SNEYK Zgłoś #21 Napisano 14 Grudnia 2009 Koledzy po wymianie świec było chwilę spokoju tzn 2-3 dni teraz ponownie szarpie zaraz po odpaleniu. Juz nie mam planu gdzie szukac rozwiązania. Vga nie wykazuje błędów. Co jeszcze można zmienic, naprawic itd ???? Kolego ja mam to samo , jak temp. spadnie poniżej zera też mi szarpie parę sekund i pierwsze odpalanie jest cięższe , potem już idealnie . Przyzwyczaiłem się już i mam to gdzieś , wspomnę tylko że świeczki , filtry ,olej , czujnik temp. cieczy wymienione i nie ma poprawy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #22 Napisano 14 Grudnia 2009 (edytowane) Przyczyn może być wiele, nie wiadomo co się działo wcześniej z samochodem .Jak wyglądają korekty wtrysków na vag-u? Można by wyklóczyć wine modyfikacji i wgrać mu oryginalny soft na próbe , miałem dwa takie przypadki że auto ciężko paliło po czipsie po wymianie na sprawdzony program przeszło ,ale szarpania nie było. Pompki były nowe czy używane, kto je zakładał?????? Edytowane 14 Grudnia 2009 przez misiek 528 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #23 Napisano 14 Grudnia 2009 Przyczyna jest tylko jedna pompowtryski,wyjąc posprawdzać uszczelnienia jeżeli to nie da efektu to szukać używek bądź regeneracja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #24 Napisano 15 Grudnia 2009 Przyczyna jest tylko jedna pompowtryski,wyjąc posprawdzać uszczelnienia jeżeli to nie da efektu to szukać używek bądź regeneracja. No nie koniecznie , bo ja mam nówki pompowtryski , głowica jest zplanowana, nowe uszczelnienia , dotarte zawory jednym słowem wszystko zrobione ( była walnięta uszczelka pod głowicą ) , do tego wgrana mapa pod te pompki . Dzisiaj zauważyłem, że jak podgrzeje świece dwa razy , to zapala normalnie bez szarpań . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #25 Napisano 15 Grudnia 2009 Dzisiaj zauważyłem, że jak podgrzeje świece dwa razy Klego to może przekaźnik świec (o ile takowy istnieje) ma przypalone styki i tracisz troszkę prądu na nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #26 Napisano 15 Grudnia 2009 Koledzy pompki były założeone używane z tego co mi mówił poprzedni wlaściciel. Mam pytanie czy moża sprawdzić stan pompek bez ich wyciągania czy Vga moża dokłądnie sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batsap Zgłoś #27 Napisano 16 Grudnia 2009 Mozesz sprawdzić bez wyciągania, wystarczy podpiąć VAG i sprawdzić korekty dawek w bloku 013 i bipy w bloku 023-te wartości dają odpowiedź na temat kondycji twoich pompek. Najlepiej zrobić logi wg. instrukcji opisanej na forum i wrzucić do oceny dla osób w tym temacie mądrzejszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #28 Napisano 16 Grudnia 2009 dzisiaj odpiąłem kostke od czujnika temperatury, i w dalszym ciągu sytuacja jest taka sama. Zrobie logi i dodam do oceny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bziup Zgłoś #29 Napisano 25 Grudnia 2009 Rosek11 jakieś ruchy w temacie?? Udało się cokolwiek zrobić? Mam taki sam problem jak Ty i nie można znaleźć przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfik Zgłoś #30 Napisano 25 Grudnia 2009 u mnie jest tak samo - pojawiło się niby zeszłej zimy, albo zeszłej zimy zacząłem zwracać na to uwagę ... przy dużych mrozach ... też wymieniłem wtedy świece, filtr paliwa oraz czujnik temperatury, chociaż szwankował tylko obwód podający wartości na deskę ... i nic to specjalnie nie dało, mój akumulator jest nadal wraz z samochodem od nowości więc ponad 8 lat i może on jest przyczyną ... mam drobną nieszczelność układu podciśnienia ale to między serwem a pompą gdzieś - będę szukał i wymieniał przewody na wiosnę ... ale jak pisałem w innym wątku zmierzyłem korekcje i zapodałem STP do czyszczenia wtrysków i jest lepiej ... gdzieś na forum jest wątek o passku c6 170 ps co stracił moc i zaczął klekotać i nierówno palić po paru tkm przebiegu i okazało się że czyszczenie pompowtrysków maszyną ultradźwiękową dało znakomity efekt ... paliwo było z markowych stacji więc pozostaje pytanie czy komuś poniżej -10 C nie telepie i od razu motorek pracuje płynnie i równiutko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #31 Napisano 25 Grudnia 2009 nie działałem w temacie do tej pory nic,bo jak to święta, ale swego czasy przy obecnych temp czyli około 5 stopni to szarpał, teraz już jest dobrze. Natomiast przy temp -20 to szarpał. Juz rozkładam ręce ... W Nowym Roku cos bede dalej szykał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bziup Zgłoś #32 Napisano 25 Grudnia 2009 ja robiłem logi, zamieszczałem je na forum http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67356 i już powoli się poddaje.. Podobno mam błędy w bloku 018 ale ja sam nie wiem o co chodzi. Ja nie wymieniałem tylko czujnika g2 bo on nie ma wpływu na odpalanie samochodu a tak to wszystko.. Auto mam z Włoch może tam były jakieś inne ustawnienia strerownika:confused: albo to może już wina przebiegu 390tkm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #33 Napisano 26 Grudnia 2009 Koledzy ja miałem to samo w swoim pasku tylko, że w AFN-ie(jeszcze model na wtryskach). Najpierw obstawili pompę... Pompiarz tez stwierdzi, że już słaba. Swoją sprzedałem na allegro jako uszkodzoną i kupiłem regenerowana. Dalej to samo... Kasa wydana w błoto... a po kilku dniach dzwoni klient który kupił pompę i dziękuje mi bo wsadził ją do swojego passka i chodzi mu silniczek jak ta lala!!! ,,No to jak nie pompa to wtryski" kupiłem drugie które przed kupnem sprawdziłem u pompiarza - igiełki!!! Wsadziłem, dalej to samo... Poprosiłem kolege który miał identycznego passata - przełożylismy wtryski. Jego silnik dalej chodził bez zarzutu a mój się telepał. W końcu jeden mechanik poradził mi żebym odkręcał rurki do poszczególnych wtrysków jak się zacznie telepać i wtedy chociaż będzie wiadomo który cylinder. No i miał racje - odkrecenie rurki od pierwszego wtryskiwacza wpływało ni jak na parce silnika. Dalej telepotal się tak samo. odkręcenie rurki od innych wtryskiwaczy powodowało większe telepotanie silnika. Żąglowanie wtryskami nic nie dawało - dalej działo się to na pierwszym cylindrze. Diagnozy były dwie: - uszkodzony popychacz który napełnia się za długo i nie otwiera poprostu zaworu, dlatego silnik się telepocze, - przycinający się zawór Popychacze wymienione i dalej to samo... Także albo była walnięta głowica, albo przycinał się zawór. W związku z bezsilnoscia sprzedałem samochód handlarzowi i niech sobie radzi Ja miałem dość tego!!! Co do VAG-a to nie można mu zbytnio ufać w tym przypadku. U kolegi wtryski na VAG-u w bloku 13 były cacy. Po przekładce do mnie podczas telepotania VAG pokazywał bardzo dziwne wskazania - na trzech cylindrach np około 0,5 na na tym jednym -3. Także VAG nie zawsze prawdę powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #34 Napisano 26 Grudnia 2009 Ja mam takie pytanie,gdzie w benzyniaku 1,8 T znajduje się czujnik temperatury paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LORD SIDIUS Zgłoś #35 Napisano 27 Grudnia 2009 Załaduj do autka lepsze paliwko ostatnio też tak miałem. Myślałem że to świece a gdy zatankowałem w Niemczech diselka silniczek pracuje jak nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bziup Zgłoś #36 Napisano 27 Grudnia 2009 Załaduj do autka lepsze paliwko ostatnio też tak miałem. Myślałem że to świece a gdy zatankowałem w Niemczech diselka silniczek pracuje jak nowy ja tankuję tylko na shelu, problem mam odkąd auto kupiłem i wystepuję tylko w temperaturze od +5 st w dół.. Stosowałem już preparaty STP i nic nie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LORD SIDIUS Zgłoś #37 Napisano 27 Grudnia 2009 Też zalewam V-Power. Shell ma tę wadę że poniżej 5 stopni czasami są problemy (Polskie paliwo) za granicą zdecydowanie jest lepsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #38 Napisano 27 Grudnia 2009 Ja mam takie pytanie,gdzie w benzyniaku 1,8 T znajduje się czujnik temperatury paliwa? szczelam ,że pewnie w baku lub w pompie paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek3251 Zgłoś #39 Napisano 27 Grudnia 2009 ja stawiam na pompę wtryskową która sie kończy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #40 Napisano 31 Grudnia 2009 (edytowane) Koledzy z szarpaniem ciąg dalszy ... Przed ostatnie dnie gdy temp na zewnątrz było w nocy ponad 10 stopni to rano przy odpaleniu szarpanie było większe i dłuższe. Dodam ze przy temp około 0 to szarpanie jest znikome. Może ktoś ma pomysł, gdzie jest przyczyna tego że im niższa temp tym większe szarpanie. Edytowane 5 Stycznia 2010 przez rosek11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach