Skocz do zawartości

xxpasek2.5tdi

  • Liczba zawartości

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O xxpasek2.5tdi

  • Urodziny 17.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WLKP

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siema.Jest konkurs moto.Młody bierze udział i chodzi o największą ilość polubień zdjęcia.Konkurs trwa do 20 września. Oprócz bandita oczywiście użytkuje B5 AWT :wojak Link Dzięki z góry:ok
  2. Tylko i wyłącznie 1.4 75KM. Ośmiozaworowych chyba nawet nie było w tych rocznikach. Od 2005 było polo 9N3,wcześniej ten okular niezbyt ładny.Ale na polifta 1.4 ładnego 15tys.to mało.Sam niedawno szukałem takiego dla mamy i te 17tys.trzeba mieć. Dobre 1.4 i 5drzwi znikają natychmiast,więc trzeba się naszukać.Znalazłem krajówkę z książką ostatecznie,ale co się naoglądałem trupów to żal. 1.2 żadnego nie polecam.Zero dynamiki,spalanie jak 1.4,awaryjny. Zobacz ile takich jest w ogłoszeniach.
  3. Nie chcę zaśmiecać tematu,ale polecam dla humoru obejrzeć http://www.youtube.com/user/ThygeRRR?feature=watch Polacy po EU czy Stanach też nagrywają.
  4. Ciekawe kto czyta.Ciekawe i śmieszne wpisy. O paskach też się coś znalazło http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/05/24/wypad-na-mazury-by-fotografowac-fury/
  5. Na odpryski nic nie poradzisz,a po polerowaniu będą bardziej widoczne.Nie myśl czasami o stosowaniu jakiegoś wosku koloryzującego bo to największy shit.Lepiej już kup mały lakier zaprawkowy i odpryski potraktuj minimalną ilością. Potem konkretne mycie,usuwanie smoły itd.Lakier powinien być gładki nawet przed ręczną polerką. http://allegro.pl/atas-decabit-do-usuwnia-smoly-i-asfalu-i3072905416.html smoła http://moto.allegro.pl/glinka-do-lakieru-valetpro-clay-gratis-meguiars-i3088901580.html glinka http://allegro.pl/meguiars-ultimate-compound-do-polerowania-lakieru-i3108747408.html polerowanie http://megastore.pl/87075,Autoland-Wosk-ULTRAWOSK-gabka-do-nanoszenia-i-sciereczka-do-polerowania-100g.html wosk tani,a miesiąc wytrzymuje.Chyba,że wolisz coś lepszego to za ok.80zł Colli 476. To tak na tanią i szybką "korektę".Dolicz aplikatory i mikrofibry. Towaru styknie da długo,więc możesz się zrzucić z kimś. I polecam poczytać http://forum.kosmetykaaut.pl/index.php?c=7
  6. Miałem dwie firmowe fabie z tym motorem 1.6 TDI CR DPF.Jedną otrzymałem po przelocie 45tys.km i kończyła się dwumasa(użytkowana była po Krakowie).Dojechałem tak do 110tys.km.DPF nie sprawiał problemów.Czasami silnik dostawał drgawek i zwiększały się obroty(nie było to spowodowane filtrem cząstek).Auto stało dwa dni w ASO,wgrali nowego softa i coś tam pomogło.Miło wspominam ten egzemplarz. Drugą w zasadzie mam do teraz(firmowa).Przebieg 107tys.Większość u mnie.dwumas ok.DPF niezauważalny-czasami w mieście podnosi obroty,ale prawie codziennie śmigam A2 w Poznaniu,więc problemu nie ma.Podczas jazdy autostradowej znika płyn chłodniczy.Raz na 2/3 tygodnie litr muszę dolać.Wycieków brak.Kolega miał podobny przypadek.W serwisie powiedzieli,że wentylator minimalnie ociera o chłodnicę i płyn delikatnie się sączy,jednak pod wpływem pędu powietrza i temperatury odparowuje.Wymienili na gwarancji to i to,bo kilka takich przypadków było.Dla mnie to dziwna teoria,ale niech będzie.Moja skoda jest po gwarancji i firma na ASO nie pozwala.Co do tego silnika to mega trwałości mu nie wróżę.Chipowanie średnio wchodzi w grę,niby turbina jest tak obliczona,że szybko się skończy.Spalanie rewelacja,przy mojej jeździe jak to PH wychodzi 5,5.Jak ktoś jest spokojny to w 4 się zmieśći bez kitu.Max jadąc A4 z Krakowa do Wrocka utrzymując 160-180 spalanie 6,7.Mowa o małym aucie... Co jest też fajne to to,że przy 110km/h mamy 2tys.obr. I wtedy auto jest najbardziej ekonomiczne.Przy licznikowych 190 jest 3500obr.Na 3 pojedzie 140,na 4 190. Max wg nawi udało się 198.Licznikowe 210.Paliwo tylko Orlen(karta Floty).Jako nowe auto z tym silnikiem wziąłbym.Jako używane niekoniecznie.Można też podpytać chłopaków w ASO o opinie.Aha-rozrząd.Mnie czeka przy 120tys.Wcześniej pytałem w Skodexie i ok.2200zl.
  7. Oczywiście wg producentów:P http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/01/21/pol-banki-w-audi-czyli-jak-nie-nalezy-budowac-samochodow/
  8. http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0720_4%20zarowki.pdf Wpadły mi w ręce kiedyś te niebieskie za 70zł i zamontowałem mamie w punto II.Bardzo ładny efekt i białe światło.Bije BlueVision,które wytrzymały 3 miesiące.A mają już ponad pół roku,gdzie to punto słynie z "pożerania"H7.Wielu nie wie,że Wurth robi też żarówki i to w dodatku na pierwszy montaż,a nie z naciąganą normą E1 jak Philipsy itd.Wszytsko zależy od podejśćia sklepu i jego sprzedawcy... Popytajcie u waszych.Jak polecają Bosmę i K2 to omijać z daleka
  9. Nie widziałem samego procesu wypalania,ale jakaś metoda "na szybko" jest.Mechanior weźmie 400-500zł za "regenerację".Klient podstawi auto rano,odbierze wieczorem,żeby było wiarygodne,a pan w godzinkę usterkę usunie mówiąc,że ma swój sposób na DPF-a. Coś nt zapożyczone z forum opla(cytat): Miałem podobne problemy z moją Vectrą kombi 1.9 CDTI 2005rok - przy prędkości około 70-85km/h i biebgu 2,3,5 zaczął szarpać i był troche zamulony a i kontrolka w kształcie klucza francuskiego z autem się zapaliła. Pierwsza myśl ledwo kupiony i problemy, no to co siekier i do lasu.Dowiedziałem się że może być to EGR, więc go wyciągnełem i wyczyściłem płyne do czyszczenia kominków - przez kilka dni miałem spokój (powróciły wszystkie obiawy)Pojechałem do firmy Tuningowej tam zostawiłem 250zł. za diagnoze.DO wymiany EGR i filtr cząsteczek stałych DPF FAP.Kupiłem EGR 450zł. wymieniłem - obiawy szarpania i kontrolka znikneła ale co zrobić z filtrem koszt nowego to 2600zł jak oddasz stary to 2000zł. Oczywiście ceny podaje z Allegro.Dowiedziałem się żę można filtr wyczyścić, kupiłem płyn do czyszczenia kominków firmy Castoram ma najwięcej kwasu w ilości 2szt. do tego płyn do ściągania powłok lakierniczych firmy dragon kupiony w Obi 2szt. Przy odkręcaniu filta uważaj bo można śruby urwać, po wyciągnięciu wlot i wylot musisz zakorkować, ja to zrobiłem korkiem do kanalizy fi 50 i srebną taśmą a otwór po sondzie śrubą. Zalałem z jednej i drógiej strony obydwoma plynami i zakorkowałem, pozostawiłem to na całądobe. Po dobie odkorkowałem i wypłukałem filtr kerszerem aż nie było piany.Kup jeszcze podkładke która jest pomiędzy filtrem a rurą dolotową.Wykonałem wszystkie te czynności i samochód jest super pali w mieście około 7,5 litra z klimą. Podejrzewam,że należy wymusić wypalanie kompem po takim zabiegu i dopiero jakąś trasę.
  10. http://www.wurth.pl/katalog2/karty/5861014500.pdf Używał ktoś?Ja znam kilka osób,którym to pomogło i nie zaszkodziło.Na rynku od niedawna,ale mechanicy zachwalają.Puszka kosztuje ok.100zł.Mechanik bierze kilka setek za pracę.Nie musi przy tym ściągać filtra,wszystko odbywa się na aucie i bez szkodliwego grzania silnika na postoju.Tylko furę przegonić na trasie i finał.
  11. W firmowej Fabii 1.6 CR też tak miałem.Na postoju do 3000,ale z ciekawości podczas jazdy na luzie i wciśnięciu gazu zamykała obroty.Co do tematu to wypalanie DPF-a odbywało się raczej niezauważalnie, nigdy nie było dymu itd.Zwiększone spalanie i obroty to jedyny objaw.Przejechała u mnie 120tys.km.Od jakiegoś czasu przy hamowaniu silnikiem zapalała się i mrugała kontrolka świec,a rzadziej dodatkowo włączał się check.Po ponownym uruchomieniu było ok,aż do ponownego hamowania silnikiem.Czujnik stopu ok.Na kompie nie byłem,bo firma żal i auta po gwarancji(ta była miesiąc po) traktuje jako złom.Oddałem jak stała.
  12. Co do WD to było dobre 15 lat temu,gdy podbijało rynek,bo inne produkty nie były tak łatwo dostępne.Reklama robi swoje,bo WD jest tak jak Pepsi czy Cola-musi być w każdym sklepie i na każdej stacji.Co do jego właściwości to hmm w każdym razie wody nie wypiera( kiedyś tak reklamowali) tylko się z nią łączy i tworzy emulsję z brudem.To dlatego nie nadaje się do zamków. W tej samej cenie polecam http://kymcosklep.pl/opis/3019620/wurth-multi-spray-preparat-wielofunkcyjny.html Co do tematu to przed zimą dobrze jest porządnie wyczyścić auto,umyć i nawoskować.
  13. Miałem coś takiego w Fabii 1.6 TDI CR,a więc z natury mniej drgań od PD... Różnica taka,że przy wciśniętym na maxa sprzęgle.ASO twierdziło,że to norma i faktycznie kilku kolegów w tych autach miało to samo bez względu czy przebieg 20tys. czy pod 200.
  14. http://moto.allegro.pl/silnik-1-6-1-6-ahl-vw-passat-b5-audi-a4-i2300800853.html drogi jakiś. Jedyny 1.6,nawet angoli na części brak.AZM i ANA też brak.Co do oleju to fakt,że 5litrów/1000 to masakra.Pociesze tym,że mój mechanik(były)wlał mobila 10w40 i silnik spalał litr na 200km!Człowiek wciąż się uczy,poczytałem o olejach natychmiast zalałem Motula.Spalanie uspokoiło się-ok.1l/3tys.Nadal dużo chociaż jak na 1.6 bez remontu spoko.Zrobiłem płukankę LM i zalałem Petro Canadą 10W40.Zrobiłem test na AHL-ku,czyli ogień gdzie się da,żeby kroku utrzymać innym.Obecnie od wymiany przejechane ok.2500km i na miarce połowa.Przy spokojnej jeździe w okolicach 3tys.obrotów nie wziąłby nic. Jak remont zrobiony dobrze to może zmiana oliwy pomoże,silnik się dotrze i będzie ok. Jak nie to w p....u,albo na wystawkę jakiemuś dziadkowi albo małolatowi w civiku.Zgarniesz odszkodowanie,a paska z czystym sumieniem spylisz dalej jako uszkodzony.Wiara daje się naciągać na szroty w B6 i potem płaczą na forum,że się zatarł,to tymbardziej ze starym B5...
  15. W jakim sensie na wykończeniu? Mój ma ori 220 przelotu i daje radę.Spalanie na ostatnim baku 8l(szok bo zwykle ok.9-10,a tu z włączoną klima i normalnie jadąc 80-150;może dodatek STP pomógł).Nie lepiej naprawić i mieć zdrowy motor? Większość używek to miny,nigdy nie wiesz co kupisz. Co do ADP to bym się nie pchał.Sąsiad ma i ubolewa od lat,ale stary człowiek to jeździ nim,olej dolewa,nic nie wymienia.Typowa A4 za 5koła.AHL i pokrewne to silniki sprawdzone-montowane m.in.w nowej okci czy leonie jako podstawowe i dają radę.Nie każdy kupuje kombi klekota,żeby do kościoła jeździć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności