Jericho Zgłoś #1421 Napisano 24 Stycznia 2015 Przecież ma to wszystko wymienioneWymienione nie znaczy, ze ponownie sprawdzone. A moze gdzies ma niedroznosc w ukladzie.Przeciez nowa pompa tez moze po chwili pasc. NIe zauwazylem aby pisal o sprawdzeniu doplywu i odplywu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #1422 Napisano 25 Stycznia 2015 A prosty test zrobil kolega?Na zapalonym silniku sciagnac waz doplywowy do nagrzewnicy. Jak slabo leci, to prawdopodobnie pompa walnieta, a jak leci, to zalozyc spowrotem i powtorzyc czynnosc z drugim wezem. Jak nie leci, albo slabo leci to nagrzewnica trafiona. nawet jakby mial zawalona nagrzewnice (ktora oczywiscie wymienił) to z wylotowej rurki i tak bedzie płyn leciał bo przed samą nagrzewnicą te rurka dolotowa i wylotowa są połączone na krotko. Wiem bo u mnie tak jest, zadowolony ze z wylotowej wali jak z kranu dalej mam 40stopni w nagrzewnicy i muszę ją przepłukać niedługo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1423 Napisano 25 Stycznia 2015 z wylotowej wali jak z kranu dalej mam 40stopniuuuu, to kiepsko.Wczoraj przy -1C udalo mi sie uzyskac w srodkowej kratce 72,5C - kan 8 climatronica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #1424 Napisano 27 Stycznia 2015 wiem że kiepsko. niedługo będę miał więcej czasu to przepłucze nagrzewnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucek158 Zgłoś #1425 Napisano 27 Stycznia 2015 A ja mam pytanie, założyłem sam klimatronik przed zimą, niby fajnie działa no ale... jakie macie temperatury na kanale 7 i 8, wartości rzędu 30-50st to norma? Sądziłem że tam będzie temperatura taka jaką chce mieć w kabinie czyli np 21st a tu takie wyniki, Jericho napisał wartość 70st, jestem w szoku, więc jak to jest że klimatronik potrafi ustawić dokładnie 21st? Następne pytanie, gdy jest AUTO czy tam ECON,dla mnie mneisza bo jeszcze nie mam sprężarki klimatyzacji i elektryki, sam klimatronik, to jak wam dmucha powietrze, z jakich kratek? Mi przedewszytskim tylko na nogi, w na kanale oczywiście mam 12-0, 14-255 czyli tylko nogi. Gdy ustawie ręcznie nogi/szyba działa dobrze gdy dam szuba/kratki nogi/kratki dmucha tylko z kratek? I jak to jest z tym czujnikiem nasłonecznienia? dzis sprawdzałem kanał 3, wahało się 0-3/4, światło słoneczne centralnie nie wpadało ale było jasno na polu jeszcze, dioda aparatu z telefonu nie zmianiała wartości lecz sam czujnik podpięty pod multimetr reagował już na sztuczne światło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejb Zgłoś #1426 Napisano 31 Stycznia 2015 (edytowane) już mi głowy brakuje do tego ogrzewania sprawdzę wychylenie w poniedziałek bo dopiero wróciłem z wyjazdu i dam znać czy coś pomogło. tak jak pisałem nagrzewnica wymieniona na nową pompa wymieniona z rozrządem i tak jak pisałem przed wymianą rozrządu był też ten problem więc chyba raczej nie pompa bo raczej nie wierze że w starej urwał się wirnik i od razu po wymianie rorządu w nowej to samo. dzięki za odpowiedzi koledzy:) Jak sprawdzić jakie jest wychylenie klapy?który to kanał przeglądałem wszystkie kanały i no ślepy jestem zauważyłem również że czerwone cięgno widać tylko na LO przy zmianie na 18° idzie do maksymalnego wjak w pozyychylenia czyli od razu na max ciepłe powietrze jak w pozycji HI Edytowane 3 Lutego 2015 przez andrzejb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mangi Zgłoś #1427 Napisano 13 Lutego 2015 Witam serdecznie stałem sie posiadacza Passata B5 dziś troche poczytałem o błędach w climatronicku u mnie pojawiły sie nastepujące 256, 4fa, 332,538, 318 tylko nie mam pojęcia co one oznaczają jak je wykasować? Z góry dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cannabinol Zgłoś #1428 Napisano 22 Lutego 2015 Witam, nie chce mi się wertować 70 stron tematu...mam "problem" z dmuchawą lub climatronikiem. Przy ustawieni większego nadmuch ( prawie max lub max) siła tak jakby faluje. Dmucha normalnie aż tu nagle przz sekunde TAJFUN takie napady...NIe jest to jakoś specjalnie przeszkadzające ale irytuje spotkał się ktoś z takim problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #1429 Napisano 22 Lutego 2015 ja chyba prześledziłem cały temat i nie wiem czy ktoś miał taki problem ale nie dam sobie uciąć ręki. Może taka głupia rada, przeczyść wiatraczek w klimatroniku, jest w kratce klimatronika od strony kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cannabinol Zgłoś #1430 Napisano 23 Lutego 2015 Panel da się zdjąć od climatronika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1431 Napisano 23 Lutego 2015 Da się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
8neo Zgłoś #1432 Napisano 14 Marca 2015 Panowie, vcds wykrył mi dziś nastepujące błędy: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-00 - - 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 35-00 - - 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent przeszukałem forum i znalazłem następujące informację na temat tych błędów: V85 Mechanizm/silnik (nastaw klapy powietrza) przełączający nawiew między obszarem nóg a szybą (tryb odmrażania) V71 Mechanizm zamkniętego/otwartego obiegu powietrza błędy po kasowaniu pojawiają się na nowo, z tym, że jak steruję climatroniciem, ustawiając obieg zamknięty, nawiew na szybę / na nogi, to słychać jak klapy się zamykają i działa nawiew który powinien.. ostatni błąd pojawił się tylko raz, więc nie wiem czy powstał przez pomyłkę, czy jak, ani razu wczesniej przed kaeowaniem ani później go nie widziałem... macie może jakieś doświadczenie z rozwiązaniem tych błedów samodzielnie czy trzeba się udac do jakiegoś serwisu klimy? z góry dzięki za pomoc ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #1433 Napisano 14 Marca 2015 macie może jakieś doświadczenie z rozwiązaniem tych błedów samodzielnie Sposób naprawy: http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-b%C5%82%C4%85d-4F7-si%C5%82ownik-V68 Lokalizacja i demontaż: http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-b%C5%82%C4%85d-4F7-si%C5%82ownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375 Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
8neo Zgłoś #1434 Napisano 14 Marca 2015 dzięki śliczne za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1435 Napisano 17 Marca 2015 testowalem dzis climatronic i wyszly takie bledy : 25b 4f7 4f8 4fa 53d Przy kazdym z nich bylo 00 4f7 wiem ze to jakas klapka nawiewu a reszta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1436 Napisano 18 Marca 2015 Wiem juz wszystkie oprocz 53d. Zna to ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slash1 Zgłoś #1437 Napisano 1 Kwietnia 2015 witam mam problem polegajacy na tym ze czasami na wyswietlaczu climatronica zamiast temperatury zewnetrznej mam dwie kreski a po jakims czasie znow pojawia sie temperatura. gdzie szukac przyczyny. prosze kolegow o dokladne info bo dopiero co kupilem to auto. pozdrawiam i dziekuje za wszelka pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #1438 Napisano 12 Maja 2015 witam! da się jakoś zresetować ustawienia climatronica?? mam od pewnego czasu problem z ogrzewaniem a mianowicie, podczas jazdy gdy wskazówka od temperatury rośnie ciepłe powietrze leci ale po kilkunastu minutach zaczyna z nawiewów lecieć chłodne powietrze. po włączeniu diagnostyki nawiew w dół+ temp dół+econ na kanałach 11,12 i 13 samo się przestawia. ustawiam prawidłowe wartośći 11-"00" 12 - "255" 13-"255" a po paru minutach znowu się to przestawia i leci chłodne powietrze. jest na to jakiś sposób?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1439 Napisano 13 Maja 2015 U mnie mam taki problem , ze przy temp 25 stopni po 30 minutach jazdy mam w kratce raptem 11 stopni. Klima dziala i jest nabita. wylaczylem auto. 10 min przerwy potem 15 jazdy i znow wylaczony na 10 min. Po tym klima zeszla.do 8 stopni i czuc juz to bylo. A jak zmniejszylem obroty nawiewu na.polowe to zeszlo do 2 stopni. Gdzie szukac problemu. Bledy sa od regulacji klapek ale ogolnie orzelacza cieple zimne. Gora dol itp. Niby bledy sa ale wszystko dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1440 Napisano 13 Maja 2015 U mnie mam taki problem , ze przy temp 25 stopni po 30 minutach jazdy mam w kratce raptem 11 stopni. Klima dziala i jest nabita. wylaczylem auto. 10 min przerwy potem 15 jazdy i znow wylaczony na 10 min. Po tym klima zeszla.do 8 stopni i czuc juz to bylo. A jak zmniejszylem obroty nawiewu na.polowe to zeszlo do 2 stopni. Gdzie szukac problemu. Bledy sa od regulacji klapek ale ogolnie orzelacza cieple zimne. Gora dol itp. Niby bledy sa ale wszystko dziala U mnie na 3-4ym biegu schladza do 8C przy zewn. 23C i tez nie wiem co jest grane. Serwis rowniez byl robiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach