Skocz do zawartości

allosza

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O allosza

  • Urodziny 09.09.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazowieckie

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. czy wg VIN WVWZZZ3CZ7E040261 mój kolor to LC5F ? z góry dzięki za pomoc!!
  2. Spróbuj tak: Wciśnij jednoczęsnie przycisk zerowania licznika okresowego i przycisk który pokazuje ile pozostało do serwisu powinien ci pokazać na postoju relany przebieg gdy ruszysz mph/h lub km/h w zalezności od wersji czy masz EU czy USA, w kazdym razie gdy masz EU pokaże ci mph/H jak wykonasz proces ponownie powinien ci zamienić mph/h na km/h Pozdr.
  3. U mnie w trasie 6,5-6,8, w mieście 8,5-9 pokazuje a nogę mam nie nalzejszą :-)
  4. Jak cię to drazni i nie chcesz jechac do serwisu zrób tak Kasowanie inspekcji serwisowych odbywa się następująco: 1. Wyłączyć zapłon 2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawia się słowo "service", 5. Na centralnym wyświetlaczu pojawia się komunikat "SERVICE NOW", 6. Zwolnić przycisk X, 7. Obrócić przycisk Y w prawo, w celu skasowania wskazania, 8. Wyłączyć zapłon. zresztą ściągnij sobie darmowy Inspektor 1,3 tam jest pokaany tez rysunek objaśniający poniżej link http://www.dte.com.pl/index.php?id=pobieranie i po kłopocie Pozdrawiam WP
  5. Kolego ja wybrałem 1,9 Tdi 105 teraz mam 147 polecam zrób to samo wrażenia z jazdy bezcenne polecam Rogala z Mineralnej z Wawy na forum znajdziesz namiar wczęsniej się umów nim się wybierzesz bo robi naprawde ok i kolejka na kilka tygodni (przyanjmniej taka była jak ja robielm w maju) Pozdr.
  6. No poczytałem dzięki za link niestety niemam takich uzdolnień manualnych by coś wyjmować (podszybie) czy regulować łopatki przez schowek jak bym zaczoł to robić to pewnie całą deskę trzeba było by wymieniać poszukam jakiegoś magika w okolicy może da rade jakbys miał kogoś godnego polecenia w Wawie lub ktoś z czytających to niech wrzuci jakiś namiar Pozdrawiam
  7. Syjan masz wiedze który to konkretnie silniczek (model, nazwa, umiejscowienie) i gdzie można to poza serwisem wymienic- ja wymienię to cykanie mnie wkur....
  8. od jakiej klapki czy on jest jeden czy jest kilka ?
  9. Mam równiez to samo pod deską czasami na postoju bulgotanie takie i to nie jest climatronik, bo wyłaczałem i takie bulgotanie z przemieszczeiem słyszałem dalej, pytałem mechaników speców od TDI mówili że układ jest zapowietrzony i nawet w nowych tak się dzieje że taki urok że niema sensu tego naprawiac bo za chwile powróci do stanu poprzedniego jak pisał przedmówca mocno irytujące, jeśli komuś uda się zniwelować drażniący dźwięk niech opisze i podzieli się swoim szczęsciem Pozdr.
  10. Dziś kupiłem Klebery Krispole HP 215/55R16 na Żeraniu drugi 2 sezony jeździły 6,5-7 mm bieżnika bez żadnych napraw wczesniej po 100 zł, 2 bo akurat dwie takie miałem po porzednim włascicielu co prawda 5,5-6mm bieżnik ale na tyle sezonik czy 2 przelatają. Wracając do tematu przy trasie Gdańskiej w miejscowości Załuski mozna dorwać opony używki w dobrej cenie 023 661 95 89 lub 601 66 95 89 jak i przy wylocie z obwodnicy Sochaczewa w kierunku na warszawe po prawej stronie pierwsze stacja BP i za nią jest wulkanizacja tam kupowałem osobiście letnie Michelinki po jednym sezonie z 2008 7,5-8mm za komplecik 600 zł zapłaciłem z wymianą- też polecam Pozdr.Forumowiczów
  11. Reset komputera wymuszony po zdjęciu klemy (nie odpuszczał elktroniczny hamulec ręczny) po zdjęciu owszem hamulec odpuścił i mozna jechać dalej ale.... zapliła sie lampka od wspomagania kierownicy (zółto) oraz wyłączył się ESP i niechce się właczyć co robić czy czeka mnie ASO i wykasowanie tematu czy są jakieś sposoby Passat B6 1,9 TdI a może ponownie zdjąć kleme i zobaczyć co to da ?
  12. Ktos może polecić jakiegos magika od kluczyków niestety przestał działac (tylko funkacja zamykania) czy ktos poleci gdzie z tym się udac oczywiście poza serwisami Pozdrawiam
  13. Kolego nie wymieniałes płynu chłodniczego? Mechanik powiedział mi że te odgłosy sa własnie po wymianie płynu że dostało się w przewody powietrze i dlatego tak stuka ja równiez myslałem że coś dostało się w łopatki od wentylatora
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności