J@ceq Zgłoś #21 Napisano 27 Kwietnia 2010 jacku ale on nie pisze ze mu wywala przez bagnet olejOdpowiedziałem założycielowi tematu. a przez wlew?Może lekko chlapać ze względu że pod wlewem umieszczony jest wałek rozrządu i zawory. Tam wszystko pracuje i może niewielkie ilości wychlapywać jeśli nie ma zabezpieczenia pod pokrywą rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #22 Napisano 27 Kwietnia 2010 Odpowiedziałem założycielowi tematu. :pMoże lekko chlapać ze względu że pod wlewem umieszczony jest wałek rozrządu i zawory. Tam wszystko pracuje i może niewielkie ilości wychlapywać jeśli nie ma zabezpieczenia pod pokrywą rozrządu. bo u mnie właśnie trochę chlapie i jak kupowałem samochód rok temu to pojechałem z kumplem co ma 1.9TDI ale ten silnik 110konny na pompie rotacyjnej i on pierwsze co zrobił to odkrecił ten korek podczas pracy silnika i pow ze by go nie brał bo tak nie powinno byc i ze u niego tego nie ma, oczywiście nie posłuchałem go, popczytałem i popytałem troche i wyszło ze jest tak jak mowisz i jestem zadowolony, oleju nie bierze nic, a u Ciebie Jacku chlapie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #23 Napisano 27 Kwietnia 2010 olej nie pachnie benzyna ? Pomijając fakt posiadania przez kolegę diesla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #24 Napisano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) a u Ciebie Jacku chlapie?Na zimnym nie chlapie , na ciepłym jak rozgrzeje się silnik i złapie ciśnienie pod korkiem wlewu oleju pokazują się kropki. Silnik od wymiany do wymiany bierze setkę ale przy jeździe w zakresie 100 - 180 km/h (te 170 kucy cały czas kusi ) ma prawo łyknąć. Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
termin Zgłoś #25 Napisano 30 Kwietnia 2010 hehe, miałem to samo 2 dni temu, wymieniłem olej, zalałem nowy, odpalam silnik aby filtr oleju pobrał olej a tu siwo za mną. Okazało się że 4 litry oleju to za dużo dla niego, wiec rurką przez bagnet odsysałem ustami olej, troche to trwało bo mały porcjami ale juz jest ok. niby 300ml za duzo a jednak gdzies ten olej poleciał nie tam gdzie trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #26 Napisano 30 Kwietnia 2010 Dlatego jak ja wymieniam sobie to po pierwsze się nie śpieszę. Czekam dość długo, aż olej ścieknie, w tym czasie wymieniam sobie filtry. Filtr oleju napełniam/nasączam olejem, by zminimalizować skutki suchego startu silnika. Następnie zalewam część oleju, patrząc na miarkę butli ile wlałem. Odczekuje czas potrzebny na spłynięcie oleju do miski, sprawdzam poziom i dolewam to takiego jaki ma być. Wszystko trochę trwa, ale mam pewność, że zrobiłem wszystko tak jak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #27 Napisano 24 Maja 2010 A co zrobić jak mam wyciek z tej rurki od miarki ?? chodzi mi na tym łączeniu jak ta złota rurka łączy się z silnikiem mam tam mokro od oleju, jest tam jakaś uszczelka czy co ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #28 Napisano 24 Maja 2010 chodzi mi na tym łączeniu jak ta złota rurka łączy się z silnikiem mam tam mokro od oleju, jest tam jakaś uszczelka czy co ?? Nie ma uszczelki, rurka plastikowa nachodzi na wcisk (zatrzask) na metalową rurkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #29 Napisano 24 Maja 2010 To czyli co mam nie tak ??ze mi sie tam poci muszę cały bagnet z rurka wymienić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #30 Napisano 24 Maja 2010 To czyli co mam nie tak ??ze mi sie tam poci muszę cały bagnet z rurka wymienić ?? Posmarować czarną metalową rurkę z silnika delikatnie silikonem i na to nasadzić rurkę plastikową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #31 Napisano 13 Czerwca 2010 witam ja mam znowu problem że cieknie mi tam przy misce olejowej próbowałem wyjąć to rurkę od bagnetu ale zchodzi tylko góra a samej rurki nie moge zdjąć za nic w świecie próbowałem już wszystkim . Ma może ktoś sposób na jej wyjęcie . /???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
royal90 Zgłoś #32 Napisano 15 Czerwca 2010 Nie ma opcji aby zdrowy silnik walił przez rurkę bagnetu. Co do przelania oleju w aucie radziłbym nadmiar odciągnąć gdyż nie jest to zdrowe dla silnika. inteligencja na poziomie przedszkolaka a się wypowiada no nie.dokładnie- nie ma takiej opcji - to samo przez wlew oleju:zeco:zeco a czemu nikt nie wpadł na to że to jest koniec pierścionków?? ludzie, otrząśnijcie się. nie szczelna komora spalania powoduje pchanie ciśnienia w dolną część silnika czyli po prostu do miski olejowej gdzie nadzwyczajnie chlupie olej i jako że ciśnienie tam wszystko rozpiera to i olej wygania. czy to aż takie trudne do zrozumienia??? na logikę samą wziąć to już jest rozwiązanie a co dopiero mówić okiem mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokot Zgłoś #33 Napisano 7 Grudnia 2010 Panowie odświeżę trochę temat. W sumie nie namierzyłem jeszcze wycieku, ale podejrzewam właśnie, że przez rurkę z bagnetu. Pytanie do Was takie - czy na bagnecie (w górnej części, tej plastikowej) powinien być jakiś oring? Ponieważ nie czuje żadnego oporu przy wyciąganiu bagnetu, a uważam, że jednak powinien tam siedzieć w miarę solidnie. Passat b5 97r. silnik 1.8. Mój bagnet mniej więcej wygląda jak ten z aukcji: http://moto.allegro.pl/passat-b5-1-8-miarka-bagnet-oleju-i1317847719.html Tylko tam nie widzę żadnego oringu... Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #34 Napisano 7 Grudnia 2010 i niema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokot Zgłoś #35 Napisano 8 Grudnia 2010 Ok, rozumiem. A teraz kwestia tego jak solidnie powinien siedzieć w rurce? Aktualnie to opór jest zerowy przy wkładaniu i wyciąganiu. Na nierównościach to on może nawet podskakiwać... Tak być powinno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek87 Zgłoś #36 Napisano 8 Grudnia 2010 Ok, rozumiem. A teraz kwestia tego jak solidnie powinien siedzieć w rurce? Aktualnie to opór jest zerowy przy wkładaniu i wyciąganiu. Na nierównościach to on może nawet podskakiwać... Tak być powinno? Raczej nie W starszych VW na bank o-ring był na bagnetach, a w B5 nawet się nie przyglądałem, ale chyba jest ze stożka i w ten sposób sztywno tam siedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek batek Zgłoś #37 Napisano 1 Maja 2012 mam podobny problem z wyrzucaniem oleju przez bagnet w passacie 1,9 TDI,mianowicie przy zapalonym silniku po wyciagnieciu bagnetu pluje olejem,objaw ustepuje kiedy odkrece korek wlewu oleju z kąd dmucha powietrzem powietrzem.Domyslam sie ze jest to nadmiar powietrza znajdujacego sie wewnatrz. Jakie moga byc tego przyczyny....moze byc to odma????? czy cos innego????Ma ktos moze jakas wiedze na ten temat.Z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #38 Napisano 2 Maja 2012 mnie przy nagrzanym silniku leekko kopci z bagnetu.czy to sa przedmuchy watpie.zrobcie taki numer.przy zapalonym,nagrzanym silniku wyciagnijcie bagnet.po czym lekko dodajcie gazu,zobaczycie jak opary sa wciagane!!!!!!!gdyby to byly przedmuchy oparow wydobywaloby sie wiecej.po wzrostem predkosci obrotowej silnika.poprawcie jak zle mysle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #39 Napisano 2 Maja 2012 silniku po wyciagnieciu bagnetu pluje olejem,objaw ustepuje kiedy odkrece korek wlewu oleju z kąd dmucha powietrzem powietrzem to wskazuje na odmę (brak drożności bądź słaba drożność) mnie przy nagrzanym silniku leekko kopci z bagnetu.czy to sa przedmuchy watpie.zrobcie taki numer.przy zapalonym,nagrzanym silniku wyciagnijcie bagnet.po czym lekko dodajcie gazu,zobaczycie jak opary sa wciagane!!!!!!!gdyby to byly przedmuchy oparow wydobywaloby sie wiecej.po wzrostem predkosci obrotowej silnika.poprawcie jak zle mysle dobrze myślisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #40 Napisano 2 Maja 2012 czyli kolgo kserkses tttm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach