Danek75 Zgłoś #1441 Napisano 13 Maja 2015 To sprawdź czy przy 30-u będzie tak samo. Ewentualnie zobacz filterek w przewodzie oraz jakie ciśnienie daje sprężarka - może już się kończy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1442 Napisano 13 Maja 2015 To sprawdź czy przy 30-u będzie tak samo. Ewentualnie zobacz filterek w przewodzie oraz jakie ciśnienie daje sprężarka - może już się kończy. Przy 30C bedzie ok 11-12C. Tak przynajmniej bylo rok temu. Czytalem kiedys ze wymiana osuszacza zbija tez temp, tym bardziej ze zaleca sie jego wymiane co 2 lata, a z reguly nikt tego nie rusza jak nie trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1443 Napisano 13 Maja 2015 U mnie sprężarka słabo już pompowała. A w obecnym aucie , nawet jak ustawisz na LO, to i tak pompuje w zależności od temperatury. Przy 23 stopniach 11.6 Bara a przy 27 pompowała prawie 13. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1444 Napisano 13 Maja 2015 U mnie sprężarka słabo już pompowała.A w obecnym aucie , nawet jak ustawisz na LO, to i tak pompuje w zależności od temperatury. Przy 23 stopniach 11.6 Bara a przy 27 pompowała prawie 13. A jak sprawdzic to cisnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1445 Napisano 13 Maja 2015 Podjade na serwis zeby sprawdzic czy sa jakiekolwiek nieszczelnosci. Rok temu jak nabijalem to dolany byl barwnik. Powoem im o osuszaczu i zeby to cisnienie sprawdzili. Dziwi mnie ze w takim aucie tak slabo dziala klima. W omedze 20to letniej mam wydajniejsza a do sonaty 4 to juz niema porownania. Tam mialem zamrazalnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1446 Napisano 13 Maja 2015 W Vectra B DTi tez mi klima slabo dzialala, a u kumpla w VB 2.0 Pb szron sie pojawial na kratkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1447 Napisano 14 Maja 2015 A jak sprawdzic to cisnienie? W zakładzie do nabijania klimy , mają takie manometry :fajny Ewentualnie - tak jak u mnie, to bardziej wiarygodne jest sprawdzenie VCDSem w trakcie pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1448 Napisano 17 Maja 2015 Ewentualnie - tak jak u mnie, to bardziej wiarygodne jest sprawdzenie VCDSem w trakcie pracy.No nie dziwota, bo twoj model ma wiecej czujnikow i inne elementy, ktore moga sie popsuc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1449 Napisano 17 Maja 2015 No to pozostaje sprawdzić to na manometrach w zakładzie jak będzie "dmuchać" ponizej 10-u to sprężarka się kończy. Co prawda 10-tka to też kiepski wynik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamaro7333 Zgłoś #1450 Napisano 26 Maja 2015 Witam. Mam problem z ogrzewaniem w moim pasaciku (2.0 2001r).Pomimo ustawienia na temperature 28st. dmucha zimnym powietrzem. po przeprowadzeniu diagnostyki pokazało dwa błędy:4FA oraz 513. pierwszy wiem co oznacza ale co z tym drugim. prosze o podpowiedzi. nadmienie ze passat jest z kierownica po prawej stronie (anglik). pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #1451 Napisano 3 Czerwca 2015 witam.u mnie klima sie nie zalacza,wiatrak i sprezarka.co to moze byc?bezpieczniki sprawdzalem,sa dobre.mam vcds i nie pokazuje bledu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
psiqs Zgłoś #1452 Napisano 5 Czerwca 2015 Siema, Szukałem na forum i znalazłem ten problem w tym temacie na str. 33 ale nikt nie odpowiedział. Mam następujący problem: Klima wyłącza mi się przy ruszaniu, dosłownie w momencie kiedy ruszam. Można to zaobserwować ponieważ w momencie wyłączenia klimy, wyświetla się błąd 12 (Motronic Interface) na kanale 19 w trybie diagnostycznym. Błąd wyświetla się na 3-5 sekund. Oczywiście słychać też standardowe "cyknięcie" przełącznika. I teraz najciekawsze... Jeżeli jest ok. 20-25 stopni, klima załącza się ponownie ok. 20 sekundach. I działa nieprzerwanie do następnego zatrzymania i ruszania. Jeżeli jest ok. 26-30 stopni, klima załącza się ponownie po ok. 60 sekundach. I działa nieprzerwanie do następnego zatrzymania i ruszania. Jeżeli jest ponad 30 stopni, klima po rozłączeniu już nie załącza się, załącza się dopiero na postoju, po ok 30 sekundach zatrzymania. Klima działa zawsze po uruchomieniu sinika, i nigdy nie wyłącza się na postoju. Problem pojawia się tylko przy ruszaniu. Wszystkie czujniki temp. działają. Czy ktoś ma jakikolwiek pomysł co to może być? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1453 Napisano 11 Czerwca 2015 Dowiedzialem sie dzisiaj ze gdy clima wlaczona jest na auto to powinno naprzemiennie wiac na nas na nogi czy na szybe. U mnie zawsze wieje tylko z gornych kratek. Domyslam sie ze na podstawie temp zewnetrznej, powinien tez sam sobie wybrac obieg wewnetrzny czy zewnetrzny ale tego nie robi. Bledy mam klapy glownej, obiegu i regulacji temp jak dobrze pamietam. Czeka mnie rozbieranie wszystkiego czy to moze blad sterownika klimatyzacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1454 Napisano 6 Lipca 2015 Trafilem na fotostory wymiany nagrzewnicy. Jest taki temat o wymianie parownika bo nie trafilem na niego? Duzo jest rozbierania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guciu69 Zgłoś #1455 Napisano 22 Lipca 2015 Witam, u mnie po samodiagnozie pojawiły się po kolei: 538 00 513 00 53d 00 000 00 co to za błędy? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daffer80 Zgłoś #1456 Napisano 22 Lipca 2015 Witam Po zrobieniu autotestu odczytano 3 błędy: 4F8? 53B ALBO 538? 53D? Czy możecie mi pomóc rozszyfrować o co kaman?? Objawy: - Po małej trasie ok 30 km w temp zewn 32st C i normalnie działającej klimie, zatrzymałem się i poszedłem na spotkanie. Po mniejwięcej 30 minutach wsiadłem do samochodu i po włączeniu na wyświetlaczu klimatronica po lewej stronie (temp zewnętrzna ) pojawił się symbol " - - " i klima nie działała. Dopiero bo zrobieniu autotestu się odblokowała. Powiem tak nie bawi mnie to, że działa bo za chwile jadę do Chorwacji i nie chciałbym tam się wkurzać że muszę się upiec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1457 Napisano 22 Lipca 2015 4f8 błąd którejś klapki. Brak wskazań to obstawiam czujnik pod zderzakiem. Jak wyjmiesz środkową kratkę to go zobaczysz. Sprawdź styki lub ew. wymień go na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1458 Napisano 24 Września 2015 koledzy mam ogrzewanie postojowe podlaczone do climatronica jak piec sie rozgrzeje to wszystko sie wlacza ale... automatycznie na temp 22 stopnie a ja chcial bym zeby odrazu klimatronic zadal temp max jak to zrobic ? VAGiem czy recznie jakos pojdzie ? jak by co VAGa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał89 Zgłoś #1459 Napisano 11 Października 2015 Czy po całkowitym wyłączeniu na OFF powinno dmuchać delikatnie z kratek? Mam ustawione np tak: nawiew na środek temp na 20stopni nawiew na 1 kreskę i wieje(czuć cieple powietrze). Po wyłączeniu na OFF czuć że nie wieje już jak wcześniej ale wieje jednak dalej. Jak przełączę kierunku na szybę i wyłączę to będzie wiało na szybę. Jak wyłączę wszystkie kierunki nadmuchu to jakby pod szybą dmuchało ciepłym powietrzem (po przyłożeniu reki czuć ciepło na kratce) a z kratek już chłodniejsze i nie czuć tak żeby coś dmuchało. Czy to normalne że tak jest? Pytam bo jak wcześniej jeździłem Audi a4 b5 to tam po wyłączeniu wszystko się całkowicie wyłączało a tu nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buba_ Zgłoś #1460 Napisano 11 Października 2015 musisz ręcznie zamknąć kratki nawiewu jak nie chcesz by jakiekolwiek powietrze się dostawało przez nie w innym wypadku podczas jazdy powietrze będzie dostawało się przez filtr do układu i przez otwarte kratki wiało Ci do środka nawet gdy nawiew jest wyłączony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach