Danek75 Zgłoś #61 Napisano 13 Stycznia 2010 A spróbuj odłączyć wszystkie czujniki przy kołach i wtedy się połącz ze sterownikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #62 Napisano 13 Stycznia 2010 już idę zobaczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #63 Napisano 14 Stycznia 2010 nic nie dało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #64 Napisano 14 Stycznia 2010 ja bym zaczynał od podmienienia sterownika - inaczej nie bedziesz wiedział czy sam sterownik jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #65 Napisano 14 Stycznia 2010 No to chyba jedynie sam sterownik zostało podmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #66 Napisano 26 Stycznia 2010 szukałem. nie mam od kogo jak narazie...;/ da sie jakims domowym sposobem podłaczyć abs pod vaga?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #67 Napisano 26 Stycznia 2010 teoretycznie powinno się dać podpiąć bezpośrednio pod sterownik - ale to by pomogło tylko jeśli masz coś nie tak z kabelkiem od komunikacji idącym z tyłu do przodu co jest mało prawdopodobne ale możliwe. a mianowicie - szaro biały kabelek na pinie 42 idzie do złącza diagnostycznego. i teraz - musiałbyś (najlepiej kabelkiem uniwersalnym) podpiąć się vagiem bezpośrednio tam z linią danych a zasilanie i masę podpiąć np z zapalniczki albo też z pod ABS + kabel czarno żółty pin 53 - np brązowo czarny pin 1 nie wiem czy potrzebny jest do połączenia z ABS kabelek żółty w złączu ale można by go podciągnąć od złącza (przedłużyć pin) co prawda nie próbowałem tego i niech ktoś mnie poprawi jak się mylę ale powinno pójść jeśli sterownik jest ok. Ostatnio szukałem trochę w temacie połączeń złącza diagnostycznego i wydaje mi się że powinno pójść. Te szaro białe kable to DLC z poszczególnych modułów i łączą się one w jednej kostce nad bezpiecznikami by pójść do złącza diagnostycznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #68 Napisano 28 Stycznia 2010 niechce zakładacnowego tematu a neznalazłem nic takiego na forum. No wiec.... u mnie ABS czasem działa a czasem niedziała, kontrolka sie czasem swieci a czasem nie. I jest jeden główny problem..... podpinam KTSa, podpinam ST6000, standardowego vaga i nic - niechce sie połaczyc. Czy poprostu komp mógł paść?? zaraz posprawdzam plusy i masy i przekazniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #69 Napisano 28 Stycznia 2010 zaraz posprawdzam plusy i masy i przekazniki i złączkę OBD, czy tam się coś nie wysunęło albo urwało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #70 Napisano 28 Stycznia 2010 wszystko inne sie komunikuje z vagiem. ecu, airbagi, skrzynia itp. tylko ABS ma focha :636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #71 Napisano 28 Stycznia 2010 chyba z tej samej przyczyny co i u mnie- za słaby interfejs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #72 Napisano 28 Stycznia 2010 mam rozumiec ze posiadam lipne interfejsy diagnostyczne st6000 - 20 000zł KTS - 8 000 zl VAG - 1800 zl moze zaczne najpiew od wymiany kompa od ABSu :583: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #73 Napisano 28 Stycznia 2010 tym st600 to i u mnie się koleś nie mógł połączyć. pojechałem do innego i jakimś innym i elegancko dział ;] teraz mam za 50 zł tez wszystko inne smiga a abs nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #74 Napisano 6 Lutego 2010 Panowie! czy na tym kabelku czerwonym po lewej stronie (patrz zdj.) powinna byś ciagłośc miedzy + i - ?? mój miernik wykazał ciągłość miedzy tym kabelkiem a + i - ---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 11:54 ---------- http://images46.fotosik.pl/241/b4aea77429fd009d.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #75 Napisano 7 Lutego 2010 Dwa grube czerwone to powinno być zasilanie + , popatrz na schemat, i powinno wychodzić spod dwóch bezpieczników 30 A z panelu górnego tego za wszystkimi bezpiecznikami na grodzi przedniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #76 Napisano 7 Lutego 2010 pokazało ci ciągłośc bo miernik tak ma że piszczy w takim przypadku - wsadz pomiędzy + i - akumulatora to też Ci za piszczy ... moze tylko też się wypalić przy okazji.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #77 Napisano 7 Lutego 2010 jest chyba dobrze bo na schemacie ten czerwony sie łączy z masą... ale dziwne ze one na raz maja taki przepust Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #78 Napisano 8 Lutego 2010 http://images50.fotosik.pl/244/ddc3d0d92a9e5f46.jpg gdzie mogę znaleźć numer 5 i jak to może wyglądać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #79 Napisano 8 Lutego 2010 to blokada dyferencjału - obstawiał bym że raczej tego nie masz choć nie wiem w jakich autach było montowane... czerwony to raczej zasilanie.. masy są brązowe w VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #80 Napisano 8 Lutego 2010 To bym patrzył na zły schemat cały czas?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach