Skocz do zawartości

rzaskowiak

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rzaskowiak

  • Urodziny 11.05.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    leki

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Jeszcze raz pisze czy jest opcja wsadzic silnik z innym oznakowaniem.Mojemu silnikowi juz nic nie pomoze tylko wymiana serca,czy moze do zyda i po zawodach. W odp na 1 post silnikow ahl 1.6 do b5 97 jest jak na lekarstwo popatrz w allegro W odp na 2 post silnik przelewa 5 l oleju na 1000km a robione byly uszczelniacze pierscienie glowica i **** wie co jeszcze mam go dosc.
  2. witam posiadam paska z silnikiem 1.6 ahl ale silnik jest na wykoczeniu.Ciezko dostac silnik ahl a duzo jest adp.Czy moge zamiast ahl wpakowac adp z tego co wiem to roznica jest taka ze ahl ma aluminiowy blok a adp zeliwny.Pytanie brzmi czy nic sie nie bedzie dzialo i czy sie da .Z gory dzieki za solidne i rzetelne informacje
  3. tłok był ok nic poważnego się nie stało,cewka była wymieniana na nową więc odpada,jeśli chodzi o głowicę?.Jaki koszt by był z tą głowicą
  4. Witam wszystkich.Od 8-mcy silnik 1.6 gaz rok 97 zaczął brać bardzo duże ilości oleju ok 1l na 1000 km.Problem zaczął sie kiedy upaliło elektrodę na świecy i wbiło ją w tłoka.Od tego czasu samochód był w 2 warsztatach i nic się nie zmieniło.W warsztacie mówili że jest już ok robili testy i spoko wszystko jest już w porządku,a ja na autostradę gaz w podłogę i po 15 min byłem znów w dupie .Samochód jak się zagrzeje w korku albo dostanie wycisk na autostradzie po 15 min zarzuca zawsze trzecią świece olejem. Temperaturę trzyma w normie czyli 90st.Zostały wymienione pierścienie uszczelniacze głowica była planowana,kompresja na tłokach jest ok W czym może tkwić problem i czy jest sens robić z motorem czy może kupić nowe serce.Szkoda mi tego motoru bo oprócz tego zarzucania i połykania oleju działa jak szwajcarski zegarek i mały przebieg ma.Czy ktoś jest w stanie coś doradzić.Z góry dzięki.Pozdrawiam
  5. witam posiadam paska b5 1.6 benzyna.co rano od czasu jak sa mrozy to strasznie brzeczy mi wspomaganie kiedy ruszam kierownica brzeczy niemilosiernie.po 5 min jak silnik sobie popracoje przestaje brzeczec i podczas jazdy nie ma z tym problemu tylko jak postoi i ostygnie co to moze byc.plis o pomoc pozdrawiam _scalone
  6. witam załozylem czeskie briski i kable zmieniłem na bocha i pomogło jest duzo lepiej a problem tkwił w tym ze katalizator sie rozleciał i zatkach wydech gorac wracal spowrotem i załatwiło cewke i czujnik hella troszke kosztowało ale jest ok to taka info dla tych którzy maja podobny problem pozdro
  7. gaz lavato sekwencja spalanie 380 km na butli do butli wchodzi 46 litrów
  8. ok dzieki za pomoc zmienie swiece i zobaczymy co bedzie sie dziac pozdro dla wszystkich
  9. pali swiece czyli jest do wyzucenia elektrody sa spalone a skad wiem ze jade na 2 lub trzech garach bo samochód nie wchodzi na wiecej niz 3tys obrotow predkosc max 80 na h noi purka.A czy ktos moze mi powiedziec czy sa swiece do jazdy na gazie czy moze zalozyc jakies odporniejsze na ciepło i jakie do 1.6 gaz
  10. witam moj problem polega na tym ze 3 miesiace temu zagazowalem paska i bylo wszystko w pozadku.Nie jezdzilem dlugich tras i wydawalo mi sie ze jest fajnie lecz teraz 2 razy w tygodniu robie trase krakow poznan i zawsze jak wracam z poznania do krakowa zdazylo mi sie to juz 2 razy pali swiece i jade raz na 3 a raz na 2 tlokach ledwo sie toocze.Temperatura caly czas 90 stopni swiece wymienialem 3 miechy temu na nowe boscha wraz z przewodami troszke bierze olej ale symbolicznie.Czy ktos moze wie jaka jest przyczyna takiego zachowania sie silnika bo ewidentnie nie moze poradzic sobie z przejechaniem 600 km zima a nie chce myslec co bedzie latem .Pozdrawiam prosze o pomoc i rade
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności