Skocz do zawartości

Leszekfr

  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Leszekfr

  • Urodziny 21.05.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Leszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam Mam krótkie pytanko. Mój płyn od wspomagania to G00200 mineralny (kolor żółty) zastąpiony został kilka lat temu płynem G004000M2 syntetyk (kolor zielony). Czy mogę zrobić dolewkę czy muszę wymieniać cały płyn ?
  2. OK. W takim razie wymieniam czujnik cieczy na chybił trafił.Podłączenie pod kompa kosztuje tyle co czujnik. Może będę żałował ale ryzykuję. Może mi ktoś powiedzieć jaka jest wtyczka czujnika w AJM. W tej chwili w sprzedaży są już chyba tylko zielone kolory czujników i wizualnie różnią się kształtem wtyczki (kwadrat i półowal) Może ktoś wie jaka jest w AJM?
  3. Witam Od kilku dni mam dokładnie te same objawy co "dezerter_sdz" opisywał w pierwszym poście czyli zaraz po odpaleniu obroty biegu jałowego zamiast 900 obr. wynoszą 1000 - 1100 obr. Po jakimś czasie spadają do 900. Poza tym kontrolka podgrzewania świec pali się znacznie dużej niż zwykle. Dodatkowe objawy to bardzo dziwny odgłos samochodu w trakcie pierwszego porannego odpalenia. Takie rzężenie które trwa około 1-2sek. Czy to może być również czujnik temp wody ??? Pozdrawiam
  4. Witam Czym skutkuje taka dziurka w tym wężu??? Widzę że mam lekko nadpęknięty wąż przy samym IC ale na chwilę obecną bez jakichkolwiek objawów. Jadę nad morze i dlatego na wszelki wypadek pytam aby wiedzieć jak coś będzie nie tak podczas jazdy. Czy autko zaczyna wyedy kopcić???
  5. Co masz na myśli że turbina się wyłącza ??? To jest niemożliwe. Owszem włączona klimatyzacja stopuje troszkę moc ale jest to niemal niewyczuwalne. Opisz dokładniej problem. Być może turbina po prostu przeładowuje ale to tylko gdybanie.Polecam jednak podpięcie pod komputer i sprawdzenie turbiny.
  6. Witam Zauważyłem przez ostatnie 3 dni że stuki w moim aucie ustały. Wiążę to z deszczową pogodą bo innego wytłumaczenia nie ma. Na co zatem mam zwrócić uwagę??? Problem mój opisałem na stronie poprzedniej. Czy ktoś miał podobnie ???
  7. Dzięki wielkie "mielke". Sprawdzę to wszystko co opisałeś. Chodzi o gumy na stabilizatorze ??? Co może oznaczać stuknięcie podczas zmiany biegu z 2 na 3 ??? Przy gaszeniu silnika z autkiem wszystko ok. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
  8. Raczej nie. Najbardziej wyczuwalny ten stuk jest przy jeździe na wprost tocząc się na biegu jałowym po nierównościach.Wtedy stuka co chwilę ale zauważyłem że jak mocno przyśpieszę na prostej drodze to też stuknie ale tylko raz i słabiej niż na nierównościach. Ostatnio mechanik wymieniał mi rozrząd i zdejmował cały przód. Może coś niedokręcił. Już sam nie wiem. Myślisz że łącznik stabilizatora przy takich objawach odpada ???
  9. Witam Dzisiaj ze znajomym mechanikiem pojeździliśmy troszkę testowo i " na słuch" obstawiał tak jak "mielke" łącznik stabilizatora. Natomiast w tej chwili jechałem i zauważyłem że przy mocnym przyśpieszeniu stuk też się pojawia. Ale tylko na początku w momencie silnego przyśpieszania na granicy zerwania przyczepności (za zwyczaj jeden stuk ale nawet na równej drodze). Czy takie oznaki może dawać łącznik stabilizatora czy to znak że trzeba szukać coś innego???
  10. Witam Poniżej objawy mojego problemu ze stukaniem Stuk słychać z przodu auta. Najlepiej słyszalny jest przy niewielkich prędkościach tocząc się na biegu jałowym po nierównościach.Stuk jest albo pojedynczy albo kilka stuków po sobie w zależności od nierówności. Od kilku dni jest coraz bardziej słyszalny.Na diagnostyce całe zawieszenie i przednie amorki idealne. Stuki są niezależne czy to przy skręcie czy podczas jazdy na wprost. (zależne od rodzaju nierówności). Maglownica nie cieknie.Poziom płynu od zawsze taki sam. Owszem przy szybkich ruchach kierownicą na postoju są stuki z maglownicy ale odkąd pamiętam zawsze takie same.Dodam że ostatnio od czasu do czasu słyszę jak by leciutko układ wydechowy wchodził w rezonans (ale nie zawsze i bardzo delikatnie) Czy takie stuki mogą powodować poduszki silnika lub skrzyni?(budą raczej nie trzęsie a stuk jest niezależny czy się dodaje gazu czy jedzie na biegu jałowym. Jeśli ktoś miał podobne objawy proszę o pomoc.
  11. Ja bym najpierw sprawdził czy są faktycznie dobrze wyważone.
  12. Dzięki za odpowiedzi. "Slay" bez przesady. Nigdzie nie napisałem że robiłem to przy włączonym silniku. Rano po prostu spawdziłem tylko stan oleju a jak wróciłem z pracy dolałem na ciepłym silniku tyle ile trzeba. Nie widzę problemu dolania 0,4l oleju na ciepłym silniku jeśli wiem wcześniej ile mam wlać. Pozdrawiam
  13. Witam Dzisiaj dolewałem troszkę oleju i przy gorącym silniku zauważyłem że strasznie się kopci spod korka wlewu oleju.Kopciło się cały czas podczas uzupełniania oleju i dymek był bez jakiegoś specyficznego zapachu. Czy to może być normalne zjawisko parowania? Bo dodam że na dworze temp. powietrza jest -4. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
  14. Witam Czy przy przełączeniu klimatyzacji z ręcznej na automatyczny zawsze domyślnie ustawia się temp. 22C. Ja tak właśnie mam. Czy wszystko jest OK???
  15. Długie się palą. Chyba będę musiał sprawdzić żarówki. Może obie na raz szlag trafił. Ale muszę popczekać na lepszą pogodę bo w Gliwicach obecnie leje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności