Skocz do zawartości
walus501

Napiecie zasilania ABS - błąd

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem takie błędy na w Passacie:

-Zawór wejściowy ABS – lewy przód

-Zawór wejściowy ABS – prawy przód

-Zawór wejściowy ABS – prawy tył

-Zawór wejściowy ABS – lewy tył

-Zawór wyjściowy ABS – lewy przód

-Zawór wyjściowy ABS – prawy przód

-Zawór wyjściowy ABS – prawy tył

-Zawór wyjściowy ABS – lewy tył - te zostały usunięte i juz nie wracały

-Napiecie zasilanie - po kilku krotnym usunięciu powracał.

 

na chwile obecna jest aby błąd o napięciu zasilania i ABS nie działa, kontrolka się świeci

pompa działa- była sprawdzana.

co mam robić zeby ładnie działał. Co to może być i gdzie mam szukać przyczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to wina minusowej temperatury lub słabego styku na wtyczkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem przekaźnik z abs strzelony....wymiana i wszystko lata:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-Napiecie zasilanie - po kilku krotnym usunięciu powracał.

Ja miałem ten błąd i po usunięciu powracał, ale abs działał prawidłowo.

Po wymianie akumulatora na nowy nie ma tego błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wtyczki i mase czy dobrze trzymaja potem sprawdz aku klemy i ladowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtyczki czyściłem a aku jest roczny i dla pewności go jeszcze podładowałem- nadal nie działa.

a te przekaźniki da się jakoś sprawdzić??

 

 

U mnie nie działa odkąd kupiłem samochód. nawet w lato jak były upały nie działał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem przed mrozami ale musiałem wymienić akumutator i wszystko mineło tamten był juz be.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozmawiałem z poprzednim właścicielem i przed i po wymianie nadal nie było ABS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to masz sterownik ABS do wyminay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na diagnostyce elektryk zapewniał mnie ze pompa, sterowniki i czujniki są w porządku.

kazał mi szukać po kablach. tylko nie wiem od czego i jak to zacząc

 

---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 13:10 ----------

 

jak sprawdzić te przekaźniki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy możesz sprecyzować, jaki jest ten ABS, czy masz komputerek-centralkę pod tylną kanapą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ale ten sterownik jest z tyłu pod kanapą

 

---------- Post added at 21:27 ---------- Previous post was at 17:00 ----------

 

a834d3a378892e82.jpgc167d26741939850.jpg4b7c23273fef6e55.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przekaźnik, jest on chyba ponad głównymi (rozpiskę gdzieś tu znajdziesz) .

Zdemontuj plastik i sprawdź czy się nic nie obluzowało albo odlutowało, i na początek radzę szukać przekaźnik a potem moduł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na temat szukania przekaźnika ABSu jest tu:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=64213

Na temat " zimnych lutów" na zaworkach tu:

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=81124

Kluczowe staje się pytanie, czy masz jakieś doświadczenia w tych sprawach. Trzeba posprawdzać wszystkie złącza na centralce i na pompie. Jak nie masz doświadczenia, to będzie trudno. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Na zdjęciach, które zrobiłeś ciężko coś wypatrzyć:) Cokolwiek by nie powiedzieć, to musisz zacząć od sprawdzenia akumulatora (napięcie), klem, mas, napięcia ładowania alternatora, bezpieczników również tych odpowiadających za ABS, znalezienia tzw. tylnego panelu z bezpiecznikami i przekaźnikiem, dalej sprawdzenia złączy przy centralce i przy pompie. Jeżeli to wszystko nie przyniesie efektów i usterki czytane VAGiem, bedą się powtarzać, istnieje prawdopodobieństwo, że w układzie elektronicznym są zimne lutowania. Jeżeli z lutowaniami nie dasz sobie rady, pozostaje wymiana elementów i zespołów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki, aku, ładowanie, klemy własnie sprawdzałem.

teraz czekam na kumpla to przekaźniki przełożymy.

wczoraj własnie też zauważyłem ze 4 miękkie czarne przewody w module. w was są takie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz określić bliżej, w którym module i czy są to przewody elektryczne?

Czarne, miękkie przewody, to mogą być dwużyłowe w osłonie gumowej, biegnące od czterech czujników przy kołach. Po kolorach żył można dojść, który biegnie do którego koła. Ale moze widziałeś coś innego.

Edytowane przez woys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem przekaźniki i nadal nic... :/

a te kable to raczej normalne- coś mi się źle wydawało..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności