Tommi
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Tommi
- Urodziny 16.11.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Syców/Goch
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
-
Rok produkcji
2012
-
Tommi obserwuje zawartość → wyciek płynu chłodniczego
-
Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)? B6/B7
Tommi odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Witam. Passat B7 2012 2.0 Tdi 140KM, akumulator do wymiany, napięcie około 11.5 V ładowanie prostownikiem nie pomaga najprawdopodobniej jedna cela uszkodzona. Obecnie jest zamontowany fabryczny Exide AGM 68Ah 680A. Mam pytanie do kolegów co byście polecili i czy po wymianie baterii trzeba coś konfigurować czy standardowa wymiana. Pozdrawiam. -
A ja sądzę że całkiem możliwe, mi w poprzednim samochodzie Passat B6 1.9 dwa razy się poluzowała i objawem tego było brak klimatyzacji, po prostu sprzęgło kompresora nie działało sprawnie.
-
Witam. U mnie przy przebiegu 115 tys pompa wody zaczeła przeciekać najpierw delikatnie ale po kolejnych 2 tys już mocno. Dodam tylko że puszczała najbardziej po zgaszeniu auta (pompa wymieniona na koszt vw)
-
Ja był Się dopisał również do tej prośby.
-
Pirelli Cinturato P7 Blue 215/55/R16 Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tych opon...jakieś opinie lub inne konkurencyjne, dodam jeszcze że mam je w cenie około 420 zł/szt. Czy może Dunlop Sport Bluresponse
-
Jak sprawdzić sygnał z anteny GPS MFD2 DVD
Tommi odpowiedział waldi33b → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Posiadam RNS 315 od kilku dni navi nie widzi satelit a pozycja auta na mapie jakaś zmyślona. Radio wyciągnięte wtyk od gps ok, radio rozlączyłem na parę minut z prądu nic nie pomogło. Dzisiaj podłączyłem na chwile jakąś inną antenę gps do radia i wszystko ok. Pytanie czy orginalne anteny gps rekin często się psują czy może problem tkwi gdzie inndziej. Dodam że auto passat b7 2012 wiec w miare młode a antena gps+gsm. Nowa antena około 250 zł czy może wrzucić za radio antene gps za 30 zł. Może ktoś miał podobny problem, albo ktoś coś doradzi w tym temacie..... -
Dzięki Dawid za pomoc, dokładnie o to mi chodziło może przy weekendzie to ogarnę. Wymiana zrobiona, wszystko poszło szybko i sprawnie. Mogę tylko dodać że w obecnych warunkach chłodnych dni dobrze przed rozbiórką włączyć grzanie lusterek na parę minut plastiki są bardziej elastyczne.
-
Szukałem na forum jak się za to zabrać ale nie znalazłem nic jak po kolei rozebrać lusterko z B7. Może ktoś podpowiedział by jak po kolei to robić, bo nie chciałbym czegoś ułamać.....
-
Czy orientuje się ktoś co do wymiany żarówki lampki CLH(coming/leavig home) lusterka zewnętrznego ale w Passacie B7, czy jest to podobnie jak w B6? A może trzeba demontować całe lusterko....
-
Hmm...ostatni przegląd klimy robiłem 2 lata temu, być może jest już jakiś ubytek czynnika, choć przyznam że chłodzi bardzo dobrze...oczywiście po stronie pasażera jak już wyżej wspominałem.
-
Witam. Podziękowania dla kolegów którzy dokładnie opisali instrukcje regeneracji potencjometrów. Mój problem polega na tym, że przy włączonej klimatyzacji po stronie kierowcy leci cieplejsze powietrze niż u pasażera np: LO z dwóch stron i strona pasażera mrozi rękę a strona kierowcy ledwo chłodzi ( wylot na szybę, kratka na twarz i wylot na nogi) zawsze od kierowcy słabiej chłodzi. Po teście klimy funkcją przycisków strona kierowcy błąd 71 pasażer i0. A więc wczoraj 2 potencjometry od strony kierowcy wymontowane i wyczyszczone i brak błędów i0 i0 Niestety nadal po stronie kierowcy słabiej chłodzi o około 5 C. Mam pytania do kolegów: -czy za regulacje temperatury u kierowcy odpowiada tylko silniczek v158 -czy jeśli jakiś czujnik w kanałach jest uszkodzony to po teście funkcją klawiszy pokaże jego błąd czy tylko vagiem -gdzie indziej szukać problemu związanego ze słabszym chłodzeniem po stronie kierowcy Mogę jeszcze dodać że przy włączonej klimatyzacji czasami słychać jakby syczenie w kratkach nawiewów ale nie wiem czy to ma jakiś związek z moim problemem. Z góry dziękuje za sugestie i pozdrawiam.
-
Witam. Kolego jars U mnie w zeszłym roku podobna sytuacja. W styczniu po długiej trasie 1000 km (klima wyłączona) na drugi dzień po odpaleniu auta delikatne popiskiwanie w okolicy sprężarki ale bardzo ciche. Po oględzinach wzrokowych dopatrzyłem się że śruba którą widać przy kole napędowym sprężarki przy odpalonym silniku raz sie obracała z kołem a raz stała w miejscu. Znajomy mechanik powiedział ze to normalne a to popiskiwanie to moze alternator, więc to pozostawiłem bez zmian a po trzech dniach popiskiwanie ustało. Gdy jednak się ociepliło klima nie chłodziła, podjechałem do fachowca od klimy, opisałem problem a on od razu wiedział co i jak. Poluzował sprężarkę kluczem pneumatycznym dokręcił ową śrubę i od tam tej pory klima hula już drugi rok bez problemu.Fachowiec powiedział ze to często sie zdarza w tych modelach a owa śrubka dokręca bodajże sprzęgiełko jeśli sie nie myle. Dodam że przy teście klimy wtedy nie pokazywało błędów.
-
Witam. U mnie było podobnie, podczas ruszania miedzy 2-3 tys.obr w środku było słychać drżenie pod kokpitem. Przy ostatniej wymianie rozrządu mechanik dopatrzył się jakiejś poluzowanej obejmy w okolicy turbo ale dokładnie nie dopytywałem. Teraz cisz i spokój