Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To sprawdź czy przy 30-u będzie tak samo.

Ewentualnie zobacz filterek w przewodzie oraz jakie ciśnienie daje sprężarka - może już się kończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To sprawdź czy przy 30-u będzie tak samo.

Ewentualnie zobacz filterek w przewodzie oraz jakie ciśnienie daje sprężarka - może już się kończy.

 

Przy 30C bedzie ok 11-12C. Tak przynajmniej bylo rok temu.

 

Czytalem kiedys ze wymiana osuszacza zbija tez temp, tym bardziej ze zaleca sie jego wymiane co 2 lata, a z reguly nikt tego nie rusza jak nie trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprężarka słabo już pompowała.

A w obecnym aucie , nawet jak ustawisz na LO, to i tak pompuje w zależności od temperatury. Przy 23 stopniach 11.6 Bara a przy 27 pompowała prawie 13.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie sprężarka słabo już pompowała.

A w obecnym aucie , nawet jak ustawisz na LO, to i tak pompuje w zależności od temperatury. Przy 23 stopniach 11.6 Bara a przy 27 pompowała prawie 13.

 

A jak sprawdzic to cisnienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjade na serwis zeby sprawdzic czy sa jakiekolwiek nieszczelnosci. Rok temu jak nabijalem to dolany byl barwnik. Powoem im o osuszaczu i zeby to cisnienie sprawdzili. Dziwi mnie ze w takim aucie tak slabo dziala klima. W omedze 20to letniej mam wydajniejsza a do sonaty 4 to juz niema porownania. Tam mialem zamrazalnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Vectra B DTi tez mi klima slabo dzialala, a u kumpla w VB 2.0 Pb szron sie pojawial na kratkach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak sprawdzic to cisnienie?

 

W zakładzie do nabijania klimy , mają takie manometry :fajny Ewentualnie - tak jak u mnie, to bardziej wiarygodne jest sprawdzenie VCDSem w trakcie pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ewentualnie - tak jak u mnie, to bardziej wiarygodne jest sprawdzenie VCDSem w trakcie pracy.
No nie dziwota, bo twoj model ma wiecej czujnikow i inne elementy, ktore moga sie popsuc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pozostaje sprawdzić to na manometrach w zakładzie :D jak będzie "dmuchać" ponizej 10-u to sprężarka się kończy. Co prawda 10-tka to też kiepski wynik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z ogrzewaniem w moim pasaciku (2.0 2001r).Pomimo ustawienia na temperature 28st. dmucha zimnym powietrzem. po przeprowadzeniu diagnostyki pokazało dwa błędy:4FA oraz 513. pierwszy wiem co oznacza ale co z tym drugim. prosze o podpowiedzi. nadmienie ze passat jest z kierownica po prawej stronie (anglik). pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.u mnie klima sie nie zalacza,wiatrak i sprezarka.co to moze byc?bezpieczniki sprawdzalem,sa dobre.mam vcds i nie pokazuje bledu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema,

 

Szukałem na forum i znalazłem ten problem w tym temacie na str. 33 ale nikt nie odpowiedział.

 

Mam następujący problem:

Klima wyłącza mi się przy ruszaniu, dosłownie w momencie kiedy ruszam.

Można to zaobserwować ponieważ w momencie wyłączenia klimy, wyświetla się błąd 12 (Motronic Interface) na kanale 19 w trybie diagnostycznym. Błąd wyświetla się na 3-5 sekund. Oczywiście słychać też standardowe "cyknięcie" przełącznika.

I teraz najciekawsze...

Jeżeli jest ok. 20-25 stopni, klima załącza się ponownie ok. 20 sekundach. I działa nieprzerwanie do następnego zatrzymania i ruszania.

Jeżeli jest ok. 26-30 stopni, klima załącza się ponownie po ok. 60 sekundach. I działa nieprzerwanie do następnego zatrzymania i ruszania.

Jeżeli jest ponad 30 stopni, klima po rozłączeniu już nie załącza się, załącza się dopiero na postoju, po ok 30 sekundach zatrzymania.

 

Klima działa zawsze po uruchomieniu sinika, i nigdy nie wyłącza się na postoju. Problem pojawia się tylko przy ruszaniu.

 

Wszystkie czujniki temp. działają. Czy ktoś ma jakikolwiek pomysł co to może być?

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dowiedzialem sie dzisiaj ze gdy clima wlaczona jest na auto to powinno naprzemiennie wiac na nas na nogi czy na szybe. U mnie zawsze wieje tylko z gornych kratek. Domyslam sie ze na podstawie temp zewnetrznej, powinien tez sam sobie wybrac obieg wewnetrzny czy zewnetrzny ale tego nie robi. Bledy mam klapy glownej, obiegu i regulacji temp jak dobrze pamietam. Czeka mnie rozbieranie wszystkiego czy to moze blad sterownika klimatyzacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trafilem na fotostory wymiany nagrzewnicy. Jest taki temat o wymianie parownika bo nie trafilem na niego? Duzo jest rozbierania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

u mnie po samodiagnozie pojawiły się po kolei:

538 00

513 00

53d 00

000 00

 

co to za błędy?

 

 

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Po zrobieniu autotestu odczytano 3 błędy:

4F8?

53B ALBO 538?

53D?

 

Czy możecie mi pomóc rozszyfrować o co kaman??

Objawy:

- Po małej trasie ok 30 km w temp zewn 32st C i normalnie działającej klimie, zatrzymałem się i poszedłem na spotkanie.

Po mniejwięcej 30 minutach wsiadłem do samochodu i po włączeniu na wyświetlaczu klimatronica po lewej stronie (temp zewnętrzna ) pojawił się symbol " - - " i klima nie działała. Dopiero bo zrobieniu autotestu się odblokowała.

Powiem tak nie bawi mnie to, że działa bo za chwile jadę do Chorwacji i nie chciałbym tam się wkurzać że muszę się upiec...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4f8 błąd którejś klapki. Brak wskazań to obstawiam czujnik pod zderzakiem. Jak wyjmiesz środkową kratkę to go zobaczysz. Sprawdź styki lub ew. wymień go na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy

mam ogrzewanie postojowe podlaczone do climatronica

jak piec sie rozgrzeje to wszystko sie wlacza ale...

automatycznie na temp 22 stopnie

a ja chcial bym zeby odrazu klimatronic zadal temp max

 

jak to zrobic ?

VAGiem czy recznie jakos pojdzie ?

jak by co VAGa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy po całkowitym wyłączeniu na OFF powinno dmuchać delikatnie z kratek?

Mam ustawione np tak: nawiew na środek temp na 20stopni nawiew na 1 kreskę i wieje(czuć cieple powietrze). Po wyłączeniu na OFF czuć że nie wieje już jak wcześniej ale wieje jednak dalej. Jak przełączę kierunku na szybę i wyłączę to będzie wiało na szybę. Jak wyłączę wszystkie kierunki nadmuchu to jakby pod szybą dmuchało ciepłym powietrzem (po przyłożeniu reki czuć ciepło na kratce) a z kratek już chłodniejsze i nie czuć tak żeby coś dmuchało. Czy to normalne że tak jest?

Pytam bo jak wcześniej jeździłem Audi a4 b5 to tam po wyłączeniu wszystko się całkowicie wyłączało a tu nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz ręcznie zamknąć kratki nawiewu jak nie chcesz by jakiekolwiek powietrze się dostawało przez nie w innym wypadku podczas jazdy powietrze będzie dostawało się przez filtr do układu i przez otwarte kratki wiało Ci do środka nawet gdy nawiew jest wyłączony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności