Skocz do zawartości

Tommi

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tommi

  • Urodziny 16.11.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Syców/Goch

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012
  1. Witam. Passat B7 2012 2.0 Tdi 140KM, akumulator do wymiany, napięcie około 11.5 V ładowanie prostownikiem nie pomaga najprawdopodobniej jedna cela uszkodzona. Obecnie jest zamontowany fabryczny Exide AGM 68Ah 680A. Mam pytanie do kolegów co byście polecili i czy po wymianie baterii trzeba coś konfigurować czy standardowa wymiana. Pozdrawiam.
  2. A ja sądzę że całkiem możliwe, mi w poprzednim samochodzie Passat B6 1.9 dwa razy się poluzowała i objawem tego było brak klimatyzacji, po prostu sprzęgło kompresora nie działało sprawnie.
  3. Witam. U mnie przy przebiegu 115 tys pompa wody zaczeła przeciekać najpierw delikatnie ale po kolejnych 2 tys już mocno. Dodam tylko że puszczała najbardziej po zgaszeniu auta (pompa wymieniona na koszt vw)
  4. Ja był Się dopisał również do tej prośby.
  5. Tommi

    Jakie opony letnie?

    Pirelli Cinturato P7 Blue 215/55/R16 Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tych opon...jakieś opinie lub inne konkurencyjne, dodam jeszcze że mam je w cenie około 420 zł/szt. Czy może Dunlop Sport Bluresponse
  6. Posiadam RNS 315 od kilku dni navi nie widzi satelit a pozycja auta na mapie jakaś zmyślona. Radio wyciągnięte wtyk od gps ok, radio rozlączyłem na parę minut z prądu nic nie pomogło. Dzisiaj podłączyłem na chwile jakąś inną antenę gps do radia i wszystko ok. Pytanie czy orginalne anteny gps rekin często się psują czy może problem tkwi gdzie inndziej. Dodam że auto passat b7 2012 wiec w miare młode a antena gps+gsm. Nowa antena około 250 zł czy może wrzucić za radio antene gps za 30 zł. Może ktoś miał podobny problem, albo ktoś coś doradzi w tym temacie.....
  7. Dzięki Dawid za pomoc, dokładnie o to mi chodziło może przy weekendzie to ogarnę. Wymiana zrobiona, wszystko poszło szybko i sprawnie. Mogę tylko dodać że w obecnych warunkach chłodnych dni dobrze przed rozbiórką włączyć grzanie lusterek na parę minut plastiki są bardziej elastyczne.
  8. Szukałem na forum jak się za to zabrać ale nie znalazłem nic jak po kolei rozebrać lusterko z B7. Może ktoś podpowiedział by jak po kolei to robić, bo nie chciałbym czegoś ułamać.....
  9. Czy orientuje się ktoś co do wymiany żarówki lampki CLH(coming/leavig home) lusterka zewnętrznego ale w Passacie B7, czy jest to podobnie jak w B6? A może trzeba demontować całe lusterko....
  10. Hmm...ostatni przegląd klimy robiłem 2 lata temu, być może jest już jakiś ubytek czynnika, choć przyznam że chłodzi bardzo dobrze...oczywiście po stronie pasażera jak już wyżej wspominałem.
  11. Witam. Podziękowania dla kolegów którzy dokładnie opisali instrukcje regeneracji potencjometrów. Mój problem polega na tym, że przy włączonej klimatyzacji po stronie kierowcy leci cieplejsze powietrze niż u pasażera np: LO z dwóch stron i strona pasażera mrozi rękę a strona kierowcy ledwo chłodzi ( wylot na szybę, kratka na twarz i wylot na nogi) zawsze od kierowcy słabiej chłodzi. Po teście klimy funkcją przycisków strona kierowcy błąd 71 pasażer i0. A więc wczoraj 2 potencjometry od strony kierowcy wymontowane i wyczyszczone i brak błędów i0 i0 Niestety nadal po stronie kierowcy słabiej chłodzi o około 5 C. Mam pytania do kolegów: -czy za regulacje temperatury u kierowcy odpowiada tylko silniczek v158 -czy jeśli jakiś czujnik w kanałach jest uszkodzony to po teście funkcją klawiszy pokaże jego błąd czy tylko vagiem -gdzie indziej szukać problemu związanego ze słabszym chłodzeniem po stronie kierowcy Mogę jeszcze dodać że przy włączonej klimatyzacji czasami słychać jakby syczenie w kratkach nawiewów ale nie wiem czy to ma jakiś związek z moim problemem. Z góry dziękuje za sugestie i pozdrawiam.
  12. Witam. Kolego jars U mnie w zeszłym roku podobna sytuacja. W styczniu po długiej trasie 1000 km (klima wyłączona) na drugi dzień po odpaleniu auta delikatne popiskiwanie w okolicy sprężarki ale bardzo ciche. Po oględzinach wzrokowych dopatrzyłem się że śruba którą widać przy kole napędowym sprężarki przy odpalonym silniku raz sie obracała z kołem a raz stała w miejscu. Znajomy mechanik powiedział ze to normalne a to popiskiwanie to moze alternator, więc to pozostawiłem bez zmian a po trzech dniach popiskiwanie ustało. Gdy jednak się ociepliło klima nie chłodziła, podjechałem do fachowca od klimy, opisałem problem a on od razu wiedział co i jak. Poluzował sprężarkę kluczem pneumatycznym dokręcił ową śrubę i od tam tej pory klima hula już drugi rok bez problemu.Fachowiec powiedział ze to często sie zdarza w tych modelach a owa śrubka dokręca bodajże sprzęgiełko jeśli sie nie myle. Dodam że przy teście klimy wtedy nie pokazywało błędów.
  13. Witam. U mnie było podobnie, podczas ruszania miedzy 2-3 tys.obr w środku było słychać drżenie pod kokpitem. Przy ostatniej wymianie rozrządu mechanik dopatrzył się jakiejś poluzowanej obejmy w okolicy turbo ale dokładnie nie dopytywałem. Teraz cisz i spokój
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności