Skocz do zawartości

Kaszelek

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kaszelek

  • Urodziny 12.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam, Koledzy niestety od dzisiaj mam problem z moim Climatronikiem w Passacie B5 1.8T. W dniu dzisiejszym podczas odpalania zaczął migać climatronik oraz zaobserwowałem, że podczas pracy silnika nie działa dmuchawa. Po wciśnięciu kombinacji przycisków obieg zamknięty oraz ECON wyskoczył błąd 4F9. Oczywiście sprawdzając co oznacza ten błąd szybko wziąłem się za demontaż dmuchawy w celu sprawdzenia stanu szczotek. Ku mojemu zdziwieniu szczotki wbrew pozorom były naprawdę jeszcze grube, w poprzednim aucie przerabiałem temat szczotek i jak dla mnie te są prawie jak nówki. Dodam, że podczas włączonego zapłonu dmuchawa normalnie działa, można sterować obrotami wszystkim, gdy włączę silnik dmuchawa przestaje się odzywać. Według Climatronika mam błąd 4F9 a jak podpiąłem VAG'a to wyskoczył błąd 01273. Poniżej przesyłam filmik który nakręciłem aby zobrazować mój przypadek. Będę bardzo wdzięczny za jakieś sugestie.
  2. Witam, Koledzy czy ktoś pomoże jaka szerokość przednich tarcz hamulcowych po VIN'ie: WVWZZZ3BZVE005408 Z góry dziękuję. Pozdrawiam, Kamil
  3. Witajcie, Koledzy mam do Was pytanie, generalnie chodzi o klimatyzację Passat b5 1997r 1.8T. Mianowicie wczoraj zaobserwowałem, że podczas pracy klimatyzacji wiatrak za nią odpowiedzialny pracuje lekko "bijąc". Po wyłączeniu klimatyzacji i silnika złapałem ten wiatrak i on jest lekko luźny, czuć luz w płaszczyźnie silnik a zderzak, klima chodzi jak złoto, chłodzi idealnie, pracuje cicho, tylko to bicie wiatraka. Wybieram się w te wakacje do Chorwacji i nie chciałbym nieoczekiwanych niespodzianek. Pytanie brzmi czy każdy wiatrak ma delikatny luz, czy żadnego luzu być nie powinno ? Gdyby któryś z Was był bardziej obeznany w tym temacie i jest z Łodzi i istnieje możliwość abyśmy się spotkali i ktoś to zobaczył bardziej fachowym okiem będę wdzięczny. Dzięki i pozdrawiam, Kamil
  4. Kaszelek

    instalacja do 1.8T

    Witam, Od jakiegoś czasu śledzę forum gdyż chcę do swojego Passata 1.8T AEB 150KM założyć instalację gazową. Zastanawiam się nad zestawem: STAG 300 4 ISA2 Hanna 2000 zielone / niebieskie KME Silver Turbo fi 6/8 To są te trzy najważniejsze rzeczy. Teraz jest obecnie 150KM lecz w przyszłości chciałbym go poddać profesjonalnemu chipowi tak do 170-180KM. Myślę, że taki zabieg będę robił w przyszłym roku lecz nie chciałbym niczego zmieniać w instalacji gazowej wolałbym teraz troszkę naddać aby potem się nie martwić. Teraz mam takie pytanie, na forum wyczytałem, że niebieskie mogą zimą przelewać ? tego bym nie chciał, ale nie wiem czy zielone pociągną gdy moc będzie około 180KM żeby one też nie pracowały na granicy wytrzymałości ? Czy reduktor na mieć fi 6 czy 8 czy to ma znaczenie ? Widzę, że nawet fi 6 ma zapas do 240KM a przy docelowych 180KM będzie miała zapas, nie będzie pracować na granicy wytrzymałości. Będę bardzo wdzięczny za wszystkie sugestie na co zwrócić uwagę, gdyż jak się okazuje to bardzoooo duże znaczenie ma prawidłowe zamontowanie, odpowiednie wwierty itp. Pozdrawiam, Kamil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności