damian_nowy
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O damian_nowy
- Urodziny 06.09.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
ONY / OB
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1996
-
Xenon Passat B4 ktos montowal ?
damian_nowy odpowiedział PiotrekVW → na temat → Elektryka, oświetlenie
Też poluję na oryginalne soczewki do mojego B4... Niestety, są tylko do B3:( -
Wymiana komputera z 8 na 16 bit i problem z immobilize
damian_nowy odpowiedział Freeq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Trzeba wywalić immo ze sterownika. Nie ma innej rady -
Hej !!! Komputer prawdę Ci powie... Podłączałeś ???
-
Kolega napisał Ci nawet skąd przewód zasilający wychodzi. Śledź go po kolorze. Probówka w dłoń i do roboty:) Powodzenia. ---------- Dodano o 23:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:12 ---------- Sprawdź też czy pompka ma masę, bo bez masy też lipa...
-
Ciekawe... Napisz jaśniej, co masz na myśli pisząc, że "nie może zapalić" - opisz konkretnie... np. rozrusznik kręci, kontrolki świecą, a nie pali, czy może przekręcasz kluczyk, kontrolki świecą a rozrusznik nie kręci .... Opisz to konkretnie krok po kroku, to może coś się wymyśli.
-
Normalka... Któraś świeca ma zwarcie i pali... Najlepiej rozłączyć listwę i każdą z osobna sprawdzać kabelkiem wprost z plusa(+) z akumulatora. Mógłbyś nawet na kabelku "testowym" dać bezpiecznik 20 A. Bankowo, na jednej (lub więcej) z nich porządnie zaiskrzy. ( przepali się wtedy założony na kabelek bezpiecznik ) ..i będzie to przyczyna palenia bezpiecznika świec. Mała iskierka musi być, a całkowity brak iskry, także dyskwalifikuje świecę. Uważaj, żeby nie dotknąć kabelkiem rurek paliwowych idących do wtrysków, bo mocno zaiskrzy:) Powodzenia ---------- Dodano o 20:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:30 ---------- Inna sprawa jak świece grzeją bardzo długo i nawet na gorącym silniku... wtedy najczęstrzą przyczyną jest 4-ro pinowy czujnik temperatury cieczy. ...ale to już można sprawdzić pod Vag-iem.
-
W moim też ta listwa nie wygląda za dobrze, ale mam już na to sposób... Kupiłem wiązkę od Renówki (nie pamiętam modelu, bo to trochę dawno było) w każdym razie sprawdziłem jakie autko ma te same świece co Pasio... no i znalazłem Renówkę, zamówiłem wiązkę - stan nówka Zapłaciłem około 40zł. Czekam tylko jak oryginalna przestanie funkcjonować i wezmę się za robótkę. Ominę okrągłe złącze wielopinowe i podłączę się wprost pod bezpiecznik. Pozdrawiam !!!
-
Kolego "krzys2711" - Czy na 100% jesteś pewien, że przyczyną problemów w Twoim aucie jest strona zapłonowa ??? - identyczne objawy są od strony paliwowej. Mierzyłeś ciśnienie paliwa??? Jesteś pewny, że pompa pracuje cały czas, a nawet jak pracuje, to czy daje paliwo ??? Pozdrawiam !!! - Damian
-
Dlaczego nie ma w naszych Passatach świec z gwintowanymi końcówkami ???:nerwus Byłby problem z głowy...
-
Dziwne obroty silnika 1.9 TDI 1Z
damian_nowy odpowiedział qgoldi → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Hej !!! Jeżeli komputer nie pokazuje żadnych błędów, to należy szukać tam gdzie nie ma diagnostyki. Ameryki nie odkryłem, ale sprawdziłbym pompę wtryskową. Pozdrawiam !!! -
Na szczęście to nie np. Sharan (zwłaszcza model po lifcie) gdzie jakiekolwiek przeciąganie wiązki przez ściankę grodziową to mega wyczyn
-
...Widzisz jakie to proste...
-
Po co Ci koniecznie pod maską, jak możesz przecież podłączyć się ze skrzynki bezpieczników, a nawet prosto po stacyjce i przeciągnąć bez problemu przez ściankę grodziową.
-
Demontaż immo i problem z centralnym i modułem komfortu
damian_nowy odpowiedział kubeks → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Kolego "kubeks" piszesz o demontażu fabrycznego immo czy dokładanego na zasadzie obcięcia obwodu np. pompki paliwa ??? -
Widzę, że poruszane już były różne przyczyny nieświecenia tylnych świateł przeciwmgielnych, a ja mam jeszcze jeden pomysł: spotkałem się już kilka razy z tym problemem w samochodach wyposażonych w hak holowniczy. W gnieździe haka jest mikrostyk, który w momencie podłączenia przyczepy rozłącza tylne światło przeciwmgielne w samochodzie, a załącza w przyczepce. Zapobiega to wypalaniu się styków włącznika świateł z powodu zbyt dużego obciążenia. Ten właśnie mikrostyk często jest przerdzewiały i nie załącza tylnego światła przeciwmgielnego w samochodzie VW. Pozdrawiam !!! -Damian (elektryka samochodowa, alarmy, centralne zamki, serwis CB - Łosiów)