bleah86 Zgłoś #1501 Napisano 13 Lipca 2016 czy w serwisie klimatyzacji mi to zrobią tzn sprawdzą poziom czynnika chłodzącego? Sprawdzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
predki10 Zgłoś #1502 Napisano 20 Lipca 2016 Witam,jak mogę sprawdzić moduł klimatronika po wyjęciu z auta czy jest dobry?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaszelek Zgłoś #1503 Napisano 29 Lipca 2016 Witam, Koledzy niestety od dzisiaj mam problem z moim Climatronikiem w Passacie B5 1.8T. W dniu dzisiejszym podczas odpalania zaczął migać climatronik oraz zaobserwowałem, że podczas pracy silnika nie działa dmuchawa. Po wciśnięciu kombinacji przycisków obieg zamknięty oraz ECON wyskoczył błąd 4F9. Oczywiście sprawdzając co oznacza ten błąd szybko wziąłem się za demontaż dmuchawy w celu sprawdzenia stanu szczotek. Ku mojemu zdziwieniu szczotki wbrew pozorom były naprawdę jeszcze grube, w poprzednim aucie przerabiałem temat szczotek i jak dla mnie te są prawie jak nówki. Dodam, że podczas włączonego zapłonu dmuchawa normalnie działa, można sterować obrotami wszystkim, gdy włączę silnik dmuchawa przestaje się odzywać. Według Climatronika mam błąd 4F9 a jak podpiąłem VAG'a to wyskoczył błąd 01273. Poniżej przesyłam filmik który nakręciłem aby zobrazować mój przypadek. Będę bardzo wdzięczny za jakieś sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1504 Napisano 30 Lipca 2016 podczas odpalania zaczął migać climatronikWidac ze koledze sie nie chcialo czytac tematu.Miganie - najprawdopodobniej oznacza niskie cisnienie czynnika chlodzacego w klimie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1505 Napisano 31 Lipca 2016 Milanie oznacza błąd. Przy niskim ciśnieniu powinien pojawić się błąd 318. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1506 Napisano 1 Sierpnia 2016 Milanie oznacza błądNo racja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #1507 Napisano 21 Grudnia 2016 Witam szukałem i na forum nic nie znalazłem. Wiec tak klima mi nie działa od pewnego czasu, po podłaczeniu Vag mam dwa błędy Address 08: Auto HVAC 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 28 Reset counter: 43 Mileage: 128881 km Time Indication: 0 Date: 2012.07.11 Time: 17:17:45 00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213) 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 28 Reset counter: 43 Mileage: 128881 km Time Indication: 0 Date: 2012.07.11 Time: 17:17:45 Pierwszy z nich, jest mi znany gdyż poczytałem troche o nim na forum. Niestety o drugim praktycznie nic nie znalazłem a poświęciłem na to człe popołudnie. znalazłem zmianke na forum audi ale bez odpowiedzi. Jesli jest ktoś kumaty w tym temacie i zna rozwiązanie mojego problemu to proszę o pomoc. Dodam jeszcze ze nie dawno byłem na przeglądzie AC i została nabita klimatyzacja. Przed Przeglądem wszystko było OK. I ja mam problem z tymi samymi błędami. I jak @zajob777 z pierwszym teoretycznie poradzę sobie, ale ten drugi: 00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213) 000 - - - Intermittent Nigdzie o nim nic nie znalazłem. Pomożecie ? Choćby podpowiedzcie gdzie jest ten silniczek klapy V213 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ice Blue Zgłoś #1508 Napisano 8 Stycznia 2017 Błąd 4a4 co to?? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1509 Napisano 23 Stycznia 2017 I ja mam problem z tymi samymi błędami. I jak @zajob777 z pierwszym teoretycznie poradzę sobie, ale ten drugi:00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213) 000 - - - Intermittent Nigdzie o nim nic nie znalazłem. Pomożecie ? Choćby podpowiedzcie gdzie jest ten silniczek klapy V213 ? Może to Ci pomoże. Zdjęcie z Google. Klapy b6/b7. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zdrowy_zab Zgłoś #1510 Napisano 17 Marca 2017 Koledzy, co oznacza błąd 332 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zdrowy_zab Zgłoś #1511 Napisano 21 Marca 2017 Up, ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #1512 Napisano 21 Marca 2017 Up, ktoś ? https://forum.vw-passat.pl/threads/17688-Climatronic-Nie-dzia%C5%82a-jednocze%C5%9Bnie-nadmuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samon8989 Zgłoś #1513 Napisano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam dopisuje sie do istniejacego tematu mam rowniez problem z bledami nawiewu wyskakuje mi na lewym wyswietlaczy blad 2cc czy jest ktos w stanie mi powiedziec co to moze byc dziekuje z gory za pomoc Passat B6 2.0 FSI I Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez samon8989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebax88x Zgłoś #1514 Napisano 24 Maja 2017 Co to może być, że włączam auto diagnozę, czekam 20-30 minut i nic się nie dzieje? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek019 Zgłoś #1515 Napisano 1 Czerwca 2017 Witam wczoraj bylem u goscia od klimy. Mam paska juz 5 lat gdy go kupilem klima cos tam chlodzila a gosc mowil ze wystarczy doladowac jednak nigdy tego nie zrobilem. Wczoraj mnie wzielo zeby wkoncu ja uruchomic wiec podjechalem. Gosc podal najpierw 6 atmosfer powietrza w celu sprawdzenia czy sprezarka zaskoczy no i zaskoczyla jednak wydawala dziwne odglosy (chyba lozysko) gosc powiedzial ze to przez to ze dlugo nie chodzila i ze moze sie rozrusza chociaz reki sobie nie da uciac... Mniejsza z tym... Podpiol maszyne ktora po sprawdzeniu ukladu napelnila czynnik.(mowil ze jak bedzie cos nie tak to maszyna zapyta czy napelniac czy nie) no i po naladowaniu klima chodzila. Przejechalem kawalek sprezarka buczala swoje a po wlaczeniu klimy bylo slychac przekaznik. Ucieszylem sie i zdziwilem ze dziala po takim czasie niestety do rana. Rano wsiadlem do auta a tu zonk. Przekaznika nie slychac sprezarka sie nie zalacza. Czy mozliwe ze uklad nagle sie rozszczelnil i czynnik uciekl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1516 Napisano 1 Czerwca 2017 Nie nagle tylko nie była szczelna już w momencie napełniania. A sprawdza się azotem, nie powietrzem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek019 Zgłoś #1517 Napisano 1 Czerwca 2017 Najpierw napil powietrze w celu sprawdzenia czy sie zalaczy. Pozniej mowil ze maszyna sprawdzi uklad wiec pewnie azotem, no i niby uklad byl ok bo maszyna nie pytala tak jak on mowil co ma robic. Czy napelniac czy zakonczyc. Wiec raczej nagle. Jesli by wczesniej byla rozszczelniona az tak ze w ciagu kilku godzin ucieklo wszystko to chyba powietrze czy azot czy maszyna tez wykazalaby cos nie tak z ukladem? Nie wiem czy mam sie dochodzic z gosciem czy nie ale skoro mowi ze sprawdza a po nocy czynnik znika... Na wyciagu z maszyny widze ze podala UV czyli rozumiem ze mozna odnalezc nieszczelnosc lampa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1518 Napisano 1 Czerwca 2017 To nie takie proste z tym wykryciem nieszczelności azotem czy maszyną. Azot podany do starego układu mógł niczego nie pokazać, próżnia podawana przez maszynę również. A na pracującym układzie masz ciśnienia wyższe i temperatury też spore. Coś (choćby na zaworach lub o-ring) mogło puścić i tyle. Lampą UV gdzie się da można sprawdzać. Ja stawiam na kompresor lub skraplacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek019 Zgłoś #1519 Napisano 1 Czerwca 2017 Stawiasz na te dwie rzeczy przez to ze nie bylo uzywane tak? Kompresor=sprezarka? Czy wtedy gaz ucieknie? Dzwonilem do niego mam podjechac sprawdzic cisnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek019 Zgłoś #1520 Napisano 2 Czerwca 2017 Bylem u goscia, cisnienia nie bylo a po nabiciu powietrza odrazu uslyszelismy syczenie. Syczy na dole od strony pasazera gosc mowi ze to skraplacz (taki zbiorniczek jakby). Jak to sie nazywa fachowo bo jak wpisze skraplacz to wyskakuja mi chlodnice a to bardziej pasuje do osuszacza. Jak sie to nazywa? Czy do wymiany trzeba zdjac zderzak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach