Skocz do zawartości

kryniu78

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kryniu78

  • Urodziny 13.12.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ok. Bolesławca

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam, proszę o wycenę, passat b5 2001r AVF 4motion: - rozrząd KOMPLETNY - olej do silnika (ostatnio jeżdżę na Mobilu i może być) - filtr oleju - filtr paliwa ( ten z dokręcaną chłodniczką) - filtr kabinowy - 2 prawe górne wahacze - 2 łączniki stabilizatora Cena oczywiście z wysyłką Pozdrawiam Krzysiek
  2. Witam, proszę o wycenę, passat b5 2001r AVF 4motion: - rozrząd KOMPLETNY - olej do silnika (ostatnio jeżdżę na Mobilu i może być) - filtr oleju - filtr paliwa ( ten z dokręcaną chłodniczką) - filtr kabinowy - 2 prawe górne wahacze - 2 łączniki stabilizatora Cena oczywiście z wysyłką Pozdrawiam Krzysiek
  3. Witam, potrzebuje górne lewe wahacze, oraz obydwa łączniki stabilizatora. Passat jak w opisie
  4. Witam Chciałbym się dowiedzieć o cenę klocków hamulcowych na tył. Passat B5FL (variant, 4 motion, o ile to ważne)
  5. Temat nie taki stary. A na wspomnienie owej usterki cały czas mnie kłuje w .... dołku. To teraz prosze mi powiedzieć jak sprawdzić czy ten rzeczony pompowtyskiwacz nie "leje"? Po wymianie silnik nie chciał pracować na tych, ktoe były w zmienionym silniku, więc założyłem od starego, uszkodzonego. także jeśli przyczyna był lejący pompowtysk to sytuacja może sie powtórzyć, a tego BARDZO chciał bym uniknąć. Nie wiem też dlaczego silnik nie chciał pracować na tych pompotryskach z wymienionego silnka. Czy były uszkodzone, czy może nie pasowały do mojego ECU. Oznaczenia miały inne.
  6. Tak jak obiecałem: [/img] Silnik strasznie kulał na tych pompowtryskach, które były w przełożonym silniku. Przełożyłem ze swojego starego i wydaje się być OK. Jak będę mógł podłączyć vaga to sprawdze. Pozdrawiam
  7. Panowi proszę mi w wątku nie śmiecić. Pewnie już większość zapomniała o czym był. Jak coś to się gdzieś umówcie i sobie wszystko wyjaśnijcie.
  8. Jak tylko się da to pstryknę. Stary silnik na pewno zawinę do domu. Bo głowica i coś tam jeszcze sprawne. Wczoraj odebrałem auto od mechanika, ale dzisiaj albo jutro wraca. Nowy (drugi) silnik nie robi. Chodzi jak stary autosan (to najtrafniejsze skojarzenie jakie mi sie nasuneło) Osobiście podejrzewam pompowtryski ale ja to się gó... znam. Każe przełożyć ze starego silnika tam pompki były chyba ok. Nowe i stare logi wrzucone w odpowiednim dziale jakby kto miał chęć rzucić okiem. Pozdrawiam
  9. Z powodu dziury w tłoku przez wydech i EGR do turbiny walił olej, w końcu puściły uszczelniacze i zarzygało olejem cały silnik. Zawalony olejem intercooler i wszystkie przewody. Turbina zregenerowana i przeczyszczona. Podobno wymienić trzeba było uszczelniacze i koło kompresji (czy jakoś tak) i chyba nic więcej. Jutro odbieram auto to jak się uda pstryknąć to wrzucę jakieś poglądowe fotki Wymieniłem cały słupek silnika z pompowtryskami, ponoć nie kalkulował się remont, także jeśli coś było nie teges z głowicą czy z wtryskami to już może nie będzie. Co do czipa to nie mam zielonego ani żadnego innego pojęcia co to może być. Auto kupione w Niemczech i już tak było. Nikt słowem nie wspomniał, że było coś grzebane, a że było wynika tylko z oryginalnego Briefa, gdzie jest adnotacja o zwiększeniu osiągów i podniesieniu mocy na 114kW. Trzeba będzie się wybrać do jakiegoś fachury, który stwierdzi co jest i ewentualnie poprawi. A czy jak zmienię słupek bez osprzętu, to ten czip dalej będzie czy już będzie seria? Kompletnie się w tym nie łapię.
  10. Witam Czy czip w aucie może być przyczyną usterki z tematu? Przedwczoraj widziałem jak mi mechanik silnik rozebrał i dziura w tłoku średnicy ok 5mm oraz pęknięcie dł ok 8mm:zeco Przez to też poleciała turbina Ogólnie masarkra. Myślałem, że padne, wczoraj przywiozłem cały nowy słupek dzisiaj mają serducho paskowi przeszczepić. Ale skąd ta dziura się wzięła? Auto przyprowadziłem z Niemiec we wrześniu. W Briefie była adnotacja o podniesieniu mocy do do 114kW. I jeśli to nie czip to co?
  11. Turbina zrobiona za 650, ale okazało się, że spełnił się najczarniejszy scenariusz. Czwarty cylinder strasznie leje i przez niego poprzez EGR poszedł olej na turbinę i wydmuchało uszczelniacze. Prawdopodobnie głowica albo dziura w cylindrze. Mam ochotę gnoja podpalić (samochód):debil W związku z powyższym szukam silnika AVF może być sam "słupek", reszte mam sprawną, mam nadzieję.
  12. W zasadzie to nie chodziło mi otą turbinę z giełdy. Kumpel miał mieć A6 1.9 TDI 130 koni, ale okazało się, że to 110. No i mam niezłego zgryza. Auto stoi unieruchomione, bo olejem rzyga, że jeździć się nie da a nigdzie w okolicy nie ma używanej turbiny. Nowa to koszt przekraczający moje możliwości, prawdopodobnie będę regenerował jak się, niedaleko robią o w warsztacie i jak się zdecyduję to jtro będzie gotowa. Ale jakie koszty i czy się to będę wiedział wieczorem. Najgorsze to, że auta potrzebuje i nie ma czasu na szukanie.
  13. Witam Czy ktoś się orientuje czy do mojego passata AVF 130 KM bezie pasowała turbina z A6 też 130 KM? Wczoraj na autostradzie moja turbawka powiedziała, że dalej nie robi, zarzygała pól silnika olejem i auto na lawecie ;( pojechało do mechanika. Mam możliwośc założenia używanej turbiny z A6 też ze 130 konnym silnikiem nie jestem tylko na 100% pewny czy podejdzie.
  14. Przyłączam się do pytania gawina. Gdzie te bezpieczniki i przekaźniki i jak sprawdzić przekaźnik?
  15. Mi ja żonka da sie paskiem powozić, to aż żałuję że zima trwa tak krótko. Jeszcze miesiąc temu wkurzało mnie spalanie, teraz cieszę się jak nie wiem, że trafil mi sie czterołapczasty paszczór. Nie wiedziałem, że różnica między ośką jest aż tak duża. Jakby mi nie było szkoda to bym swoją emerytkę Jette zamienie na jakieś 4WD. Ale babcia Jetta ('90r) założyła łąńcuchy i też jej się miska cieszy jak widzi zaspy. Jednak prawdziwa zabawa jest paskiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności