tomceli Zgłoś #161 Napisano 28 Grudnia 2012 (edytowane) I tu moze byc sedno bo wydaje mi sie ze duzo benzyny mi ubywa, chociaz przelacznik ladnie glosno cyka, powiedz jeszcze cos o tym dymie czy to normalne????dym czarny ikicha strasznie wtedy, Edytowane 28 Grudnia 2012 przez tomceli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #162 Napisano 28 Grudnia 2012 Skąd dym... zalana świeca nie daje iskry a paliwo jest zasysane i wyrzucane w wydech gdzie zmieszane z gorącymi spalinami tworzy czarna chmurę....choć chemia nieorganiczna to nie mój konik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomceli Zgłoś #163 Napisano 28 Grudnia 2012 Narazie bardzo Ci dziekuje a jak wyreguluje parownik i uwune inne usterki to napisze jak chodzi:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
picek Zgłoś #164 Napisano 28 Grudnia 2012 Witam, jako że nie moge niestety zalożyc nowego tematu, napisze tu bo problem podobny - odpalanie. A mianowicie: Zaczeło sie gdy nadeszla fala mrozów, auto odpalalo elegancko. Ale gdy nadeszly mrozy, odpalalilo i gdy zgaslo to juz nie chcialo odpalic - tzn odpalalo ale dochodzilo do max 500-600 obrotów i gaslo... Gdy zrobilo sie cieplej, odpalalo normalnie ale tez czasami sie tak dzialo. Teraz tez nie bylo zimno ale gdy odpalilem auto i go nie "zagrzalem" to problem tez byl ten sam, nie chcial odpalic... Jednak gdy za pierwszym razem odpalil i "zagrzalem" go to juz odpalal pozniej caly dzien elegancko... W czym moze byc problem? Moj passat: B4 1995 rok 1.6 Benzyna + LPG (101KM) Dzieki i czekam na szybka odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #165 Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) W czym moze byc problem? Musisz sobie zmierzyć rezystancję czujnika temp. Masz czteropinowego, dwa to zegary i kolejne dwa to sterownik, konkretnie chodzi o te na sterownik....mogę sie mylić ale to chyba piny 1 i 2. Wartości jakie powinny być zależnie od temp. silnika znajdziesz na forum. Pomierz, jak będzie okey to względnie sterownik zgłupiał... Mała poprawka. Edytowane 29 Grudnia 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
picek Zgłoś #166 Napisano 29 Grudnia 2012 Jeden mechanik, stwierdzil ze to wina swiec, ale po wymienieniu okazalo sie ze dzieje sie tak samo. Zrobie tak jak mowisz LEBOW, ale najpierw pojade bo umowilem sie z innym mechanikiem, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian_nowy Zgłoś #167 Napisano 29 Grudnia 2012 Kolego "krzys2711" - Czy na 100% jesteś pewien, że przyczyną problemów w Twoim aucie jest strona zapłonowa ??? - identyczne objawy są od strony paliwowej. Mierzyłeś ciśnienie paliwa??? Jesteś pewny, że pompa pracuje cały czas, a nawet jak pracuje, to czy daje paliwo ??? Pozdrawiam !!! - Damian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #168 Napisano 1 Stycznia 2013 najlepiej czekać aż coś padnie Piotrze jeśli takie obroty na gazie masz to membrany sztywne lub pękniete lub regulacja gazu może? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pumba13 Zgłoś #169 Napisano 3 Stycznia 2013 witam! jestem nowym członkiem forum. Mm passata 1.8 b bez lpg. nie moge go odpalić jak już wkońcu załapie to ma niskie obroty silnika i zaczyna falować. Często zaczyna sie przyduszać i gasnąć. N wysokich obrotach nie ma problemu. Powyżej 3tys obrotów idzie normalnie. Myślałem że to morze być silnik krokowy nie sprawdzałem go ponieważ zastanawia mnie dlaczego na wolnych obrotach nim szarpie nie chce jechać a przy okazji miga i piszczy kontrolka od smarowania. Jak dokładnie sprawdzić czy silnik krokowy działa poprawnie i dlaczego zapala i piszczy ta kontrolka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #170 Napisano 3 Stycznia 2013 (edytowane) Damian sprawdź czy nie masz lewego powietrza np. na podstawie wtrysku lub rura dolotowa z filtra powietrza jest uszkodzona. Co do piszczenia ki mrugania kontrolki oleju to pewnie albo czujnik masz do bani albo przy małych obrotach nie masz ciśnienia dobrego i piszczy mruga że coś nie halo musisz pomierzyć ciśnienie oleju. Edytowane 3 Stycznia 2013 przez Józefoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pumba13 Zgłoś #171 Napisano 3 Stycznia 2013 ok sprawdze dzięki za potpowedz a morze to byc spowodowane zalaniem niskiej jakości oleju?? bo pod mija nie obecność taki był wlany jak otkręciłem rure od filtru powietrza do gaźnika to na gaźniku zrobiło sie tzw "masło" i nie chciał wogle odpalać. te "masło" zalało jedną z wtyczek jak były wyczyszczone i popryskane to dopiero zaczą jako tako kulawo chodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #172 Napisano 3 Stycznia 2013 Jak dokładnie sprawdzić czy silnik krokowy działa poprawnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #173 Napisano 3 Stycznia 2013 ok sprawdze dzięki za potpowedz a morze to byc spowodowane zalaniem niskiej jakości oleju?? bo pod mija nie obecność taki był wlany jak otkręciłem rure od filtru powietrza do gaźnika to na gaźniku zrobiło sie tzw "masło" i nie chciał wogle odpalać. te "masło" zalało jedną z wtyczek jak były wyczyszczone i popryskane to dopiero zaczą jako tako kulawo chodzić. Raczej wlaniem rzadszego niz był ale chyba nie jesteś harkorem i nie wlewasz z mineralnego syntetyku, co do masła mazi czy jak tam kto to nazywa to jest przeważnie od jazdy na niedogrzanym silniku czyli robisz krótkie odcinki autem i silnik nie osiąga swojej temperatury roboczej 90st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pumba13 Zgłoś #174 Napisano 3 Stycznia 2013 aha dzięki jestem zielony w tych sprawach ale nie stać mnie na mechanika. A gdzie sie znajduje czujnik oleju i cz można go sprawdzić w jakiś sposób czy jest dobry?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #175 Napisano 3 Stycznia 2013 A gdzie się znajduje czujnik oleju i cz można go sprawdzić w jakiś sposób czy jest dobry?? Czujnik ciśnienia oleju jest na filtrze oleju (tam gdzie wkręcasz filtr) są dwa lub jeden czujnik u ciebie pewnie dwa bo masz ABS i podpięte do ich po jednym kablu.Co do pomiaru musisz do jakiegoś mechanika raczej jest do tego specjalny przyrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #176 Napisano 4 Stycznia 2013 Rozwiązałem swój problem z ciężkim odpalaniem. Wadą okazało się paliwo! Lałem tylko vervę 98 na orlenie, a po 2 miechach z tego paliwa wytrąciła się nafta i woda....super jakoś paliwa mamy na naszych kochanych stacjach. 1,5 miesiąca szukania, jeżdżenia po mechanikach. Niektórzy chcieli silnik wymieniać, chęć wymiany pompy paliwa choć 3 bary wali, podejrzenia zerwanego klina na wale, chociaż rozrząd się nie rozjechał... Z ojcem tak i stąd ni zowąd postanowiliśmy mu wlać 10l nowego paliwa-i zapalił na dotyk... Ehhh...tyle grzebania i pocenia a tutaj głupie paliwo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #177 Napisano 7 Stycznia 2013 to nie wiesz gdzie północna część Polski tankuje? Pb/92 , Pb/95 , дT , i nie martwisz się że potem Ci w mediach gadają że polskie stacje benzynowe zaniżają oktany, dolewają "coś"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość aValon44 Zgłoś #178 Napisano 12 Stycznia 2013 Witam (jestem nowym użytkownikiem forum i Passata '94 1.8 66kW+LPG) Z mechaniki pojazdów nie jestem orłem!!! Mam dziwną dolegliwość z autem tj: gdy dostaje temperatury ok 70 st.C zaczyna go przerywać na niskich obrotach (paliwo i gaz) gdy stoję np.światła muszę go trzymać na obrotach by nie zgasł kiedy zgaśnie jest zalany nie można go odpalić i strzela. Gdy jest zimny odpala bez problemu czyli mogę przejechać ok 30km później muszę się spodziewać w/w kłopotów. Znajomi mówią ,że to wina kabli ,kopułki,świec i palca . podczas gdy na postoju grzaliśmy go do temp w/w temp. i kiedy zbliżała się zaczęło coś tykać nieregularne pykanie wtedy zaczęło przerywać, aż do całkowitego zgaśnięcia auta. Czy to jest wina kabli ,świec i reszty????(nie są pierwszej młodości) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #179 Napisano 12 Stycznia 2013 Ja bym obstawiał czujnik płynu ten niebieski chyba u ciebie jest miałem podobne objawy w audicy jak się zagrzał nie szło tym jechać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomceli Zgłoś #180 Napisano 14 Stycznia 2013 Witam, prosze o pomoc. Mam passata b3 1.8+ LPG i ubywa i za duzo benzyny, ok 5 l na 50 km odpalajac na benzynie i po ok 3 min przelaczajac na gaz, to nie normalne chyba, gdzie jest jakis mechanizm odpowiadajacy za odcinanie benzyny bo chyba pali benzyne i gaz, prosze o odpowiedz jesli ktos wie. Dzieki:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach