Skocz do zawartości
walus501

Napiecie zasilania ABS - błąd

Rekomendowane odpowiedzi

A spróbuj odłączyć wszystkie czujniki przy kołach i wtedy się połącz ze sterownikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już idę zobaczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym zaczynał od podmienienia sterownika - inaczej nie bedziesz wiedział czy sam sterownik jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chyba jedynie sam sterownik zostało podmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukałem. nie mam od kogo jak narazie...;/

da sie jakims domowym sposobem podłaczyć abs pod vaga??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie powinno się dać podpiąć bezpośrednio pod sterownik - ale to by pomogło tylko jeśli masz coś nie tak z kabelkiem od komunikacji idącym z tyłu do przodu co jest mało prawdopodobne ale możliwe.

a mianowicie - szaro biały kabelek na pinie 42 idzie do złącza diagnostycznego.

i teraz - musiałbyś (najlepiej kabelkiem uniwersalnym) podpiąć się vagiem bezpośrednio tam z linią danych a zasilanie i masę podpiąć np z zapalniczki albo też z pod ABS

+ kabel czarno żółty pin 53

- np brązowo czarny pin 1

nie wiem czy potrzebny jest do połączenia z ABS kabelek żółty w złączu ale można by go podciągnąć od złącza (przedłużyć pin)

co prawda nie próbowałem tego i niech ktoś mnie poprawi jak się mylę ale powinno pójść jeśli sterownik jest ok.

Ostatnio szukałem trochę w temacie połączeń złącza diagnostycznego i wydaje mi się że powinno pójść. Te szaro białe kable to DLC z poszczególnych modułów i łączą się one w jednej kostce nad bezpiecznikami by pójść do złącza diagnostycznego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niechce zakładacnowego tematu a neznalazłem nic takiego na forum.

No wiec.... u mnie ABS czasem działa a czasem niedziała, kontrolka sie czasem swieci a czasem nie. I jest jeden główny problem..... podpinam KTSa, podpinam ST6000, standardowego vaga i nic - niechce sie połaczyc.

Czy poprostu komp mógł paść?? zaraz posprawdzam plusy i masy i przekazniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaraz posprawdzam plusy i masy i przekazniki

i złączkę OBD, czy tam się coś nie wysunęło albo urwało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko inne sie komunikuje z vagiem.

ecu, airbagi, skrzynia itp. tylko ABS ma focha :636:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba z tej samej przyczyny co i u mnie- za słaby interfejs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam rozumiec ze posiadam lipne interfejsy diagnostyczne :eek:

st6000 - 20 000zł

KTS - 8 000 zl

VAG - 1800 zl :rolleyes:

 

moze zaczne najpiew od wymiany kompa od ABSu :583:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tym st600 to i u mnie się koleś nie mógł połączyć.

pojechałem do innego i jakimś innym i elegancko dział ;]

teraz mam za 50 zł tez wszystko inne smiga a abs nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie!

czy na tym kabelku czerwonym po lewej stronie (patrz zdj.) powinna byś ciagłośc miedzy + i - ?? mój miernik wykazał ciągłość miedzy tym kabelkiem a + i -

 

---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 11:54 ----------

 

http://images46.fotosik.pl/241/b4aea77429fd009d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa grube czerwone to powinno być zasilanie + , popatrz na schemat, i powinno wychodzić spod dwóch bezpieczników 30 A z panelu górnego tego za wszystkimi bezpiecznikami na grodzi przedniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokazało ci ciągłośc bo miernik tak ma że piszczy w takim przypadku - wsadz pomiędzy + i - akumulatora to też Ci za piszczy ... moze tylko też się wypalić przy okazji....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest chyba dobrze bo na schemacie ten czerwony sie łączy z masą...

ale dziwne ze one na raz maja taki przepust

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to blokada dyferencjału - obstawiał bym że raczej tego nie masz choć nie wiem w jakich autach było montowane...

 

czerwony to raczej zasilanie.. masy są brązowe w VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bym patrzył na zły schemat cały czas??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności