noe999 Zgłoś #121 Napisano 13 Sierpnia 2015 Proszę o informację do którego pinu w ECU podłączyć kabel z tempomatu w Passacie CC 1.8 tsi BZB 09r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olog22 Zgłoś #122 Napisano 13 Sierpnia 2015 To tak dla tych którzy szukają a nie mogą znaleźć .Piny do podpiecia tempomatu w passacie B7: Moduł kierownicy (kostka 16 pin) wpinamy się w pin piąty ( u mnie był wolny bez kabelka) ECU PIN 64 i wszystko działa . Oczywiście jeszcze kodowanie w vcds. Pytanie czy takie samo podpięcie będzie działało w moim CC ?? Też mam 16 pinów pod kierownicą a ECU jeszcze nie zwaliłem jeszcze tych blach zabezpieczających wtyczki. U mnie siedzi 2.0 170KM i pytanie czy też pin 64 w tej większej kostce i pin nr 5 w tej wtyczce 16 pinowej pod kierą ?? Z góry dzięki za pomoc Oli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winczako Zgłoś #123 Napisano 21 Listopada 2015 Witam. Trochę czasu mnie na forum nie było. Obecnie mam passata cc 1.8tsi 2009r raczej na dużym wypasie (od skór, z elektryką i pamięcią foteli, przez DCC, autohold, asystenta parkowania, szklany dach, dużą navi, kiera multifunkcyjna itp). Do tego auto od rodziny, więc jest pewne. W zasadzie to tylko dlatego go kupiłem, bo szukałem czegoś innego. Wydaje mi się, że jest to highline (ale dokumenty muszę dopiero odebrać). Co dziwne..... nie ma tempomatu... Ponieważ jednak w poprzednich autach z tego korzystałem, to chciałbym zamontować i tutaj. Tak na logikę rzecz biorąc to nie powinno być to zbyt trudne. Czy jest możliwe, że w przypadku takiej bogatej wersji, wystarczy dokupić manetkę, obudowę kolumny kierowniczej, wpiąć, zakodować i będzie hulać? czy będę musiał ciągnąć kabelek do ECU? Jestem raczej laikiem, ale chętnie lekko podłubię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #124 Napisano 21 Listopada 2015 Witam.Trochę czasu mnie na forum nie było. Obecnie mam passata cc 1.8tsi 2009r raczej na dużym wypasie (od skór, z elektryką i pamięcią foteli, przez DCC, autohold, asystenta parkowania, szklany dach, dużą navi, kiera multifunkcyjna itp). Do tego auto od rodziny, więc jest pewne. W zasadzie to tylko dlatego go kupiłem, bo szukałem czegoś innego. Wydaje mi się, że jest to highline (ale dokumenty muszę dopiero odebrać). Co dziwne..... nie ma tempomatu... Ponieważ jednak w poprzednich autach z tego korzystałem, to chciałbym zamontować i tutaj. Tak na logikę rzecz biorąc to nie powinno być to zbyt trudne. Czy jest możliwe, że w przypadku takiej bogatej wersji, wystarczy dokupić manetkę, obudowę kolumny kierowniczej, wpiąć, zakodować i będzie hulać? czy będę musiał ciągnąć kabelek do ECU? Jestem raczej laikiem, ale chętnie lekko podłubię przecież wyżej masz napisane że trzeba ciągnąć kabel do ECU, to jeszcze potrzebujesz wiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winczako Zgłoś #125 Napisano 21 Listopada 2015 Może nie tak jak trzeba zadałem pytanie. Chodziło mi o to, czy w każdej wersji wyposażeniowej (czyt. np w highline) nie było pociągniętej wiązki standardowo, co by się jedynie sprowadziło do montażu manetki? Lub jeśli nie miałoby to związku z wersją wyposażeniową, to czy z jakimś innym wyposażeniem dodatkowym owy kabelek nie był w wiązce - np. z multifunkcyjną kierownicą? Dzięki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #126 Napisano 21 Listopada 2015 Nie ma nic na zapas. Nie ma manetki, nie ma wiązki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winczako Zgłoś #127 Napisano 21 Listopada 2015 Dzięki. O to mi chodziło . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #128 Napisano 21 Listopada 2015 Jak to ludzie sobie wyobrażają puszczanie wszystkiego na zapas....?!?!? Solar dach, webasto, hak, grzana tylna kanapa, radar dystansu, elektryczna klapa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #129 Napisano 21 Listopada 2015 Jak to ludzie sobie wyobrażają puszczanie wszystkiego na zapas....?!?!? Solar dach, webasto, hak, grzana tylna kanapa, radar dystansu, elektryczna klapa... No i przystawka do loda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winczako Zgłoś #130 Napisano 21 Listopada 2015 pikopiko[\b] pewnie oboje wiemy, że koncerny za wiele rzeczy chcą sowitej opłaty, a czasem wystarczy odblokować w vcdsie. Czasem wystarczy niewielki ruch. Dlatego pytam. Zgryźliwe przygadywki są trochę nie na miejscu w przypadku konkretnego i rozsądnego pytania, bo temat nie jest skomplikowany i istniała realna szansa na odpowiedź twierdzącą. Posiadanie przez koncern podczas produkcji 10 różnych wiązek różniących się jednym kabelkiem tylko z powodu "ponieważ ten klient zamówił bez tempomatu ale z multikierownicą, a ten z tempomatem ale bez multikierownicy" itp, wydaje się z punktu widzenia popełnienia błędu podczas montażu dość bezsensowne, bo koszt kabelka jest raczej śmieszny. Oczywiście bez urazy . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #131 Napisano 21 Listopada 2015 pikopiko[\b] pewnie oboje wiemy, że koncerny za wiele rzeczy chcą sowitej opłaty, a czasem wystarczy odblokować w vcdsie. Czasem wystarczy niewielki ruch. Dlatego pytam. Zgryźliwe przygadywki są trochę nie na miejscu w przypadku konkretnego i rozsądnego pytania, bo temat nie jest skomplikowany i istniała realna szansa na odpowiedź twierdzącą. Posiadanie przez koncern podczas produkcji 10 różnych wiązek różniących się jednym kabelkiem tylko z powodu "ponieważ ten klient zamówił bez tempomatu ale z multikierownicą, a ten z tempomatem ale bez multikierownicy" itp, wydaje się z punktu widzenia popełnienia błędu podczas montażu dość bezsensowne, bo koszt kabelka jest raczej śmieszny. Oczywiście bez urazy . Pozdrawiam. No niestety nie w VW, nic nie dają gratis. Jak nie ma głośników to nie ma przewodów itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #132 Napisano 22 Listopada 2015 ... pewnie oboje wiemy :hmm Piotruś o czymś nie wiemy?...przypadku konkretnego i rozsądnego pytania, bo temat nie jest skomplikowany i istniała realna szansa na odpowiedź twierdzącą.Pytanie przede wszystkim zbędne i świadczące o twoim lenistwie. Odpowiedź na nie została udzielona na tym forum wielokrotnie i wystarczyło poszukać. Tylko nie pisz proszę, że szukałeś anie nie znalazłeś bo zaraz pęknę ze śmiechu. Po prostu nie chciało ci się przeczytać kilku/kilkunastu stron. (jak zresztą większości)Posiadanie przez koncern podczas produkcji 10 różnych wiązek różniących się jednym kabelkiem tylko z powodu "ponieważ ten klient zamówił bez tempomatu ale z multikierownicą, a ten z tempomatem ale bez multikierownicy" itp, wydaje się z punktu widzenia popełnienia błędu podczas montażu dość bezsensowne, bo koszt kabelka jest raczej śmieszny.Twierdzenie przydługie ale podpowiedź będzie krótsza. Bredzisz. Tak mogłoby być w przypadku produkcji jednostkowej, a nie masowej. Poza tym, jakbyś się chwilkę zastanowił to byś sobie sam odpowiedział. Kabel wciśnięty w komputer bez sygnału z drugiej strony = BŁĄD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winczako Zgłoś #133 Napisano 22 Listopada 2015 mkpol i po co to? Nie będę brnął w tak prowadzoną dyskusję. Macie swoje racje, ja mam swoje. Dyskusje i rozmowy można toczyć w różny sposób, np kulturalny z empatią, a nie piętnujący i prześmiewczy. Bardzo przyjaźnie się tutaj zrobiło w ciągu tych paru lat mojej nieobecności. Powodzenia. Bez odbioru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #134 Napisano 22 Listopada 2015 Bo też coraz więcej jest jest takich co to całą aktywność kierują na zadanie po raz setny tego samego pytania i czekają aż ktoś zrobi robotę za nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olog22 Zgłoś #135 Napisano 24 Stycznia 2016 Pytanie czy takie samo podpięcie będzie działało w moim CC ?? Też mam 16 pinów pod kierownicą a ECU jeszcze nie zwaliłem jeszcze tych blach zabezpieczających wtyczki. U mnie siedzi 2.0 170KM i pytanie czy też pin 64 w tej większej kostce i pin nr 5 w tej wtyczce 16 pinowej pod kierą ?? Z góry dzięki za pomoc Oli Panowie dajcie mi proszę info w jaki pin w ECU mam wpiąć tempomat bo wszystko mam oprócz tego. Nawet kabelki już przy ECU czekają na wzięcie. Z góry dzięki Oli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #136 Napisano 25 Stycznia 2016 pod kierownicą T20d/16 a w silniku T94/64, czyli 16 i 64 pin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #137 Napisano 25 Stycznia 2016 A czy ten dodatkowy kabelek który musimy dołożyć różni się do benzyny i diesla? Znalazłem kilka aukcji i wszędzie jest napisane że tylko do diesla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #138 Napisano 25 Stycznia 2016 To jest odp dla 170KM silnik cbbb nie wiem jak w benzynie. Ale moge wiedziec, podaj rocznik modelowy i kod silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #139 Napisano 25 Stycznia 2016 Nie chodzi mi o gdzie się wpiac( auto 2.0 tfsi 2006 pin będzie 18 przy ECU) w kostkę w ECU tylko czy to jest ten sam kabel to diesla i benzyny bo pisałem do kolesia i mówi że to są dwa inne kable i nie wiem czy sciemnia czy mówi prawdę cena ta sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #140 Napisano 25 Stycznia 2016 Jak ten sam kabel? O przekroj kabla ci chodzi czy o co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach