Qmek Zgłoś #21 Napisano 5 Lipca 2010 pomiedzy trubina a przewodem doprowadzajacym olej jest nypel, jego trzeba najpierw przykrecic do turbiny a pozniej do niego ten przewod. Wtedy nie bedzie cieklo. Mechanior mi tak zrobil i jest spokoj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #22 Napisano 18 Sierpnia 2011 A czy ten przewód olejowy jest taki sam do każdego passata b5.??? Czy różni się może długością..?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamcito Zgłoś #23 Napisano 21 Sierpnia 2011 Raczej różni się. To zależy od silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #24 Napisano 21 Sierpnia 2011 a czy taki przewód jeśli jest "sztukowany" ma na tyle w sobie duże ciśnienie, żeby się rozszczepić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamcito Zgłoś #25 Napisano 22 Sierpnia 2011 To zależy w jaki sposób jest dosztukowany. Ogólnie to jest przewód wysokiego ciśnienia, więc chyba nie wypada go łączyć. Ja pytałem o ten przewód to w sklepie nie mieli, tylko w serwisie. Koleś mówił że kosztuje ok 450 PLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #26 Napisano 22 Sierpnia 2011 a czy taki przewód jeśli jest "sztukowany" ma na tyle w sobie duże ciśnienie, żeby się rozszczepić ? Może mieć. Ja bym szukał gdzieś używki bo nowy ładnie kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #27 Napisano 22 Sierpnia 2011 nowy przewód olejowy to koszt 110 zl (ASO) z rabatem do AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekcz Zgłoś #28 Napisano 22 Sierpnia 2011 koszt 110 zl (ASO) zgadza się, ceny podobne w Getem i innych sklepach z ori częsciami do VW. W etce można sprawdzić od jakich silników pasuje AFN, AHH i chyba AVF jest taki sam. Jeśli szrot to lepiej go wykręcić i podjechać z nim w ręku bo wszystkie wygladają podobnie a niekoniecznie pasują, trzebaby wyginać i kombinować a chyba nie o to chodzi. Zabawy z przykręceniem do bloku jest co niemiara - chyba z 1,5 godziny się męczyłem, a to uszczelka się przesunęła a to wypadła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #29 Napisano 22 Sierpnia 2011 Zabawy z przykręceniem do bloku jest co niemiara - chyba z 1,5 godziny się męczyłem, a to uszczelka się przesunęła a to wypadła. Podpisuje się pod tym !!! ja po tych kombinacjach na drugi dzień miałem siniaki na dłoniach !! i myślę ze nie ma co kombinować z wyginaniem tej rurki, bo jakby nie było leci nią olej do turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszosp Zgłoś #30 Napisano 11 Października 2011 odswieze temat bo mam podobny problem ukrecilem przewod oleju idacy do turbo moj silnik to avf potrzebuje nr katalogowy tej czesci albo gdzie dostane go w okolich warszawy ? bede bardzo wdzieczny za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaka020397 Zgłoś #31 Napisano 15 Listopada 2011 witam, mi natomiast delikatnie cieknie olej z tego przewodu ale w miejscu mocowania do silnika (nie do turbiny), czy tam też nie ma żadnej podkładki uszczelniającej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #32 Napisano 15 Listopada 2011 (edytowane) Cieknie na zasilaniu turbiny czy na spływie oleju bo poprzednik mówił o zasilaniu. Zasilanie jest z podstawy filtra oleju, jest tam założona śruba oczkowa z dwoma miedzianymi podkładakmi, spróbuj delikatnie dociągnąć śrubę. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana podkładek - koszt groszowy. Pozdrawiam Andrzej EDIT: . mam nadzieję, że nie dostane warna Edytowane 16 Listopada 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaka020397 Zgłoś #33 Napisano 16 Listopada 2011 cieknie z przewodu od spływu oleju z turbiny dokładnie w miejscu jego mocowania do chyba miski olejowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #34 Napisano 16 Listopada 2011 cieknie z przewodu od spływu oleju z turbiny dokładnie w miejscu jego mocowania do chyba miski olejowej Wymień uszczelkę 028145757 koszt w ASO 10zł. Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #35 Napisano 16 Listopada 2011 witam, mi natomiast delikatnie cieknie olej z tego przewodu ale w miejscu mocowania do silnika (nie do turbiny), czy tam też nie ma żadnej podkładki uszczelniającej ? Jeśli cieknie ci z przewodu olejowego od silnika a konkretnie od pompy podciśnienia tam są dwie miedziane podkładki na dole i na górnej części gdzie wkręca się srubę z otworem olejowym )ja wyciągałem turbawe z przewodem bo niechciałem jej ukręcić było troche zabawy ale da się napewno:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #36 Napisano 16 Listopada 2011 Jeśli cieknie ci z przewodu olejowego od silnika a konkretnie od pompy podciśnienia tam są dwie miedziane podkładki na dole i na górnej części Racja mój błąd, niestety ETKA nie podaje jaki rozmiar mają podkladki. pozdrawiam i przepraszam, że wprowadziłem w błąd Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaka020397 Zgłoś #37 Napisano 5 Kwietnia 2012 Dopiero teraz spróbowałem wymienić te podkładki, ale okazuje się że uszkodzony jest cały przewód możecie mi podać nr z ETKI bo z tego co się orientuję to tylko ASO. Dokładnie chodzi o przewód odpływowy turbiny silnik AVB rocznik 2001. Może ktoś ma na zbyciu taki przewód ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek_75 Zgłoś #38 Napisano 21 Kwietnia 2012 Podaj VIN, sprawdzimy bo cos na stanie leży. Pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #39 Napisano 29 Września 2012 a wie ktoś jak się dostać do tego przewodu dolnego ? odprowadzającego olej od turbo ? OD turbiny są dwie śrubki torx to się je odkręci bez większego problemu chyba , wystarczy przedłuższka ale z drugiej strony z bloku silnika nie mam pomysłu kompletnie jak dojść tam. Klucz 22 i z żadnej mańki mi nie wchodzi .... ;/ pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seven Zgłoś #40 Napisano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam, cieknie a raczej sika mi olej z miejsca gdzie jest przykręcona śruba do bloku (NIE z turbiny), przykręcana jest kluczem 17. Kupiłem w ASO te podkładki 1.84zł za szt wymieniłem dokręciłem i dalej sika. Proszę o informację jak je dokręcić mocno czy delikatnie? Dziś przykręcenie całości zajęło mi 20min ale wczoraj 3h -- edit -- Okazało się niestety, że przewód jest pęknięty, zakup nowego w ASO równe 200zł założenie nowego 20min... wykonanie = bezcenne Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez seven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach