misiek503 Zgłoś #141 Napisano 27 Lipca 2014 Witam,jako ze to jest moj 1 post prosze o wyrozumialosc. Passata posiadam od okolo miesiaca,niestety zauwazylem ubytek dosc spory plynu g12.na 2500km dolalem 1litr. Nie ma zadnych wyciekow zewnetrznych,wiem powiecie glowica albo uszczelka pod nią. dzis zrobilem test co2-zero spalin,weze miekkie,nie dymi na bialo,nie zauwazylem oleju w plynie i na odwrot.silnik chodzi rowno. plyn ucieka tylko przy duzej predkosci ,ale nie moge tego potwierdzic na 100%. czy ktos moglby mi doradzic lub mial taka przypadlosc w swoim pasku? \ dziekuje z gory za rady.pozdrawiam Michał. wracajac do mojego watku...po wizycie u "magika" ,sprawdzeniu co2,podlaczeniu pod sprezarke...zostalo mu tylko sprawdzenie uszczelki. jako ze to byl piatek,zajechalem po nowy korek od zbiorniczka.razem z zalewającą mnie krwią przeoralem pasaciuka na dystansie 25km,i co zastalem...nieszczelnosc zbiorniczka na łączeniu-spawie,wywalilo z 0,6l. w pn zostanie wymieniony.zobaczymy co dalej:) oby na tym sie skonczylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pachos Zgłoś #142 Napisano 29 Lipca 2014 (edytowane) Wydaje się że mam podobny problem co forumowicze w/w postach w moim b6 2.0tsi dzis jadąc predkoscia 60 km/h zaswiecila sie kontrolka temperatury z z komunikatem że musze się zatrzymac. Zatrzymalem sie z gasilem silnik poczym po krótkiej przerwie odpaliłem kontrolka i komunikat nie wyskoczył ponownie, dojechałem do domu i go zostawiłem, po 3,5h wrociłem do auta by spprawdzić czy plyn jest, plyn byl na maxa, w srodku zbiorniczka zadnych plam korek zdrowy, tkneło mnie coś i prawdziłem stan oleju było na minimum, odkręcajac korek od oleju ktory tez jest zdrowy/czysty ale po odkręceniu owego korka ulatniał się jakiś dymek/para, po takim czasie to raczej i silnik by wystygł jak i olej, przejechałem sie kawałek i na zwyklym włączonym nawiewie do kabiny wpadał lekko wyczuwalny smrud ( cieżko to do czegos porównac) a po włączeniu klimy smród znika. Brak białego dymu z ruru dodam tylko za czasem/ rzadko na zimnym delikatnie nie rowno pracuje silnik na obrotach nie zauwazalne tylko czuc Ktos mial podobny przypadek lub wie co to oznacza? Nie chce bagatelizować takiego dziwnego zachowania auta Edytowane 29 Lipca 2014 przez Pachos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akahori Zgłoś #143 Napisano 12 Stycznia 2015 mi też ubywa od max do min w jakies 2-3 tyg w zależności od dlugosci trasy (im dluzsza tym szybciej ubywa). ostatnio wlazlem pod auto i zauwazylem rozowe kropelki pod lewą strona chlodnicy. Myslicie, ze goracy plyn bedzie mi uciekal szyciej? im mniej jezdze tym mniej ubywa. Na dniach wyciagam chlodnice i lokalizuje dziure. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #144 Napisano 12 Stycznia 2015 U mnie chłodnica miała nieszczelności przy obu dolnych uchwytach. Na początku ubywał litr na 5kkm, przed wymianą już pół litra na 500km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior138 Zgłoś #145 Napisano 4 Marca 2015 witam Was, mam do was pytanie o sugestie, bo mi odpadaja pomysly, kreatywnosc mechanikow ograniczona jest do nastepnych drogich badan... ubywal mi plyn, delikatnie, raz na pol roku mala dolewka, no ale z czasem zwiekszylo sie zapotrzebowanie na dolewki dosc znacznie. ogladali, szukali nie widzieli nic. sprawdzili chlodniczke - wymontowali, napompowali kilka bar, do wiaderka z woda - nic! czyli glowica - zrobillem glowice (plus panewki plus ....) glowica nie byla peknieta, test na szczelnosc przeszla, uszczelka byla ostro wymeczona - 300 tysi. jak to po glowicy, auto lepiej chodzi, plus regulacja wtryskow po zlozeniu, wydawalo sie ze super, ale zapotrzebowanie na plyn jak bylo tak jest! no to poszlo ze to napewno chlodniczki - zrobiony baypass - nic! plyn cos zjada, olej czysty, wjechalem na snieg nic z pod auta nie wykapalo, odpadam, macie jakies pomysly? pozdrawiam Lukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #146 Napisano 5 Marca 2015 Jakiś znacznik do płynu wlać i w świetle UV szukać plam, bo on po wycieku dość szybko odparowuje i w zasadzie bezśladowo... Tak chyba robią z klimą.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior138 Zgłoś #147 Napisano 5 Marca 2015 Jakiś znacznik do płynu wlać i w świetle UV szukać plam, bo on po wycieku dość szybko odparowuje i w zasadzie bezśladowo...Tak chyba robią z klimą.. No tak, myslalem troche, tylko jeden od klim poprostu sie boi, mowi ze wolalby nie - btw rozpitala mnie fakt jak chce za cos zaplacic, a ktos kreci glowa, przeciez oczywiste jest ze biore na siebie ryzyko jak cos pojdzie nie tak, Jeden od chlodnic mowil mi ze sa skarby swiata nie wolno! tak jakby ten passat byl megaskarbem... A technicznie, zaden spotkany dostawca kontrastu nie byl w stanie powiedziec czy przetrwa on probe temperaturowa, kontrast normalnie w klimach zmiga blisko 0 st ktos ma doswiadczenia z kontrastem?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #148 Napisano 5 Marca 2015 A pompowałeś układ przyrządem do cisnieniowego testu ukl chłodzenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior138 Zgłoś #149 Napisano 10 Marca 2015 A pompowałeś układ przyrządem do cisnieniowego testu ukl chłodzenia? no nie, a jak to zrobic? jest jakis zawor czy trzeba kombinowac? do ilu trzeba napompowac? jak dlugo przeprowadzac probe? kojarzycie kogos we wro kto sie tym zajmuje? pzdr L. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior138 Zgłoś #150 Napisano 11 Marca 2015 no nie, a jak to zrobic?jest jakis zawor czy trzeba kombinowac? do ilu trzeba napompowac? jak dlugo przeprowadzac probe? kojarzycie kogos we wro kto sie tym zajmuje? pzdr L. Mam do was jeszcze jedno pytanie, korek jak odkrecam to syka, ale caly jak bo odwroce jest "zaparowany" - mnostwo skroplin w jego przestrzeni. Jak dobrze patrze na jego konstrukcje to para, powinna sie odbic od zarorka ktory jest w "rdzeniu" korka, czyzby ta uszczeleczka puszczala pare? L. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Talar Zgłoś #151 Napisano 17 Maja 2015 Witam Mam problem z moim Passatem. Po agresywnej jezdzie wyrzuca mi płyn z zbiorniczka wyrównawczego odcinek 400 km autostarda 160-180km potrafił wypluć 0,5l. Silnik to 2.0tdi CBAB Comon rail 2009 rok. Dodam że olej w porządku mazi na korku nie ma, bąbelków nie ma w zbiorniczku, normalnie przyspiesza i temperatura cały czas 90 stopni, dodam że chłodnica spalin była wymieniana pół roku temu bo przegniła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #152 Napisano 18 Czerwca 2015 Szybkie pytanie - czy po zignorowaniu komunikatu, żeby sprawdzić płyn bo mało - sucho w zbiorniczku - myślę dojadę to tylko 10km przecież płyn jest w chłodnicy i bloku, po kilkuset metrach - tryb awaryjny - auto nie chce jechać, muli 1km/h, zrzucając bieg wkręca się na obroty z biegiem nie jedzie. Auto zgaszone, płyn dolany, odpalony jedzie normalnie. Teraz pytanie - czy z tak mało poważnego problemu auto może aż przejść w taki tryb awaryjny? Dzięki i pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #153 Napisano 20 Czerwca 2015 Jeśli to mało poważny problem to życzę Ci powodzenia. Trzeba było chociaż wody dolać a nie jechać z ubytkiem. Pewnie silnik głośniej pracował i temp. płynu była wysoka? Teraz to bym sprawdził przyczynę ubytku płynu i po usunięciu usterki zalał układ nowym płynem. Jeśli chodzi o Twoje pytanie to jak najbardziej samochód przejdzie w tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #154 Napisano 20 Czerwca 2015 Jeśli chodzi o Twoje pytanie to jak najbardziej samochód przejdzie w tryb awaryjny. i o odpowiedź mi chodziło, dziękuję. A stało się to po starcie w parkingu w pracy, silnik był zimny, a po przejściu w tryb awaryjny zjechałem na chodnik i dolałem płynu kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior138 Zgłoś #155 Napisano 22 Czerwca 2015 Mam do was jeszcze jedno pytanie, korek jak odkrecam to syka, ale caly jak bo odwroce jest "zaparowany" - mnostwo skroplin w jego przestrzeni. Jak dobrze patrze na jego konstrukcje to para, powinna sie odbic od zarorka ktory jest w "rdzeniu" korka, czyzby ta uszczeleczka puszczala pare? L. dla tych co beda szukac w temacie, nie ma sie co ludzic, jak ucieka plyn i nie widac ktoredy to wiadomo ze rura wydechowa... u mnie byl pekniety kanal wylotowy spalin. Nie radze zwlekac z tematem, zalewany a dokladniej zaparowywany DPF nie funkcjonuje dobrze. pozdrawiam Lukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #156 Napisano 22 Czerwca 2015 dla tych co beda szukac w temacie, nie ma sie co ludzic, jak ucieka plyn i nie widac ktoredy to wiadomo ze rura wydechowa...u mnie byl pekniety kanal wylotowy spalin. Nie radze zwlekac z tematem, zalewany a dokladniej zaparowywany DPF nie funkcjonuje dobrze. pozdrawiam Lukas Łukasz jaki miał przebieg Twój pasek, jak puściła głowica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #157 Napisano 22 Czerwca 2015 (edytowane) dla tych co beda szukac w temacie, nie ma sie co ludzic, jak ucieka plyn i nie widac ktoredy to wiadomo ze rura wydechowa...u mnie byl pekniety kanal wylotowy spalin. Nie radze zwlekac z tematem, zalewany a dokladniej zaparowywany DPF nie funkcjonuje dobrze. pozdrawiam Lukasz Jakie objawy zalanego DPF? Bo ja nie mam zadnych objawow. Test na Co2 ? Báble w zbiorniczku? Edytowane 22 Czerwca 2015 przez mruku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #158 Napisano 29 Czerwca 2015 dla tych co beda szukac w temacie, nie ma sie co ludzic, jak ucieka plyn i nie widac ktoredy to wiadomo ze rura wydechowa...u mnie byl pekniety kanal wylotowy spalin. Nie radze zwlekac z tematem, zalewany a dokladniej zaparowywany DPF nie funkcjonuje dobrze. pozdrawiam Lukasz tak proszę co u mnie było: z pompy wody leciało powolutku, zresztą jak znika powoli płyn i nie wali ciśnienie do zbiorniczek to nie głowica ani uszczelka! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlos58 Zgłoś #159 Napisano 22 Lipca 2015 Witam Koledzy. A czy któryś z posiadaczy B7 miał może problem z wyciekiem płynu chłodniczego? Przy dynamicznej jeździe lub po prostu dłuższej trasie zauważyłem wyciek płynu (ok 300ml na 1000km) W serwisie VW wycieku nie widzieli, stwierdzili że auto trzeba zostawić na dłużej, ale zrezygnowałem gdyż 260zł za godzinę sprawdzania to lekka przesada. Czy ktoś miałby pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommi Zgłoś #160 Napisano 23 Lipca 2015 Witam. U mnie przy przebiegu 115 tys pompa wody zaczeła przeciekać najpierw delikatnie ale po kolejnych 2 tys już mocno. Dodam tylko że puszczała najbardziej po zgaszeniu auta (pompa wymieniona na koszt vw) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach