Skocz do zawartości
Rafal VW

Wyciek oleju z bagnetu

Rekomendowane odpowiedzi

jacku ale on nie pisze ze mu wywala przez bagnet olej
Odpowiedziałem założycielowi tematu. :P
a przez wlew?
Może lekko chlapać ze względu że pod wlewem umieszczony jest wałek rozrządu i zawory. Tam wszystko pracuje i może niewielkie ilości wychlapywać jeśli nie ma zabezpieczenia pod pokrywą rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpowiedziałem założycielowi tematu. :pMoże lekko chlapać ze względu że pod wlewem umieszczony jest wałek rozrządu i zawory. Tam wszystko pracuje i może niewielkie ilości wychlapywać jeśli nie ma zabezpieczenia pod pokrywą rozrządu.

bo u mnie właśnie trochę chlapie i jak kupowałem samochód rok temu to pojechałem z kumplem co ma 1.9TDI ale ten silnik 110konny na pompie rotacyjnej i on pierwsze co zrobił to odkrecił ten korek podczas pracy silnika i pow ze by go nie brał bo tak nie powinno byc i ze u niego tego nie ma, oczywiście nie posłuchałem go, popczytałem i popytałem troche i wyszło ze jest tak jak mowisz i jestem zadowolony, oleju nie bierze nic, a u Ciebie Jacku chlapie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olej nie pachnie benzyna ?

Pomijając fakt posiadania przez kolegę diesla. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a u Ciebie Jacku chlapie?
Na zimnym nie chlapie , na ciepłym jak rozgrzeje się silnik i złapie ciśnienie pod korkiem wlewu oleju pokazują się kropki. Silnik od wymiany do wymiany bierze setkę ale przy jeździe w zakresie 100 - 180 km/h (te 170 kucy cały czas kusi :D ) ma prawo łyknąć. Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, miałem to samo 2 dni temu, wymieniłem olej, zalałem nowy, odpalam silnik aby filtr oleju pobrał olej a tu siwo za mną. Okazało się że 4 litry oleju to za dużo dla niego, wiec rurką przez bagnet odsysałem ustami olej, troche to trwało bo mały porcjami ale juz jest ok. niby 300ml za duzo a jednak gdzies ten olej poleciał nie tam gdzie trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jak ja wymieniam sobie to po pierwsze się nie śpieszę. Czekam dość długo, aż olej ścieknie, w tym czasie wymieniam sobie filtry. Filtr oleju napełniam/nasączam olejem, by zminimalizować skutki suchego startu silnika. Następnie zalewam część oleju, patrząc na miarkę butli ile wlałem. Odczekuje czas potrzebny na spłynięcie oleju do miski, sprawdzam poziom i dolewam to takiego jaki ma być. Wszystko trochę trwa, ale mam pewność, że zrobiłem wszystko tak jak ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co zrobić jak mam wyciek z tej rurki od miarki ?? chodzi mi na tym łączeniu jak ta złota rurka łączy się z silnikiem mam tam mokro od oleju, jest tam jakaś uszczelka czy co ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodzi mi na tym łączeniu jak ta złota rurka łączy się z silnikiem mam tam mokro od oleju, jest tam jakaś uszczelka czy co ??

 

Nie ma uszczelki, rurka plastikowa nachodzi na wcisk (zatrzask) na metalową rurkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czyli co mam nie tak ??ze mi sie tam poci muszę cały bagnet z rurka wymienić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To czyli co mam nie tak ??ze mi sie tam poci muszę cały bagnet z rurka wymienić ??

Posmarować czarną metalową rurkę z silnika delikatnie silikonem i na to nasadzić rurkę plastikową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam znowu problem że cieknie mi tam przy misce olejowej próbowałem wyjąć to rurkę od bagnetu ale zchodzi tylko góra a samej rurki nie moge zdjąć za nic w świecie próbowałem już wszystkim . Ma może ktoś sposób na jej wyjęcie . /????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma opcji aby zdrowy silnik walił przez rurkę bagnetu. Co do przelania oleju w aucie radziłbym nadmiar odciągnąć gdyż nie jest to zdrowe dla silnika.
inteligencja na poziomie przedszkolaka a się
wypowiada no nie.dokładnie- nie ma takiej opcji - to samo przez wlew oleju:zeco:zeco

 

 

a czemu nikt nie wpadł na to że to jest koniec pierścionków?? ludzie, otrząśnijcie się. nie szczelna komora spalania powoduje pchanie ciśnienia w dolną część silnika czyli po prostu do miski olejowej gdzie nadzwyczajnie chlupie olej i jako że ciśnienie tam wszystko rozpiera to i olej wygania. czy to aż takie trudne do zrozumienia??? na logikę samą wziąć to już jest rozwiązanie a co dopiero mówić okiem mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeżę trochę temat. W sumie nie namierzyłem jeszcze wycieku, ale podejrzewam właśnie, że przez rurkę z bagnetu. Pytanie do Was takie - czy na bagnecie (w górnej części, tej plastikowej) powinien być jakiś oring? Ponieważ nie czuje żadnego oporu przy wyciąganiu bagnetu, a uważam, że jednak powinien tam siedzieć w miarę solidnie. Passat b5 97r. silnik 1.8.

 

Mój bagnet mniej więcej wygląda jak ten z aukcji:

http://moto.allegro.pl/passat-b5-1-8-miarka-bagnet-oleju-i1317847719.html

 

Tylko tam nie widzę żadnego oringu... Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i niema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem. A teraz kwestia tego jak solidnie powinien siedzieć w rurce? Aktualnie to opór jest zerowy przy wkładaniu i wyciąganiu. Na nierównościach to on może nawet podskakiwać... Tak być powinno?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem. A teraz kwestia tego jak solidnie powinien siedzieć w rurce? Aktualnie to opór jest zerowy przy wkładaniu i wyciąganiu. Na nierównościach to on może nawet podskakiwać... Tak być powinno?

Raczej nie ;) W starszych VW na bank o-ring był na bagnetach, a w B5 nawet się nie przyglądałem, ale chyba jest ze stożka i w ten sposób sztywno tam siedzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem z wyrzucaniem oleju przez bagnet w passacie 1,9 TDI,mianowicie przy zapalonym silniku po wyciagnieciu bagnetu pluje olejem,objaw ustepuje kiedy odkrece korek wlewu oleju z kąd dmucha powietrzem powietrzem.Domyslam sie ze jest to nadmiar powietrza znajdujacego sie wewnatrz. Jakie moga byc tego przyczyny....moze byc to odma????? czy cos innego????Ma ktos moze jakas wiedze na ten temat.Z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie przy nagrzanym silniku leekko kopci z bagnetu.czy to sa przedmuchy watpie.zrobcie taki numer.przy zapalonym,nagrzanym silniku wyciagnijcie bagnet.po czym lekko dodajcie gazu,zobaczycie jak opary sa wciagane!!!!!!!gdyby to byly przedmuchy oparow wydobywaloby sie wiecej.po wzrostem predkosci obrotowej silnika.poprawcie jak zle mysle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
silniku po wyciagnieciu bagnetu pluje olejem,objaw ustepuje kiedy odkrece korek wlewu oleju z kąd dmucha powietrzem powietrzem

 

to wskazuje na odmę (brak drożności bądź słaba drożność)

 

 

mnie przy nagrzanym silniku leekko kopci z bagnetu.czy to sa przedmuchy watpie.zrobcie taki numer.przy zapalonym,nagrzanym silniku wyciagnijcie bagnet.po czym lekko dodajcie gazu,zobaczycie jak opary sa wciagane!!!!!!!gdyby to byly przedmuchy oparow wydobywaloby sie wiecej.po wzrostem predkosci obrotowej silnika.poprawcie jak zle mysle

 

dobrze myślisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli kolgo kserkses tttm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności