kemot_p Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2009 Cześć! Co trzeba zrobić po wymianie akumulatora, żeby komputer sterujący silnikiem prawidłowo się ustawił? Czy może lepiej udać się na wymianę akumulatora z potrzymaniem prądu do serwisu ? Co radzicie? (bo nie wiem czy można sobie od tak wyjąć akumulator). Wcześniej miałem Corse i robiłem to kilkakrotnie, więc podejrzewam, że w tym przypadku mogę postąpić podobnie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 28 Września 2009 Nic się nie stanie, jedynie z zeruje Ci się zegarek i przebieg dzienny i czasami ale nie zawsze będziesz musiał podać kod do radia jak masz firmowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #3 Napisano 28 Września 2009 KOmp pokładowy ( spalanie itp) tez sie zresetuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemot_p Zgłoś #4 Napisano 28 Września 2009 A jest jakaś sekwencja czynności po pierwszym rozruchu po wymianie aku żeby się dobrze komp ustawił. Czytałem gdzież kiedyś, że w deawoo (chyba) trzeba najpierw odpalić silnik bez gazowania, potem zgasić na ileśtam sekund, potem zapalić i gazować itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #5 Napisano 28 Września 2009 Czytałem gdzież kiedyś, że w deawoo (chyba) trzeba najpierw odpalić silnik bez gazowania, potem zgasić na ileśtam sekund, potem zapalić i gazować itp. to czasem jest przy silniku benzynowym, chodzi o przepustnicę, coś takiego a tu śmiało wymieniaj, tylko tak jak pisali koledzy wyżej: radio, informacje z kompa pokładowego. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AMERYT67 Zgłoś #6 Napisano 28 Września 2009 Mi padł akumulator i jedyne co po włożeniu nowego nie działało to radio które się domagało kodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2009 U mnie po wyjęciu aku nawet radio chodzi bez podawania kodu. Ale co ja zaobserwowałem u siebie - jak podłączyłem znów aku to przez jakiś czas tylne szyby jak je otwierałem (są automatyczne) nie miały tego hamulca na samym dole czyli otwieram szybę, a ona jedzie w dół tyle ile może i nawala w mechanizm, słychać takie łuppppp. Również przez parę chwil nie działa dwustopniowe otwieranie szyby kierowcy czyli pomimo, że przycisnę przycisk do końca to szyba sama nie pójdzie tylko muszę trzymać wciśnięty przycisk cały czas. Tak trwa dosłownie parę minut i później wszystko wraca do normy. To tyle co u mnie Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemot_p Zgłoś #8 Napisano 28 Września 2009 dzieki chłopaki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #9 Napisano 29 Września 2009 mnie po wyjęciu aku nawet radio chodzi bez podawania kodu. Ale co ja zaobserwowałem u siebie - jak podłączyłem znów aku to przez jakiś czas tylne szyby jak je otwierałem (są automatyczne) nie miały tego hamulca na samym dole czyli otwieram szybę, a ona jedzie w dół tyle ile może i nawala w mechanizm, słychać takie łuppppp. Również przez parę chwil nie działa dwustopniowe otwieranie szyby kierowcy czyli pomimo, że przycisnę przycisk do końca to szyba sama nie pójdzie tylko muszę trzymać wciśnięty przycisk cały czas. Tak trwa dosłownie parę minut i później wszystko wraca do normy. To tyle co u mnie Pozdr. trzeba zaadaptowac szyby na nowo, otworzyc i domknąc trzymajac przycisk cały czas przez pare sekund Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilw85 Zgłoś #10 Napisano 3 Października 2009 U mnie natomiast po odpięciu akumulatora na 15 minut silnik miał problemy z utrzymanie równych obrotów na postoju. Podejrzewam że komputer sie zresetował i musiał na nowo sie zaprogramować bo po przejechaniu ok 200km objaw ustąpił. Słyszałem że pomaga jesli po podpięciu akumulatora odpalimy silnik i zostawimy na wolnych obrotach aż osiągnie temperature 90 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
161BD391 Zgłoś #11 Napisano 3 Października 2009 Słyszałem że pomaga jesli po podpięciu akumulatora odpalimy silnik i zostawimy na wolnych obrotach aż osiągnie temperature 90 stopni. dokładnie tak jak napisałeś ja robię i wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToFu Zgłoś #12 Napisano 4 Października 2009 U mnie tez byl ten sam problem silnik na luzie nie pracowal rownomiernie, szyby tez trzeba bylo nauczyc zamykania radio mam nie firmowe wiec bez kodu a na climatroniku pojawily sie bledy ale reset i jest ok. Na poczatku silnik potrafil zgasnac na parkingu gdy sie bieg zmienialo ale po ok 50km komputer zrobil auto adaptacje ustwien i juz jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
allosza Zgłoś #13 Napisano 24 Października 2009 (edytowane) Reset komputera wymuszony po zdjęciu klemy (nie odpuszczał elktroniczny hamulec ręczny) po zdjęciu owszem hamulec odpuścił i mozna jechać dalej ale.... zapliła sie lampka od wspomagania kierownicy (zółto) oraz wyłączył się ESP i niechce się właczyć co robić czy czeka mnie ASO i wykasowanie tematu czy są jakieś sposoby Passat B6 1,9 TdI a może ponownie zdjąć kleme i zobaczyć co to da ? Edytowane 25 Października 2009 przez allosza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automaniak810 Zgłoś #14 Napisano 14 Listopada 2009 Kolego Piotrze,i jak doszłeś już coś z tym Esp???Bo mam ten sam problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #15 Napisano 15 Listopada 2009 wielokrotnie w b6 odpalalem kablami od innego auta(max rozladowane aku) i nie bylo problemu.raz tylko awaryjne swiecily non stop i ponowne zdjecie klemy pomoglo.poza tym nic innego sie nie dzialo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #16 Napisano 19 Grudnia 2009 Witam mam 2 pytania po przejechaniu 4 km b6 zaczeła mi przerywać i zgasła dodam że jest dzisiaj -12C czy mogło zamarznąć paliwo w przewodach? A drugie pytanie oczywiście w zwiąsku z tą awarią kręciłem chwile i padł prawie akumulator czy moge go wyjąć bez obawy o kompa bo nie mam gzie naładować auto pod chmurką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #17 Napisano 20 Grudnia 2009 po przejechaniu 4 km b6 zaczeła mi przerywać i zgasła dodam że jest dzisiaj -12C czy mogło zamarznąć paliwo w przewodach? Jesli stal pod chmurka a miales jakies kiepskie paliwo to moze w przewodach zamarznac paliwo. Musisz odczekac troche i pozniej sprobowac wlaczyc silnik. w zwiąsku z tą awarią kręciłem chwile i padł prawie akumulator czy moge go wyjąć bez obawy o kompa bo nie mam gzie naładować auto pod chmurką. Jesli padl Ci aku to oczywiscie bez obawy wyciagnij i naladoj go czy w piwnicy czy w domu. Zakladam ze masz aku bezobslugowe wiec podlacz go pod prostownik i naladuj. Potem mozesz go spokojnie zamontowac w aucie i nic sie nie powinno stac. jedynie zegarek i komputer ci sie wyzeruje. Ale to zaden problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eizo_86 Zgłoś #18 Napisano 20 Grudnia 2009 witam ja właśnie wczoraj musiałem odłączyć aku zeby go podładować. zdjołem kelmy i pod prostownik dziada:D i teraz po podłączeni akumulatora na nowo i mam następujący objaw. Gdy wrzucę luz w czasie jazdy(gdy dojeżdżam do świateł z 3 beigu na luz) to obroty zaczynają falować zeby po chwili się ustabilizować. Z tego co zaobserwowałem dzieje się tak i na benzynie i na LPG. Czy to można podpiąć pod opisy i rady z wcześniejszych postów? Czy objaw powinien ustąpić? czy zacząć sie martwić? za wszelkie sugestie dzieki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #19 Napisano 20 Grudnia 2009 Czy objaw powinien ustąpić? czy zacząć sie martwić? A adaptację przepustnicy zrobiłes ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #20 Napisano 20 Grudnia 2009 Karol jak i czym się adoptuję przepustnicę i czy po jakimś czasie ona sama się nie zaadoptuje (mam Polski Vag 2.5 czy tym się da) jak tak to mógłbyś mi podpowiedzieć jak. Silnik AWT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach