Skocz do zawartości

wolfik

  • Liczba zawartości

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wolfik

  • Urodziny 09.11.1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja z wielką niechęcią wymieniłem ponownie filtr paliwa - wkręcany z podgrzewaczem. Znowu cieknie hehe jak ostatnio. Zamówiłem w ASO 2 te oringi na zaś po 6 zł są. Pytanie : czy ten oring przychodzi jak na rysunku wybuchowym tzn. pod sam łeb śruby imbusowej czy gdzieś między te dwie części podgrzewacza ? - odpowiedź : jest tam specjalne żłobienie na śrubie drążonej. Jak napisałem tak zrobiłem - zakupiłem dwa ori ori za 10,04 zł ... Mój stary był cały więc się zmartwiłem na początku. Okazało się jednak, że po latach zrobił się luźny miał większą średnicę wewnętrzną niż nowy. Po założeniu nowego filterek suchutki :-). Polecam zaopatrzyć się w 1-2 sztuki w ASO i problem z głowy.
  2. sprzęgiełko to mam ... prawie nowka 20 tkm ori i klucz też do zmiany mam bo sam wymieniałem - gdybym wiedział, że to podchodzi to bym się nie zastanawiał nawet minuty ... dzieki za info
  3. no ja mam to samo z lauberem ... może zwalona partia była ... musze oddać do reklamacji ... myślałem, że sam popatrzę ale jest plomba naklejka na klapce plastikowej pod którą jest regulator napięcia ... mam wymontowany oryginał to myślałem, że podmienię ale powiedzą potem, że to ja zepsułem ... na ori ni ebyło plomb żadnych bo regulator sam wymieniałem ...
  4. tak tak wiem co to A a co Ah ... trochę fizyki się liznęło ... zjadłem "h" ("ah") to nie wiem co to jest - głupi żart chodziło mi oczywiście o pojemność Ah A- generalnie natężenie prądu - nie pamięam jaki maksymalny prąd rozruchowy i wg jakiej normy ... - mało istotne Jak pisałem 8h x 6A = (teoretycznie) 48Ah czyli 50% pojemności powinienem był naładować - niech będzie mniej nawet 40% to czy kontrolka powinna się świecić 1-2 minuty po starcie i czy jest to sprawa rozładowanego aku czy może coś z nowym alternatorem nie tak już an starcie? Aku pokazuje tą swoją zielona banieczkę czyli teoretycznie jest naładowany - gęstość elektrolitu w normie.
  5. Witam. Przeczytałem już sporo postów ... kilka opisywało podobny objaw, ale nie było odpowiedzi. Padł mi po 250 kkm alternator VALEO. Specjaliści stwierdzili wirnik, łożyska i inne - możliwe. Sprzęgiełko i regulator wymieniałem sobie wcześniej. Wymienili mi na nowy (regenerowany) z 24 miesięczną gwarancją. Po dłuższym postoju świeci się kontrolka ładowania - trwa to kilka minut (1-2) i gaśnie. Po krótszych postojach objaw nie występuje. Co może być przyczyną świecenia po starcie ? (naładowałem aku prostownikiem 8h x 6 A = 48 Ah, aku mam Centre future 95A)
  6. Ta uszczelka pomiędzy 13 i 14 to jakaś płaska czy oring ? Ciekawe czy miedziana by dała radę ? Bo mi znowu też zaczęło podciekać ... hm może lepiej sobie wytoczyć na tokarce z teflonu ... ?
  7. nie ... powinien odpowiadać bez podłączania ...
  8. Witam Mam interfejs viaken kkl usb z 2007 roku ... Padł mi około rok temu laptop z win xp - wszystko na nim działało prawidłowo. Teraz mam laptopa z win 7 64 bit - poczytałem ... pomodziłem, zrobiłem ultimate ... oraz virtual xp na nim ... Zainstalowałem sterowniki ftdi ... port działa ale pisze cały czas pod vagiem, że interfejs nieznaleziony ... Na kompie stacjonarnym mam win 7 32 bit więc progi chodzą bez maszyny wirtualnej ale komunikat ten sam ... sterowniki portu i viakena pobierałem z 2 źródeł viaken.pl - tam kupowałem i sieć ftdi ... miał ktoś podobny problem ? albo się interfejs wysypał ale win go wykrywa i mogę stery zainstalować ... a vagi go już nie widzą ???
  9. sączyło minimalnie 1 dzień, popuściłem ciut, odpowietrzyło się, dokręciłem i na razie jest sucho ... odpukać
  10. niestety ale cieknie z góry bo ropka gromadzi sie w tym rancie filtra na górze, na dole sucho - wyglada jakby ciekło z góry gdzieś nawet nie z uszczelki filtra tylko wyżej jeszcze bo jak wytrę podgrzewacz to jest sucho a po 10 min pracy silnika wilgotna jest ta właśnie metalowa kopułka do której dochodzą wszystkie wężyki - myślałem, że to może drgania silnika nawilżają górę spod uszczelki ale nie wiem, spróbuję podociskac te opaski jakoś, jak nie to bedzie lipa
  11. właśnie wymieniłem filtr paliwa w moim awx ... mam wkręcany ... był mann i nowy dałem też mann ... dokręciłem lekko bo tam jest 14 Nm (nie mam klucza dynamometrycznego) ok patrzyłem czy nie cieknie i widzę, że się sączy ... no to dokręcam, wycieram, dokręcam (motor chodzi), wycieram ,cieknie dokręcam i cieknie dalej ... zwątpiłem, stary filtr był suchy jak pieprz, i nie wiem już skąd to może cieknąć ... chyba, że z któregoś przewodu - może sie poluzował jak odchylałem podgrzewacz i wyciągałem stary i wkładałem nowy filtr ? dokręciłem tak imbusem 13, że już chyba mocniej się nie dało, ten zewnętrzny oring już był napęczniały - wyciskany na zewnątrz filtra ... ta kopułka podgrzewacz składa się z 2 części ? - takie miałem wrażenie czy tam coś może cieknąć ? środkową uszczelkę tą mała ułożyłem dobrze przed dokręcaniem. zabrakło mi już pomysłów, może ktoś miał taki przypadek ?
  12. jak masz długie palce to żarówkę świateł mijania wyjmiesz bez ściągania dolotu - ściągasz gumowy kapturek i przekręcasz żarówkę i wyciągasz ... postojowego już tak nie wymienisz ...
  13. może i kolego Kris masz racje bo to słowacka INA ... oryginał wytrzymał 170 tkm - amortyzatorek napinacza wyrąbany już był ... kupię samą rolkę jak się uda oryginalną bo mnie szlag już z tym trafia mógłbyś napisać jaki konkretnie tam smar pakujesz ? podzwoniłem po serwisach to pitolą, że to zużycie może być spowodowane nieosiową pracą paska wieloklinowego ... jak pasek może pracować nie osiowo ? - niby nie w jednej płaszczyźnie skoro wszystkie rolki są na swoim miejscu i nie sa pokrzywione ani nic takiego i pasek zużywa się równomiernie nie strzępi się nigdzie ... ? wszystkie rolki są przecież dokręcone do płaszczyzn silnika na swoich ośkach / wysięgnikach ... - ktoś ciśnie kit chyba
  14. no to dodam 3 grosze ... bo 30 tkm temu wymieniany miałem rozrząd wraz z napinaczem (kombinowanym ale 15 tkm nie piszczał) potem jak się okazało piszczał i powymieniałem wszystko z przodu co mogło piszczeć - na pierwszy ogień poszło sprzęgiełko alternatora ... i na końcu napinacz na INA nowy kompletny i przestało piszczeć ... i teraz po kolejnych 15 tkm znowu pitoli i to na 99% znowu rolka napinacza ... co może powodować zużycie rolki w tak krótkim czasie ? - nie ma znaczenia czy koła na wprost czy pełny skręt czy klima załączona czy nie ...
  15. zaraz dostane upomnienie hehe ale 3 dni temu zapytałem i nic to podbijam - pytanie jak wyżej ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności