Skocz do zawartości

p0ncy

  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O p0ncy

  • Urodziny 08.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Whitestok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Mam pytanie, kto wie jak wyjąć ten mikrostyk z zamka. Szarpać, wydłubać, podważyć..? czy w czasie wyciąganie nic sie tam nie ułamie bo jakoś sztywno siedzi a pod spodem na jakieś śmieszne nity.
  2. Możliwe że i tak było, bi już otworzyłem ale przeżyłem moment grozy, bo ta linka co Kolega wspomniał w pewnym momencie "dzisiaj" wpadła mi do środka ale co na dobre wyszło to spowodowało że sie drzwi otworzyły. No i może trochę było w tym mojej winy bo zamka dobrze nie dokręciłem. Ale już jest dobrze tylko jeszcze 2 części w kładce do wymiany. A new zamek w sklepie 135 zł. oryginalny od "Szkody" Octavi i niby też pasuje.
  3. Proste, no to jak proste to rozkręciłem nic nie zrobiłem tylko że teraz sie drzwi nie otwierają..
  4. Komu padł centralny zamek, no zamyka ale nie otwiera z pilota, niby padł mikrostyk bo i brzęczka nie ma od świateł ani nie podświetla sie pod drzwiami. I pytanie brzmi..bawić sie w czyszczenie czy tam lutowanie "zimny lut" czy kupić nowy zamek na portalu aukcyjnym i go wymienić. Bo zamek mozna wyrwać za 70 zł. No i w dodatku mój jest przekręcony czyli kluczyk kręci sie bez żadnego opory i drzwi ani nie zamyka ani nie otwiera.
  5. Normalnie, turbina jest przykręcana do kolektora... No i podpowiedz dla potomnych, w serwisach regenerujących do turbiny jest dawana taka mała uszczelka (ona chyba idzie gdzieś pod turbiną), no ale i są jeszcze inne uszczelki w komplecie, który oni oferują i tak na prawdę jest potrzebna z tego kompletu tylko jedna, która łączy turbinę z wydechem. Ona tam pasuje a druga jest właśnie ta niepotrzebna co idzie między turbo o kolektor... Może i by wszystko było dobrze ale ona miała za mały otwór i to właśnie powodowało gwizdy (piszczenie)...myślę że może sie to komuś przyda....
  6. Tylu to mądrych a żaden nie zna odpowiedzi...ale już sam wiem, czy tam jest czy jej tam nie ma...a problem z piszczącą turbiną już rozwiązany...
  7. dobra pytanie...czy między turbiną a kolektorem ssącym jest metalowa uszczelka???????
  8. nie nie wszystko zostało wyczyszczone, umyte. Wszystkie przewody dolotu, IC, EGR, wymienione wężyki podciśnienia, wymieniony pasek wraz z łożyskiem na alternatorze....i wszystko staranie zamontowane...
  9. No niby coś w tym stylu..woziłem ją do reklamacji i przy mnie ją nawet doważali i skręcali śrubka po śrubce...
  10. Turbina po regeneracji, czyli wszystko w środku ma nowe...
  11. Witam, a więc tak jak w temacie..kto ma jakiś pomysł na to coś piszczącego??? Powiem tak piszczy jak wchodzi w obroty turbosprężarka czyli tak około 1600 -1900 (pi razy drzwi) taki metaliczny dźwięk a turbina jest świeżo po regeneracji i wyważana????
  12. Co kto myśli o tym;....... http://www.citeam.pl/oferty/bialystok/auto-detailingowe-mycie-auta?godealla_trans_id=1032360d0c5744c34e62d8c4398988&
  13. Kto poleci jakieś klocki hamulcowe do B5...??
  14. Swoje idee zachowaj dla siebie…albo opowiadaj kolegom na płotku…temat jest odnowiony bo się go kiedyś zaczęło, nie bez powodu, jeżeli zdarzają się takie usterki to ktoś by chciał wiedzieć chociaż dlaczego…rozumiesz czy dalej będziesz ripostował kolego sympatyczny…a wątek jest zaczęty a tak naprawdę niedokończony… bo sam mam taką usterkę i nie wiem dlaczego pompowtryskiwacz zalał mi tłok i go przepalił… I nie krzycz bo i tak mam głośnik wyłączony...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności