-
Liczba zawartości
123 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O xxpasek2.5tdi
- Urodziny 17.05.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Darek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
WLKP
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2019
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Siema.Jest konkurs moto.Młody bierze udział i chodzi o największą ilość polubień zdjęcia.Konkurs trwa do 20 września. Oprócz bandita oczywiście użytkuje B5 AWT :wojak Link Dzięki z góry:ok
-
Z jakim silnikiem kupić VW POLO ?
xxpasek2.5tdi odpowiedział szczupak28 → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Tylko i wyłącznie 1.4 75KM. Ośmiozaworowych chyba nawet nie było w tych rocznikach. Od 2005 było polo 9N3,wcześniej ten okular niezbyt ładny.Ale na polifta 1.4 ładnego 15tys.to mało.Sam niedawno szukałem takiego dla mamy i te 17tys.trzeba mieć. Dobre 1.4 i 5drzwi znikają natychmiast,więc trzeba się naszukać.Znalazłem krajówkę z książką ostatecznie,ale co się naoglądałem trupów to żal. 1.2 żadnego nie polecam.Zero dynamiki,spalanie jak 1.4,awaryjny. Zobacz ile takich jest w ogłoszeniach. -
Nie chcę zaśmiecać tematu,ale polecam dla humoru obejrzeć http://www.youtube.com/user/ThygeRRR?feature=watch Polacy po EU czy Stanach też nagrywają.
-
Ciekawe kto czyta.Ciekawe i śmieszne wpisy. O paskach też się coś znalazło http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/05/24/wypad-na-mazury-by-fotografowac-fury/
-
Polerowanie lakieru - Wszystko od początku
xxpasek2.5tdi odpowiedział dlugiiii → na temat → Ogólno-techniczny
Na odpryski nic nie poradzisz,a po polerowaniu będą bardziej widoczne.Nie myśl czasami o stosowaniu jakiegoś wosku koloryzującego bo to największy shit.Lepiej już kup mały lakier zaprawkowy i odpryski potraktuj minimalną ilością. Potem konkretne mycie,usuwanie smoły itd.Lakier powinien być gładki nawet przed ręczną polerką. http://allegro.pl/atas-decabit-do-usuwnia-smoly-i-asfalu-i3072905416.html smoła http://moto.allegro.pl/glinka-do-lakieru-valetpro-clay-gratis-meguiars-i3088901580.html glinka http://allegro.pl/meguiars-ultimate-compound-do-polerowania-lakieru-i3108747408.html polerowanie http://megastore.pl/87075,Autoland-Wosk-ULTRAWOSK-gabka-do-nanoszenia-i-sciereczka-do-polerowania-100g.html wosk tani,a miesiąc wytrzymuje.Chyba,że wolisz coś lepszego to za ok.80zł Colli 476. To tak na tanią i szybką "korektę".Dolicz aplikatory i mikrofibry. Towaru styknie da długo,więc możesz się zrzucić z kimś. I polecam poczytać http://forum.kosmetykaaut.pl/index.php?c=7 -
Wszystko na temat 1.6 TDI 105KM w B6
xxpasek2.5tdi odpowiedział biszkopt → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Miałem dwie firmowe fabie z tym motorem 1.6 TDI CR DPF.Jedną otrzymałem po przelocie 45tys.km i kończyła się dwumasa(użytkowana była po Krakowie).Dojechałem tak do 110tys.km.DPF nie sprawiał problemów.Czasami silnik dostawał drgawek i zwiększały się obroty(nie było to spowodowane filtrem cząstek).Auto stało dwa dni w ASO,wgrali nowego softa i coś tam pomogło.Miło wspominam ten egzemplarz. Drugą w zasadzie mam do teraz(firmowa).Przebieg 107tys.Większość u mnie.dwumas ok.DPF niezauważalny-czasami w mieście podnosi obroty,ale prawie codziennie śmigam A2 w Poznaniu,więc problemu nie ma.Podczas jazdy autostradowej znika płyn chłodniczy.Raz na 2/3 tygodnie litr muszę dolać.Wycieków brak.Kolega miał podobny przypadek.W serwisie powiedzieli,że wentylator minimalnie ociera o chłodnicę i płyn delikatnie się sączy,jednak pod wpływem pędu powietrza i temperatury odparowuje.Wymienili na gwarancji to i to,bo kilka takich przypadków było.Dla mnie to dziwna teoria,ale niech będzie.Moja skoda jest po gwarancji i firma na ASO nie pozwala.Co do tego silnika to mega trwałości mu nie wróżę.Chipowanie średnio wchodzi w grę,niby turbina jest tak obliczona,że szybko się skończy.Spalanie rewelacja,przy mojej jeździe jak to PH wychodzi 5,5.Jak ktoś jest spokojny to w 4 się zmieśći bez kitu.Max jadąc A4 z Krakowa do Wrocka utrzymując 160-180 spalanie 6,7.Mowa o małym aucie... Co jest też fajne to to,że przy 110km/h mamy 2tys.obr. I wtedy auto jest najbardziej ekonomiczne.Przy licznikowych 190 jest 3500obr.Na 3 pojedzie 140,na 4 190. Max wg nawi udało się 198.Licznikowe 210.Paliwo tylko Orlen(karta Floty).Jako nowe auto z tym silnikiem wziąłbym.Jako używane niekoniecznie.Można też podpytać chłopaków w ASO o opinie.Aha-rozrząd.Mnie czeka przy 120tys.Wcześniej pytałem w Skodexie i ok.2200zl. -
Oczywiście wg producentów:P http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/01/21/pol-banki-w-audi-czyli-jak-nie-nalezy-budowac-samochodow/
-
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0720_4%20zarowki.pdf Wpadły mi w ręce kiedyś te niebieskie za 70zł i zamontowałem mamie w punto II.Bardzo ładny efekt i białe światło.Bije BlueVision,które wytrzymały 3 miesiące.A mają już ponad pół roku,gdzie to punto słynie z "pożerania"H7.Wielu nie wie,że Wurth robi też żarówki i to w dodatku na pierwszy montaż,a nie z naciąganą normą E1 jak Philipsy itd.Wszytsko zależy od podejśćia sklepu i jego sprzedawcy... Popytajcie u waszych.Jak polecają Bosmę i K2 to omijać z daleka
-
Nie widziałem samego procesu wypalania,ale jakaś metoda "na szybko" jest.Mechanior weźmie 400-500zł za "regenerację".Klient podstawi auto rano,odbierze wieczorem,żeby było wiarygodne,a pan w godzinkę usterkę usunie mówiąc,że ma swój sposób na DPF-a. Coś nt zapożyczone z forum opla(cytat): Miałem podobne problemy z moją Vectrą kombi 1.9 CDTI 2005rok - przy prędkości około 70-85km/h i biebgu 2,3,5 zaczął szarpać i był troche zamulony a i kontrolka w kształcie klucza francuskiego z autem się zapaliła. Pierwsza myśl ledwo kupiony i problemy, no to co siekier i do lasu.Dowiedziałem się że może być to EGR, więc go wyciągnełem i wyczyściłem płyne do czyszczenia kominków - przez kilka dni miałem spokój (powróciły wszystkie obiawy)Pojechałem do firmy Tuningowej tam zostawiłem 250zł. za diagnoze.DO wymiany EGR i filtr cząsteczek stałych DPF FAP.Kupiłem EGR 450zł. wymieniłem - obiawy szarpania i kontrolka znikneła ale co zrobić z filtrem koszt nowego to 2600zł jak oddasz stary to 2000zł. Oczywiście ceny podaje z Allegro.Dowiedziałem się żę można filtr wyczyścić, kupiłem płyn do czyszczenia kominków firmy Castoram ma najwięcej kwasu w ilości 2szt. do tego płyn do ściągania powłok lakierniczych firmy dragon kupiony w Obi 2szt. Przy odkręcaniu filta uważaj bo można śruby urwać, po wyciągnięciu wlot i wylot musisz zakorkować, ja to zrobiłem korkiem do kanalizy fi 50 i srebną taśmą a otwór po sondzie śrubą. Zalałem z jednej i drógiej strony obydwoma plynami i zakorkowałem, pozostawiłem to na całądobe. Po dobie odkorkowałem i wypłukałem filtr kerszerem aż nie było piany.Kup jeszcze podkładke która jest pomiędzy filtrem a rurą dolotową.Wykonałem wszystkie te czynności i samochód jest super pali w mieście około 7,5 litra z klimą. Podejrzewam,że należy wymusić wypalanie kompem po takim zabiegu i dopiero jakąś trasę.
-
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/5861014500.pdf Używał ktoś?Ja znam kilka osób,którym to pomogło i nie zaszkodziło.Na rynku od niedawna,ale mechanicy zachwalają.Puszka kosztuje ok.100zł.Mechanik bierze kilka setek za pracę.Nie musi przy tym ściągać filtra,wszystko odbywa się na aucie i bez szkodliwego grzania silnika na postoju.Tylko furę przegonić na trasie i finał.
-
Co ile i jak wypalacie DPFa? - ankieta
xxpasek2.5tdi odpowiedział Michal1980 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
W firmowej Fabii 1.6 CR też tak miałem.Na postoju do 3000,ale z ciekawości podczas jazdy na luzie i wciśnięciu gazu zamykała obroty.Co do tematu to wypalanie DPF-a odbywało się raczej niezauważalnie, nigdy nie było dymu itd.Zwiększone spalanie i obroty to jedyny objaw.Przejechała u mnie 120tys.km.Od jakiegoś czasu przy hamowaniu silnikiem zapalała się i mrugała kontrolka świec,a rzadziej dodatkowo włączał się check.Po ponownym uruchomieniu było ok,aż do ponownego hamowania silnikiem.Czujnik stopu ok.Na kompie nie byłem,bo firma żal i auta po gwarancji(ta była miesiąc po) traktuje jako złom.Oddałem jak stała. -
Przygotowanie Passata do zimy. Co warto zrobić?
xxpasek2.5tdi odpowiedział temat → Ogólno-techniczny
Co do WD to było dobre 15 lat temu,gdy podbijało rynek,bo inne produkty nie były tak łatwo dostępne.Reklama robi swoje,bo WD jest tak jak Pepsi czy Cola-musi być w każdym sklepie i na każdej stacji.Co do jego właściwości to hmm w każdym razie wody nie wypiera( kiedyś tak reklamowali) tylko się z nią łączy i tworzy emulsję z brudem.To dlatego nie nadaje się do zamków. W tej samej cenie polecam http://kymcosklep.pl/opis/3019620/wurth-multi-spray-preparat-wielofunkcyjny.html Co do tematu to przed zimą dobrze jest porządnie wyczyścić auto,umyć i nawoskować. -
"Masaż" lewej stopy po kontakcie z pedałem sprzęgł
xxpasek2.5tdi odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Miałem coś takiego w Fabii 1.6 TDI CR,a więc z natury mniej drgań od PD... Różnica taka,że przy wciśniętym na maxa sprzęgle.ASO twierdziło,że to norma i faktycznie kilku kolegów w tych autach miało to samo bez względu czy przebieg 20tys. czy pod 200. -
http://moto.allegro.pl/silnik-1-6-1-6-ahl-vw-passat-b5-audi-a4-i2300800853.html drogi jakiś. Jedyny 1.6,nawet angoli na części brak.AZM i ANA też brak.Co do oleju to fakt,że 5litrów/1000 to masakra.Pociesze tym,że mój mechanik(były)wlał mobila 10w40 i silnik spalał litr na 200km!Człowiek wciąż się uczy,poczytałem o olejach natychmiast zalałem Motula.Spalanie uspokoiło się-ok.1l/3tys.Nadal dużo chociaż jak na 1.6 bez remontu spoko.Zrobiłem płukankę LM i zalałem Petro Canadą 10W40.Zrobiłem test na AHL-ku,czyli ogień gdzie się da,żeby kroku utrzymać innym.Obecnie od wymiany przejechane ok.2500km i na miarce połowa.Przy spokojnej jeździe w okolicach 3tys.obrotów nie wziąłby nic. Jak remont zrobiony dobrze to może zmiana oliwy pomoże,silnik się dotrze i będzie ok. Jak nie to w p....u,albo na wystawkę jakiemuś dziadkowi albo małolatowi w civiku.Zgarniesz odszkodowanie,a paska z czystym sumieniem spylisz dalej jako uszkodzony.Wiara daje się naciągać na szroty w B6 i potem płaczą na forum,że się zatarł,to tymbardziej ze starym B5...
-
W jakim sensie na wykończeniu? Mój ma ori 220 przelotu i daje radę.Spalanie na ostatnim baku 8l(szok bo zwykle ok.9-10,a tu z włączoną klima i normalnie jadąc 80-150;może dodatek STP pomógł).Nie lepiej naprawić i mieć zdrowy motor? Większość używek to miny,nigdy nie wiesz co kupisz. Co do ADP to bym się nie pchał.Sąsiad ma i ubolewa od lat,ale stary człowiek to jeździ nim,olej dolewa,nic nie wymienia.Typowa A4 za 5koła.AHL i pokrewne to silniki sprawdzone-montowane m.in.w nowej okci czy leonie jako podstawowe i dają radę.Nie każdy kupuje kombi klekota,żeby do kościoła jeździć