Skocz do zawartości

Lucek158

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lucek158

  • Urodziny 31.03.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krosno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. A jeśli wszytsko działa, wszytskie drzwi, oświetlenie itp ale po przekręceniu kluczyka otwierają się tylko drzwi kierowcy, reszta drzwi otwiera się dopiero za drugim przekręceniem to co to może być? Czasem za pierwszym razem wraz z drzwiami kierowcy czasem się otworzą tylne drzwi pasażera?
  2. W temacie raczej przeciwmgłowe jak już, po drugie po co robicie dwa światła przeciwmgłowe na tył? Nie bez powodu świeci jedno i to lewe w europejskiej wersji, ja osobiście jadąc w dużej mgle i bym zobaczył dwa mocne światełka to bym zaczął hamować od razu bo myślałbym że to stop a nie przeciwmgłowe...
  3. A ja mam pytanie, założyłem sam klimatronik przed zimą, niby fajnie działa no ale... jakie macie temperatury na kanale 7 i 8, wartości rzędu 30-50st to norma? Sądziłem że tam będzie temperatura taka jaką chce mieć w kabinie czyli np 21st a tu takie wyniki, Jericho napisał wartość 70st, jestem w szoku, więc jak to jest że klimatronik potrafi ustawić dokładnie 21st? Następne pytanie, gdy jest AUTO czy tam ECON,dla mnie mneisza bo jeszcze nie mam sprężarki klimatyzacji i elektryki, sam klimatronik, to jak wam dmucha powietrze, z jakich kratek? Mi przedewszytskim tylko na nogi, w na kanale oczywiście mam 12-0, 14-255 czyli tylko nogi. Gdy ustawie ręcznie nogi/szyba działa dobrze gdy dam szuba/kratki nogi/kratki dmucha tylko z kratek? I jak to jest z tym czujnikiem nasłonecznienia? dzis sprawdzałem kanał 3, wahało się 0-3/4, światło słoneczne centralnie nie wpadało ale było jasno na polu jeszcze, dioda aparatu z telefonu nie zmianiała wartości lecz sam czujnik podpięty pod multimetr reagował już na sztuczne światło
  4. Ma ktoś może jakieś aktywne fotki?? Płyn zlany, jedna śruba odkręcona, do drugiej nie dojdę bo przystawia pompa wspomagania, za diabła nie mogę jej poluzować o dosłownie 2mm, odkręciłem co tylko się dało na widoku i nic, ani drgnie,,,
  5. Jeśli chce podpiąć w przyszłości lodówkę przenośną to zły pomysł, ale taka ładowarka telefonu pobiera ~500mA czy max 1A, to nie dużo, ale faktycznie można dmuchać na zimne zastosować przekaźnik i wtedy pod radio podpiąć albo bez przekaźnika a wpiąć się w główny przewód od akumulatora np przy bezpiecznikach, opcji kilka.
  6. U mnie w b5 jest stały plus na zapalniczce, albo ktoś zmienił specjalnie tak jak ty potrzebujesz albo jest to opcja oryginalna, nie mam pojęcia. Najprościej to pewnie rozkręcić plastiki i podpiąć zapalniczke pod radio do stałego plusa. Prościej by było do bezpieczników się dostać i tam przepinowac złączki tyle ze często na obwodzie zapalniczki są też inne odbiorniki wiec może to nie być dobre wyjście
  7. Może masz przerwę w harmonijce między drzwiami a słupkiem. Poza tym te zamienniki są słabej jakości, lepiej i taniej jest reanimowac oryginał
  8. Oryginalnie były w pasku 3b jednodrożne?? Robiłem zamek w drzwiach pasażera i zdziwiło mnie że do głośnika idą aż 4 kabelki? Nie znam się w ogóle na car audio to pytam. Radio mam Sony, model niepamiętam, po dobrym ustawieniu radia głośniki grają super, auto aż całe drży jeśli są dobre tony w piosence z pendriva, jedynie mnie głośnik pasażera denerwuje bo zaczyna krzeczeć, chętnie bym go wymienił na taki sam oryginał. W poprzednim aucie miałem głośniki sony ale na radiu chińskim z biedronki i to w ogóle nie grało, było strasznie..
  9. Też mam problem z wszytskimi 4 drzwiami, nie działa podświetlenie po otwarciu drzwi jak i centralny nie działał (mam dokładany jakiś chiński moduł na pilota i tak się dało otworzyć lub zamykać drzwi, z kluczka nie szło). Rozebrałem drzwi kierowcy, zamek do domu i na spokojnie go rozkręciłem, i jak się spodziewałem zimny lut przelutowanie, ok ma być lecz zauważyłem że płytka jest pęknięta a razem z tym 4 z 5 ścieżek, nie wiem czy już pękło kiedyś czy może jak wyciągałem płytkę to pękło bo dość ona delikatna to uważajcie. Rozwiązałem to w taki sposób: Z tym że najdłuższy czerwony kabelek musiałem przelutować na drugą stronę płytki bo w tym miejscu jest mechanizm i obcierało, po drugiej stronie jest ok, zamek chodzi jak głupi, brzęczyk działa, podświetlenie kabiny, centralny zamek zaczął działać. Teraz mam pytanie, każdy egzemplarz miał podświetlenie progu czy nie, bo nic nie mogę u siebie znaleźć, żadnej żaróweczki ani nic
  10. No mi też swap zajął 2 dni ale to miesiąc temu przy już dosyć krótkim dniu do tego dorabiałem praktycznie całą instalację bo miałem 'wyrżniętą' z auta ze szrotu. Ja sobie nie poradziłem z nowym klimatronikiem do mojego 3b bo nie mam CANa, dlatego nie dalo się temp zewnetrzej i podświetlenia uaktywnić, piny są ale nie reagują, inne rozwiązanie. Sama wiązka w 3b a 3bg jest prawie że identyczna, oprócz tcyh 2 zmian jest jeszcze do przepinowania raptem 3 czy 4 kable, żadnej filozofi. Ja nie przepinowałem bo tyczyło się to przekaźników sprężarki itp bo tą sprawe sprzętową zostawiam na wiosne, narazie sam klimatronik wsadziłem
  11. Starszy do nowszego raczej bez problemu, raczej w drugą stronę gorzej. U siebie wsadziłem panel od 3gb który ma podświetlenie i temp po CANie, piny oczywiście są, ale nie reagują jak się podłączy tak jak było to w 3b, musiałem zmienić panel
  12. To ja też mam pytanie: czy silniczki z 3B były inny jak w 3BG? rozkręciłem drzwi i moim oczom ukazał się jak by silniczek z polifta(stwierdziłem pod zdjęciach z ogłoszeń) w tym że z wyciąniętym jakimś modułem sterowniczym(?) bo nawet nie ma gniazda na wtyczkę i od tego były poprowadzone 2 przewody do kostki starej, zdjęciu słabo to widać A tu zdjęcie z ogłoszenia, u mnie nie ma tego czarnego modułu z gniazdem na kostkę która widać jest szeroka i wąska a u mnie jest bardziej kwadratowa i raptem na 4 czy 5 przewodów U mnie dokładnie tak to wygląda: i od środka idą 2 kable do mojej kostki która jest zilozowana
  13. No a u mnie jak wyłącze kratki i zostaną same nogi to na nogi dmucha spoko, daje kratki do tego i zamiast wiać po równo to z nóg wieje ledwo co albo nic a kratki bez problemu. Jak zakładałem tą puszkę to widziałem że jest tak zrobiona że klapa albo zamyka kratki i wieje tylko szyba/nogi albo wieje tylko na kratki lub silniczek się ustawi pośrodku i jest to co u mnie niezbyt działa, przypuszczam że może jest to wina tego błędu czujnika temperatury nóg. Jeszcze nie sprawdzałem poszczególnych kanałów w klimatroniku, może tam dojdę do czegoś
  14. Tak, ja mam od a4, są tańsze z tego co widziałem, ja wyłapałem za 50zł kompletna puszkę z nagrzewnica, nagrzewnica klimy, wiatrakiem i silniczkami Pytanie do osób mających fabryczny klimatronic lub mających w 100%sprawny po przeróbce. Na automatycznym trybie dmucha tylko na nogi, reszta jeśli ducha to ledwo co. Druga sprawa, mam sręczne sterowanie nogi+kratki lub szyba+kartki, przy temperaturze wyższej np 28st wieje tylko kratka, a tak od 23st w dół to wtedy zaczyna już wiać na nogi czy szybę ale to ledwo co i tak, wyjazd kratki, sama szyba czy nogi to dmucha bardzo dobrze, tez tak macie?
  15. http://forum.vw-passat.pl/threads/31787-FAQ-Szczeg%C3%B3%C5%82owy-opis-wymiany-nagrzewnicy Zapraszam do lektury, powinno pomóc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności