jankes535 Zgłoś #2441 Napisano 14 Września 2012 Witam. Posiadam VW passata b5 fl 2.8 4motion i mam pytanie odnośnie oznaczenia mostów w tym modelu. Chce zmienic most w moim passacie poniewaz wyje miedzy 100 a 130. mój most ma oznaczenie CUC a znajomy ma na sprzedanie ten sam most tylko oznaczenie CUB Pytanie jaka jest różnica w tych mostach i czy mozna go zamienić? Z góry dziekuje za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #2442 Napisano 14 Września 2012 (edytowane) w końcu waży prawie 1.700 To trochę dużo, wg instrukcji "masa całkowita samochodu gotowego do jazdy (z kierowcą)" dla sedana wynosi 1525 manual i 1585 automat, nie mam w instrukcji danych dla kombi akurat dla tego silnika, ale w innych wersjach silnikowych jest to między 40-60 więcej. Jak się w sedanie odejmie kierowcę to jest +-1500;) Witam.Posiadam VW passata b5 fl 2.8 4motion i mam pytanie odnośnie oznaczenia mostów w tym modelu. Chce zmienic most w moim passacie poniewaz wyje miedzy 100 a 130. mój most ma oznaczenie CUC a znajomy ma na sprzedanie ten sam most tylko oznaczenie CUB Pytanie jaka jest różnica w tych mostach i czy mozna go zamienić? Z góry dziekuje za odp Kolego nie bardzo, bo CUC ma przełożenie 35:9 a CUB 37:9. Edytowane 14 Września 2012 przez seboos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankes535 Zgłoś #2443 Napisano 14 Września 2012 Kolego nie bardzo, bo CUC ma przełożenie 35:9 a CUB 37:9. Dziekuje za odpowiedź ale możesz coś wiecej powiedziec o co chodzi w tym 35:9 i 37:9?. co sie moze stać jesli wsadzę CUB na miejsce CUC? I jeszcze jedno numer mojego mostu dokładnie to CUC 011102. zy musze kupic most z identycznym numerem czy moze byc tylko CUC a numer inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2444 Napisano 14 Września 2012 A ja własnie idę wymieniać złącze elastyczne tłumika ostatnio żona jeździła paskiem i gdzieś zawadziła spodem o dziwo nic więcej nie uszkodziła poza złączem elastycznym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #2445 Napisano 14 Września 2012 Dziekuje za odpowiedź ale możesz coś wiecej powiedziec o co chodzi w tym 35:9 i 37:9?. co sie moze stać jesli wsadzę CUB na miejsce CUC?I jeszcze jedno numer mojego mostu dokładnie to CUC 011102. zy musze kupic most z identycznym numerem czy moze byc tylko CUC a numer inny. Inna prędkość obrotowa kół (tylne koła obracałyby się wolniej), a co mogłoby się stać - tył pozostawałby coraz bardziej z tyłu;) Szukaj innego z oznaczeniem CUC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solbi Zgłoś #2446 Napisano 16 Września 2012 witam, noszę się z zamiarem kupna passata z takim silniczkiem, jednak nurtuje mnie jedno pytanie, do tej pory nie udało mi się znleźć odpowiedzi na nie na forum: na jakiej benzynie powinno się jeździć? 95 czy 98 oktanów? pytam bo w jakiś suchych danych widziałem, że jest wpisana tylko wartość 98 oktanów, co mi na to odpowiecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #2447 Napisano 16 Września 2012 z tego co wiem to chyba i na 95 i 98 można jeździć. Ale mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2448 Napisano 16 Września 2012 Na klapce wlewu nie macie naklejek? U mnie jest na niej info że 95 można śmiało lać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #2449 Napisano 17 Września 2012 Na klapce wlewu jest naklejka 95 lub 98. Od 3 lat leję 95 bo na 98 nie zauważam diametralnych korzyści. I tak jeżdżę głównie na gazie. Niedawno wymieniałem ezektor a teraz jak sprawdziłem to krótszy koniec nie jest zapchany ale za to drożny w obu kierunkach. Czy znowu te świństwo trzeba wymieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2450 Napisano 17 Września 2012 U mnie z ezektorem działy się cyrki ale dobrze go przemyłem w benzynie i zaczął przepuszczać i blokować powietrze tak jak być powinno. Zamierzam teraz co roku go wyjmować i czyścić na wszelki wypadek. Może i u Ciebie czyszczenie załatwi sprawę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2451 Napisano 17 Września 2012 Witam Alternatywa ASO (350pln) - http://allegro.pl/odma-rurka-odmy-vw-passat-audi-a4-a6-a8-v6-2-4-2-8-i2621129991.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość soolek Zgłoś #2452 Napisano 17 Września 2012 :bry2 Padł pomysł kupna 2.8 (193) 4wd. 120 stron nie jestem w stanie przewalić, więc krótko kilka pytań, po obejrzeniu kilku aut: - czy żółta kontrolka silnika przy LPG to standard, czy jest coś schrzanione (silnik chodzi równo na LPG i PB, nie dławi się, aczkolwiek trochę za niskie ma obroty na jałowym, jak na moje oko). - czy ten silnik i napęd mają jakieś słaby strony? Na coś szczególnie powinienem zwrócić uwagę, żeby nie wtopić potem ogromu kasy? I trochę z innej bajki, ale może mnie nie pogonicie od razu: - czy łuszczące się srebrne relingi to "ten typ tak ma"? - purchle przy mocowaniu relingów zdarzają się, czy szukać napraw powypadkowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2453 Napisano 17 Września 2012 :bry2Padł pomysł kupna 2.8 (193) 4wd. 120 stron nie jestem w stanie przewalić, więc krótko kilka pytań, po obejrzeniu kilku aut: - czy żółta kontrolka silnika przy LPG to standard, czy jest coś schrzanione (silnik chodzi równo na LPG i PB, nie dławi się, aczkolwiek trochę za niskie ma obroty na jałowym, jak na moje oko). - czy ten silnik i napęd mają jakieś słaby strony? Na coś szczególnie powinienem zwrócić uwagę, żeby nie wtopić potem ogromu kasy? I trochę z innej bajki, ale może mnie nie pogonicie od razu: - czy łuszczące się srebrne relingi to "ten typ tak ma"? - purchle przy mocowaniu relingów zdarzają się, czy szukać napraw powypadkowych? żółta kontrolka silnika to nie standard coś jest nie tak. Silnik ma równo pracować i przyspieszać nie szarpać a napędzie żeby nic nie stukało. Burchle przy relingach się zdażają. A i najlepiej jakby był suchy znaczy brak wycieków. A ja zapytam bo planuje zamontować czujnik ciśnienia oleju do monitorowania. Zastanawia mnie czy istanieje możliwość zamonowania czujnika w V-ce tak jak w audi, żeby nie kombinować z podkładką pod filtr. I dokupić tylko jakiś budzik na słupek. Czy ktoś znalazł może miejsce orginalne do wkręcenia takiego czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fr86 Zgłoś #2454 Napisano 17 Września 2012 U mnie jednak się okazała uszczelka pokrywy zaworów, a dokładnie wewnętrzna. Mocno ciekło na głowicę dlatego myślałem, że to jednak uszczelka pod głowicą. Komplet uszczelek 4 sztuki Elring około 240 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz111 Zgłoś #2455 Napisano 19 Września 2012 Witam, mam pytanie do użytkowników zagazowanych pasków 2.8. Konkretnie chodzi mi o opinie na temat końcówek do lpg pod wtryskiwacze bosch( http://www.autogas-lpg.pl/shop_towar/638/koncowka_wtryskwacza____14___6_2_oringi.html). Jeżeli ktoś ma takie końcówki zamontowane u siebie to prosił bym o jakieś info czy warto je montować czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz111 Zgłoś #2456 Napisano 20 Września 2012 Witam, mam pytanie do użytkowników zagazowanych pasków 2.8. Konkretnie chodzi mi o opinie na temat końcówek do lpg pod wtryskiwacze bosch( http://www.autogas-lpg.pl/shop_towar/638/koncowka_wtryskwacza____14___6_2_oringi.html). Jeżeli ktoś ma takie końcówki zamontowane u siebie to prosił bym o jakieś info czy warto je montować czy nie. I co nikt nie ma takich końcówek lub zna kogoś kto je ma w swoim aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2457 Napisano 22 Września 2012 132 to już trochę mało. Jak będę miał chwilę w przyszłym tygodniu to dla pewności postaram się u siebie sprawdzić i dam znać ile wyszło. witam lukasz_rider czy sprawdzałeś jakie parametry podaje twoja przepływka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2458 Napisano 22 Września 2012 I co nikt nie ma takich końcówek lub zna kogoś kto je ma w swoim aucie? Hejka To rozwiązanie nie jest polecane ze względu na problemy z odpalaniem na benzynie jak jest zimniej. Lepiej jest wywiercić . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nitemarek Zgłoś #2459 Napisano 24 Września 2012 To trochę dużo, wg instrukcji "masa całkowita samochodu gotowego do jazdy (z kierowcą)" dla sedana wynosi 1525 manual i 1585 automat, nie mam w instrukcji danych dla kombi akurat dla tego silnika, ale w innych wersjach silnikowych jest to między 40-60 więcej. Jak się w sedanie odejmie kierowcę to jest +-1500;) Chyba piszesz o pasku przed liftem, a jeśli tak to wychodzi że poFL przybyło mu jakieś 250kg. Moja krówka waży 1750 kilo - akurat variant. Różnice są spore między różnymi egzemplarzami. Trochę zależy od wyposażenia. Hehe, wyobraziłem sobie kierowcę o wadze 25kg ;D Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #2460 Napisano 24 Września 2012 (edytowane) Chyba piszesz o pasku przed liftem, a jeśli tak to wychodzi że poFL przybyło mu jakieś 250kg.Moja krówka waży 1750 kilo - akurat variant. Różnice są spore między różnymi egzemplarzami. Trochę zależy od wyposażenia. Hehe, wyobraziłem sobie kierowcę o wadze 25kg ;D Pozdro! Odpowiadałem koledze, który ma tak jak ja ACK, więc tak chodziło mi o paska przedliftowego. Wiadomo, że z automatem będzie troszkę cięższy i dużo też zależy od wagi kierowcy;) Przy wadze kierowcy akurat miałem na myśli automat, ale w manualu jest niewiele mniej, chociaż ja tych 25 kg nie ważę tylko troszkę mniej, a raczej więcej:D Ja też nie mam golasa, więc zdaję sobie sprawę, że wyposażenie też waży, a akurat to jest waga modelu bez klimy, więc mój już tutaj kilka ładnych kg zyskuje. U mnie jest manual ale siedzi jeszcze lpg, a waga zatankowanego zbiornika swoje robi, więc się wyrównuje z automatem:) Ale pomimo to nawet na gazie ma około 7,7-7,8 do 100;) Musiałbym go kiedyś na jakiejś wadze sprawdzić. A ty kolego ważyłeś, że tyle wyszło? Edytowane 24 Września 2012 przez seboos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach