walus501 Zgłoś #1 Napisano 19 Grudnia 2009 Miałem takie błędy na w Passacie: -Zawór wejściowy ABS – lewy przód -Zawór wejściowy ABS – prawy przód -Zawór wejściowy ABS – prawy tył -Zawór wejściowy ABS – lewy tył -Zawór wyjściowy ABS – lewy przód -Zawór wyjściowy ABS – prawy przód -Zawór wyjściowy ABS – prawy tył -Zawór wyjściowy ABS – lewy tył - te zostały usunięte i juz nie wracały -Napiecie zasilanie - po kilku krotnym usunięciu powracał. na chwile obecna jest aby błąd o napięciu zasilania i ABS nie działa, kontrolka się świeci pompa działa- była sprawdzana. co mam robić zeby ładnie działał. Co to może być i gdzie mam szukać przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 19 Grudnia 2009 Może to wina minusowej temperatury lub słabego styku na wtyczkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #3 Napisano 20 Grudnia 2009 ja miałem przekaźnik z abs strzelony....wymiana i wszystko lata:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #4 Napisano 20 Grudnia 2009 -Napiecie zasilanie - po kilku krotnym usunięciu powracał. Ja miałem ten błąd i po usunięciu powracał, ale abs działał prawidłowo. Po wymianie akumulatora na nowy nie ma tego błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 20 Grudnia 2009 sprawdz wtyczki i mase czy dobrze trzymaja potem sprawdz aku klemy i ladowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 20 Grudnia 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=41522&highlight=*abs* http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=48345&highlight=*abs* ten sam problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #7 Napisano 20 Grudnia 2009 wtyczki czyściłem a aku jest roczny i dla pewności go jeszcze podładowałem- nadal nie działa. a te przekaźniki da się jakoś sprawdzić?? http://forum.vw-passat.pl/showthread...ighlight=*abs* http://forum.vw-passat.pl/showthread...ighlight=*abs* ten sam problem? U mnie nie działa odkąd kupiłem samochód. nawet w lato jak były upały nie działał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #8 Napisano 20 Grudnia 2009 Miałem podobny problem przed mrozami ale musiałem wymienić akumutator i wszystko mineło tamten był juz be. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #9 Napisano 20 Grudnia 2009 rozmawiałem z poprzednim właścicielem i przed i po wymianie nadal nie było ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 20 Grudnia 2009 no to masz sterownik ABS do wyminay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #11 Napisano 20 Grudnia 2009 na diagnostyce elektryk zapewniał mnie ze pompa, sterowniki i czujniki są w porządku. kazał mi szukać po kablach. tylko nie wiem od czego i jak to zacząc ---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 13:10 ---------- jak sprawdzić te przekaźniki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #12 Napisano 21 Grudnia 2009 Czy możesz sprecyzować, jaki jest ten ABS, czy masz komputerek-centralkę pod tylną kanapą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #13 Napisano 21 Grudnia 2009 nie wiem ale ten sterownik jest z tyłu pod kanapą ---------- Post added at 21:27 ---------- Previous post was at 17:00 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #14 Napisano 21 Grudnia 2009 Sprawdź przekaźnik, jest on chyba ponad głównymi (rozpiskę gdzieś tu znajdziesz) . Zdemontuj plastik i sprawdź czy się nic nie obluzowało albo odlutowało, i na początek radzę szukać przekaźnik a potem moduł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #15 Napisano 22 Grudnia 2009 Na temat szukania przekaźnika ABSu jest tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=64213 Na temat " zimnych lutów" na zaworkach tu: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=81124 Kluczowe staje się pytanie, czy masz jakieś doświadczenia w tych sprawach. Trzeba posprawdzać wszystkie złącza na centralce i na pompie. Jak nie masz doświadczenia, to będzie trudno. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #16 Napisano 22 Grudnia 2009 ale jak mam inną pompę niż w tym temacie; http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=81124 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #17 Napisano 22 Grudnia 2009 Cześć. Na zdjęciach, które zrobiłeś ciężko coś wypatrzyć Cokolwiek by nie powiedzieć, to musisz zacząć od sprawdzenia akumulatora (napięcie), klem, mas, napięcia ładowania alternatora, bezpieczników również tych odpowiadających za ABS, znalezienia tzw. tylnego panelu z bezpiecznikami i przekaźnikiem, dalej sprawdzenia złączy przy centralce i przy pompie. Jeżeli to wszystko nie przyniesie efektów i usterki czytane VAGiem, bedą się powtarzać, istnieje prawdopodobieństwo, że w układzie elektronicznym są zimne lutowania. Jeżeli z lutowaniami nie dasz sobie rady, pozostaje wymiana elementów i zespołów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #18 Napisano 22 Grudnia 2009 bezpieczniki, aku, ładowanie, klemy własnie sprawdzałem. teraz czekam na kumpla to przekaźniki przełożymy. wczoraj własnie też zauważyłem ze 4 miękkie czarne przewody w module. w was są takie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #19 Napisano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Możesz określić bliżej, w którym module i czy są to przewody elektryczne? Czarne, miękkie przewody, to mogą być dwużyłowe w osłonie gumowej, biegnące od czterech czujników przy kołach. Po kolorach żył można dojść, który biegnie do którego koła. Ale moze widziałeś coś innego. Edytowane 23 Grudnia 2009 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #20 Napisano 28 Grudnia 2009 wymieniłem przekaźniki i nadal nic... a te kable to raczej normalne- coś mi się źle wydawało.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach