LORD SIDIUS
-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O LORD SIDIUS
- Urodziny 02.09.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kamienna Góra
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2004
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
2004 passat b5fl AWX sprężynka zacisku proszę o numerek i ewentualnie screen z etki
-
Przy xenonkach jest tak że powinno się je zapalać dopiero po odpaleniu silnika, ponieważ xenony pobierają bardzo dużo prądu. I w przypadku gdy czasami xenon nie zaskoczy oznacza że akumulator troszke niedomaga a dopiero po doładowaniu przez alternator jest odpowiednie napięcie i sterownik w przetwornicy zaskoczy. Dlatego w tym przypadku po ponownym odpaleniu ksenonek działa i później nie ma już problemu.
-
W warsztacie używam płyn FEDOX na rdzę jest naprawdę dobry rozpuszcza rdzę (uwaga niszczy elementy gumowe i z tworzywa za lakier też sie bierze) do odkręcenia odpowietrznika potrzebny również dobry klucz i szczoteczka i idzie jak po maśle. Po wykceniu warto wymienić odpowietrznik na nowy 10 zł/szt.
-
wymiana przepustnicy z manual na elektryczną
LORD SIDIUS odpowiedział romeo9999 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Skrzynia nie podejdzie z 1,6 do 1,8 musisz zrozumieć że w 1,8 skrzynia ma inne przełożenia -
Jeżeli sprawdziłeś akumulator , kable, alternator i wszystko gra a airbag sie dalej świeci i nie możesz usunąc błędu Vagiem to pozostaje wymina softu w autku. Często się zdarza że przyczyną takiej awarii jest sensor przyspieszenia bocznego odpalający poduszki boczne. Warto to też sprawdzić. Udanych łowów na zlokalizowanie usterki.
-
No jeżeli olej jest w układzie wydechowym to plecionka bedzie mokra od dołu nie od góry. Przecieka i olej pod wpływem drgań wali po bokach. Co do regeneracji turbo to jeżeli masz zapłacić 1500zł to lepiej zastanów sie nad kupnem uzywki lub nowej. Warto tez sprawdzić nieszczelność pomiędzy turbosprężarką i kolektorem ssącym oraz niedrożność rury odprowadzającej olej z turbosprężarki. Powodzenia i wytrwałości przy usuwaniu usterki.
-
Logi kochany wrzuć zobaczymy (może turbinka może jakiś zaworek albo filterek)
-
[3BG] Wkład postojówek - fachowa nazwa
LORD SIDIUS odpowiedział WLK → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, wtyczki którą szukasz to oprawka żarówki pozycyjnej wsuwanej na moim warsztatowym sklepie wtyczka + 15 cm kabelka kosztuje 31 zł. Różnicy w postojówkach między lampą xenon a normalną nie ma ta sama żarówka i oprawka żarówki (Żarówka W5W) -
Raz wymieniałem, cała rurka składa się z 3 elementów to co pokazałeś na zdjeciu bylo elementem końcowym wymienia się dość łatwo trzeba tylko mieć jakieś szczypce bo mało miejsca i uważać żeby nie ukruszyć. Musisz mocno szarpnąć i wyjdzie.
-
Świeci się kontrolka poduszki powietrznej po odłączeniu akumulatora
LORD SIDIUS odpowiedział mko → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Już gdzieś o tym pisałem, tylko wykasowanie błędu pomoże zrobiło się tak ponieważ było zbyt małe napięcie na poduszkę a wyłapywane jest to jako usterka. Jeżeli kasowanie błędu nie pomoże to się zepsuło -
Też mam te same śruby do felg aluminiowych i stalowych. Wymiar 14x1,5x28 twardość stali 10,9, zakupione w ASO i o ile pamiętam za 20szt w bardzo dobrym stanie chcieli 80 zł wystarczyło na szczotce drucianej przeczyścić i błyszczały sie jak psu jajka ( UWAGA na śruby o twardości 5,8) tez takie spotkałem. A do alufelg proponuję oddać śruby do galwanizacji są wtedy jak nowe
-
Wczoraj wracałem z Monachium do domku na baku przejechałem 1140 km tempomat 100km/h zużycie ok 5,5 litra na 100 Km
-
W Berlinie w ASO numer katalogowy ten sam jak wyżej za 8 Euro do malowania
-
Świeca jak padła mogła spowodować spalenie bo wtedy na listwe idzie inne natężenie, ale raczej wina leży po stronie kabli musisz sprawdzić czy gdzieś nie masz przebicia najlepiej elektryk niech sprawdzi obwód między świecami ( sprawdzi rezystancje). Żeby sprawdzić trzeba mieć dobry amperomierz i omomierz.
-
Teraz wszystko jasne spalił się 25A bezpiecznik który odpowiada na przepięcia miałeś zwarcie. Jeżeli po wymianie nie przepala się to znaczy że jest ok. Prawdopodobnie wilgoć albo zaśniedziałe styki. (warto zobaczyć czy są błędy) i amperomierzem sprawdzić jaki prąd wali przez bezpiecznik.