań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxit Zgłoś #244 Napisano 7 Grudnia 2016 nic zmieniam i nic nie koduje bo i tak nie mam kabelka a nie mam zamiaru płacić 30 zł by komp podpiąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #245 Napisano 29 Grudnia 2016 Koledzy, jakie parametry powinien mieć akumulator do 2.0TDI-PD (BMR)? Pojemność, gabaryty, natężenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moon Zgłoś #246 Napisano 5 Stycznia 2017 Koledzy, jakie parametry powinien mieć akumulator do 2.0TDI-PD (BMR)? Pojemność, gabaryty, natężenie?Również proszę o odpowiedź jeśli ktoś wie. Zastanawiam się nad kupnem Centra Futura Carbon Boost CA770 77Ah, co myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #247 Napisano 5 Stycznia 2017 Również proszę o odpowiedź jeśli ktoś wie. Zastanawiam się nad kupnem Centra Futura Carbon Boost CA770 77Ah, co myślicie? Do B6 chyba właśnie jest dedykowana 77Ah. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #248 Napisano 7 Stycznia 2017 Sprzedawca akumulatorów poleca zakup do mojego 2.0TDI Jenox-a Gold - co o tym sądzicie? http://allegro.pl/akumulator-jenox-gold-77ah-770a-p-jkautoczesci-i5687932653.html - mimo, że ma tez VARTĘ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #249 Napisano 7 Stycznia 2017 Również proszę o odpowiedź jeśli ktoś wie. Zastanawiam się nad kupnem Centra Futura Carbon Boost CA770 77Ah, co myślicie? Mam taką futurę i na razie jest ok poprzednia też futura wytrzymała 5 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #250 Napisano 7 Stycznia 2017 Sprzedawca akumulatorów poleca zakup do mojego 2.0TDI Jenox-a Gold - co o tym sądzicie? http://allegro.pl/akumulator-jenox-gold-77ah-770a-p-jkautoczesci-i5687932653.html - mimo, że ma tez VARTĘ. Ja również w lecie kupiłem koledze do samochodu jenoxa. Sprzedawca zapewniał mnie, że są to bardzo dobre akumulatory. No i tak jest do tej pory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #251 Napisano 7 Stycznia 2017 Ja również w lecie kupiłem koledze do samochodu jenoxa. Sprzedawca zapewniał mnie, że są to bardzo dobre akumulatory. No i tak jest do tej pory. Przez pół roku używania nie za dużo można powiedzieć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #252 Napisano 7 Stycznia 2017 Ja kiedyś (jakieś 10 lat temu) kupiłem Jenoxa w jakimś markecie i przez dobre 5 lat (aż do sprzedaży auta) działał bez zarzutu. POtem kupiłem Jenoxa do innego ata i ten poddał się po jakichś 3 latach. 2 lata temu piłem Jenoxa do Corolli i działa jak złoto (a auto jeździ tylko na króciutkich odcinkach)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #253 Napisano 7 Stycznia 2017 Koledzy jak tam poranne rozruchy przy -20st? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #254 Napisano 7 Stycznia 2017 Koledzy jak tam poranne rozruchy przy -20st? Po podpięciu się kablami do Corolli 1.4i mojej żony przy -17stC "z półobrotu". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #255 Napisano 7 Stycznia 2017 Koledzy jak tam poranne rozruchy przy -20st? Z pierwszego strzała. W Legionowie było -20. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semiro Zgłoś #256 Napisano 8 Stycznia 2017 Koledzy jak tam poranne rozruchy przy -20st? Po 3 dniach postoju w temp. od -10 do -22,po paru obrotach zapalił.Aku mam od roku Varta silver. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #257 Napisano 8 Stycznia 2017 Koledzy jak tam poranne rozruchy przy -20st? -7st zapalił od razu. Stał tylko 10 godzin. Akumulator 3,5 roku Exide Excell. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #258 Napisano 8 Stycznia 2017 (edytowane) ja grzeje świece jeden raz, tak jak sie normalnie odpala auto, nawet nie wiem co ma na celu grzać dwa i wiecej razy jak to niektórzy robią, auto stoi pod wiatą wiec zawsze to troche cieplej i tak w piątek -10 zapalił jak w lecie z półobrotu , wczoraj -18 zapalił za pierwszym razem ale tak jakby to opisać 3 razy przekrecił rozrusznikiem, dziś -17 i to samo co wczoraj , jakies trzy przekrecenia rozrusznikiem, gdzie za trzecim obrotem słychać że ciara odpalona. akumulator dwuletni 70ah 760a agm mercedes, auto bez systemu ss Edytowane 8 Stycznia 2017 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robson75 Zgłoś #259 Napisano 8 Stycznia 2017 Witam. Ostatnio byłem na wymianie rozrządu w serwisie skody i okazalo się że mam zły akumulator ,powinien być żelowy jesli jest start/stop.auto kupiłem 3 miesiące temu i sprzedający wymienil aku na nowy (mam gwarancje) .Jak myslicie trzeba wymienic na żelowy czy mogę zostawić ten który jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #260 Napisano 8 Stycznia 2017 Jak myslicie trzeba wymienic na żelowy czy mogę zostawić ten który jest? Żelowy akumulator jest wydajniejszy i ma o wiele dłuższą żywotność. Dodatkowo zamontowany jest wydajniejszy alternator. W momencie zadziałania systemu START/STOP jedynym źródłem zasilania jest właśnie akumulator. Chodzi tu o dużą liczę cykli rozruchu. A zwykły akumulator traci szybko swoją żywotność. Możliwe, że wcześniejszy właściciel zrezygnował z AGMa i używania syst. SS. zakładając zwykły akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach